Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contractarea unui credit pentru asigurarea resurselor financiare necesare implementarii proiectului Modernizare si reabilitare drumuri, extindere sistem de canalizare, prima infiintare centru de ingrijire copii tip after-school, renovare si modernizare ca


Anunt de participare numarul 140442/13.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CUMPANAJUDETULCONSTANTA
Adresa postala: Soseaua Constantei nr. 132, Localitatea: Cumpana, Cod postal: 907105, Romania, Punct(e) de contact: PIRVU PAULA, Tel. +40 241730788, Email: [email protected], Fax: +40 241739003, Adresa internet (URL): www.primaria-cumpana.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritati locale
Activitate (activitati)
Altele: Servicii publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contractarea unui credit pentru asigurarea resurselor financiare necesare implementarii proiectului Modernizare si reabilitare drumuri, extindere sistem de canalizare, prima infiintare centru de ingrijire copii tip after-school, renovare si modernizare camin cultural, comuna Cumpana, judetul Constanta.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Comuna Cumpana, Judetul Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractarea unui credit pentru asigurarea resurselor financiare necesare implementarii proiectului Modernizare si reabilitare drumuri, extindere sistem de canalizare, prima infiintare centru de ingrijire copii tip after-school, renovare si modernizare camin cultural, comuna Cumpana, judetul Constanta, finantat prin Programul National de Dezvoltare Rurala/FEADR ? Masura 322
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractarea unui credit pentru asigurarea resurselor financiare necesare implementarii proiectului Modernizare si reabilitare drumuri, extindere sistem de canalizare, prima infiintare centru de ingrijire copii tip after-school, renovare si modernizare camin cultural, comuna Cumpana, judetul Constanta.
Valoarea estimata fara TVA: 268, 750RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se va stabili in cuantum de: 5.375 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantia de participare se va constitui prin: ? Scrisoare de garantie bancara ?original sau? Scrisoare de garantie emisa de o societate de asigurari ? original? Virament bancar in contul RO89TREZ2365006XXX000023 deschis la Trez. Eforie, jud. Constanta, cod fiscal 907105 pe care sa fie specificat explicit scopul platii si vizat de catre banca emitenta - originalGarantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unei sume in numerar in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare.Echivalenta garantiei de participare in alte valute se va face la cursul comunicat de BNR in ziua publicarii anuntului de participare in SEAP.Note: Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in cuantumul si forma precizate vor fi respinse.Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform prevederilor art. 88 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 2.687, 50lei, ofertantului care depune contestatie si aceasta va fi respinsa ca nefondata de catre CNSC in conformitate cu art. 278^1 alineat 1) litera a) OUG34/2006. Cuantumul garantiei de buna executie :5% din valoarea contractului, fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie : Modalitatea de constituire se va stabili la incheierea contractului in conformitate cu art.90 din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Returnarea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu art.92 alin. (2) din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1: Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art. 180 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Tertul sustinator are obligatia neincadrarii in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006.
Modalitatea de indeplinire: Ofertantul va completa Formularul nr. 3 (Declaratie privind eligibilitatea).
Nota
Ofertantul va fi exclus din procedura daca se afla in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006
Cerinta 2: Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire: -Ofertantul va completa Formularul nr. 4 (Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare), in original.Tertii sustinatori vor depune declaratia doar pentru literele a, c1 si d din art. 181 din OUG34/2006, in original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
NotaOfertantul va fi exclus din procedura daca se afla in oricare situatie prevazuta la art. 181 din OUG 34/2006
Cerinta 3: Ofertantul participa la procedura cu oferta independenta in concordanta cu regulile de concurenta, potrivit Ordinului 314/2010 al presedintelui ANRMAPModalitatea de indeplinire: Se va atasa Formularul nr. 6 completat (? conform ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2012), in original. Certificatul se va depune de catre toti asociatii in cazul unei asocieri.
Nota:
In situatia in care reiese ca ofertantul face obiectul punctelor 5, 6, 7, 8 sectiunea II ?a mai sus mentionatului certificat, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.
Cerinta 4: Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art. 69¹ din OUG 34/2006.Subcontractantul are obligatia neincadrarii in situatiile prevazute de art. 69¹ din OUG 34/2006.
Modalitatea de indeplinire: Prezentare Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Formular nr.7, privind faptul ca nu exista legaturi de rudenie, pana la gradul al patrulea inclusiv, sau relatii comerciale cu persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Mariana GAJU ? Primar Florin NEAGU ? Viceprimar; Sorin Daniel NICOLAE- Secretar;
Marioara MARTOIU ? Contabil sef, Aurora BADESCU ? Inspector Serv. Urbanism; Paula PIRVU ? Inspector Serv. Achizitii si Investitii, Consilieri locali: Achim Gabriela, Ilioiu Aurel, Branza Iulian, Dragoi Elena, Cadar Adinan, Lazar Ion, Trosie Gheorghe, Balan Constantin, Marin Mircea, Nutu Monica Oana, Cordunianu Liviu, Nedelcu Stelica, Prisecariu Maricel, Lunga Ioan, Burcin Dumitru , Solomon Constantin in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.
Nota: Documentul va fi prezentat si de catre tertul sustinator (daca este cazul).
In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului. Cerinta 1: Ofertantul este legal constituit, inregistrat ca persoana juridica si are domeniul de activitate necesar indeplinirii contractului
Modalitatea de indeplinire:
Prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. Datele mentionate in certificatul constatator trebuie sa fie reale la data limita de depunere a candidaturilor. Certificatul constatator se va depune in original/copie legalizata/ copie conform cu originalul.
Nota:
Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de
atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Cerinta 2: Ofertantul este autorizat pentru operatiuni de creditare - Autorizatie emisa de Banca Nationala a Romaniei, care sa-i ateste dreptul de a desfasura activitatile ce fac obiectul achizitiei.
Modalitatea de indeplinire: - Autorizatie emisa de Banca Nationala a Romaniei, care sa-i ateste dreptul de a desfasura activitatile ce fac obiectul achizitiei, in termen de valabilitate la data depunerii candidaturii, in copie lizibila, semnata si stampilata "Conform cu originalul".
Persoane juridice straine :
- Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ca institutie de credit, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este rezident. Autorizatie de functionare emisa de autoritatea competenta a statului membru care sa-i ateste dreptul de a desfasura activitatile ce fac obiectul achizitiei, in termen de valabilitate la data depunerii candidaturii. In cazul in care legislatia romana impune anumite autorizari din partea Bancii Nationale a Romaniei pentru functionarea institutiei bancare straine, se vor prezenta in copie aceste autorizari, conform legislatiei romane. Documentele se vor prezenta in limba de origine, in copie, insotite de traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1
Cifra medie de afaceri globala in ultimii trei ani trebuie sa fie de minim 537.500 lei (pentru persoanele juridice romane) sau echivalentul sumei in Euro la cursul mediu BNR aferent anilor 2011, 2010 si 2009:
Anul 2009 - 1 euro = 4, 2373 lei
Anul 2010 - 1 euro = 4, 2099 lei
Anul 2011 - 1 euro = 4, 2379 lei
Cerinta 2
Prezentare Bilant contabil pe ultimul an incheiat, (vizat si inregistrat la organele competente) .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1:
Informatii privind capacitatea tehnica:
Declaratie, insotita de Lista principalelor servicii similare (acordare de credite) prestate in ultimii 3 ani
Lista va cuprinde: valori; perioade de prestare; beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Cerinta nr.2
Experienta similara de prestari servicii in obiectul achizitiei, respectiv acordarea de finantari in valoare de minim 268.750 lei. Valoarea solicitata pentru demonstrarea experientei similare poate fi dovedita prin unul sau mai multe contracte similare prestate in ultimii 3 ani. Documentele de confirmare care insotesc formularul de Experienta similara: certificate/documente prin care sa se confirme prestarea de servicii, emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 10
Cifra medie de afaceri globala (CMA) pe ultimii 3 ani. Preselectia in ordine descrescatoare.Punctaj conform algoritm: CMA cea mai mare, 100 puncte, ptr. CMA (n) = [CMA(n) / CMA cea mai mare] x 100.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
197
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.11.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.11.2012 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.11.2012 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentanti autorizati ai UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In situatia in care mai multi ofertanti se situeaza pe locul I, cu preturi egale, departajarea se va face prin reofertare in plic inchis.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104462, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic ? Primaria Comunei Cumpana
Adresa postala: Soseaua Constantei, Nr. 132, Localitatea: Cumpana, Cod postal: 907105, Romania, Tel. +40 241730788, Email: [email protected], Fax: +40 241739003, Adresa internet (URL): www.primaria-cumpana.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.11.2012 10:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer