Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contractarea unui credit pentru asigurarea resurselor financiare necesare implementarii proiectului Imbunatatirea calitatii vietii pentru populatia rurala din comuna Crucea, judetul Constanta


Anunt de participare numarul 142731/26.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CRUCEA (PRIMARIA COMUNEI CRUCEA)
Adresa postala: Soseaua Constantei, nr. 45, Localitatea: Crucea, Cod postal: 907095, Romania, Punct(e) de contact: Primaria Crucea, Tel. +40 241874825, In atentia: Leu Elena, Email: [email protected], Fax: +40 241874825, Adresa internet (URL): www.primaria-crucea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contractarea unui credit pentru asigurarea resurselor financiare necesare implementarii proiectului Imbunatatirea calitatii vietii pentru populatia rurala din comuna Crucea, judetul Constanta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Comuna Crucea, jud. Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractarea unui credit in valoare de 1.500.000 lei pentru asigurarea resurselor financiare necesare implementarii proiectului Imbunatatirea calitatii vietii pentru populatia rurala din comuna Crucea, judetul Constanta, finantat prin PNDR, masura 322.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractarea unui credit pentru asigurarea resurselor financiare necesare implementarii proiectului Imbunatatirea calitatii vietii pentru populatia rurala din comuna Crucea, judetul Constanta finantat prin Programul National de Dezvoltare Rurala/FEADR ? Masura 322
Valoarea estimata fara TVA: 493, 120RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
72 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se va stabili in cuantum de: 9.800 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Garantia de participare se va constitui prin: - Scrisoare de garantie bancara ?original sau- Scrisoare de garantie emisa de o societate de asigurari ? original- Virament bancar in contul RO30TREZ238500214X000520 deschis la Trez. Harsova, jud. Constanta pentru primaria com. Crucea, jud. Constanta, CIF 7276918, pe care sa fie specificat explicit scopul platii si vizat de catre banca emitenta - originalGarantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unei sume in numerar in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare.Note: Echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul comunicat de BNR in data publicarii invitatiei de participare. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in cuantumul si forma precizate vor fi respinse.Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform prevederilor art. 88 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Autoritatea contractanta va retine din garantia de participareofertantului care depune contestatie si aceasta va fi respinsa ca nefondata de catre CNSC suma calculata in conformitate cu art. 278^1 alineat 1) litera b) OUG34/2006. Cuantumul garantiei de buna executie :5% din valoarea contractului, fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie : Modalitatea de constituire se va stabili la incheierea contractului in conformitate cu art.90 din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Returnarea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu art.92 alin. (2) din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1: Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art. 180 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire: Ofertantul si tertul sustinator (daca este cazul) vor completa Formularul nr. 3 (Declaratie privind eligibilitatea).
Nota: Ofertantul va fi exclus din procedura daca se afla in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006
Cerinta 2: Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire: -Ofertantul va completa Formularul nr. 4 (Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare), in original.Tertii sustinatori vor depune declaratia doar pentru literele a, c1 si d din art. 181 din OUG34/2006, in original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
Nota: Ofertantul va fi exclus din procedura daca se afla in oricare situatie prevazuta la art. 181 din OUG 34/2006
Cerinta 3: Ofertantul participa la procedura cu oferta independenta in concordanta cu regulile de concurenta, potrivit Ordinului 314/2010 al presedintelui ANRMAP.Modalitatea de indeplinire: Se va atasa Formularul nr. 6 completat (? conform ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2012), in original. Certificatul se va depune de catre toti asociatii in cazul unei asocieri.
Nota: In situatia in care reiese ca ofertantul face obiectul punctelor 5, 6, 7, 8 sectiunea II ?a mai sus mentionatului certificat, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.
Cerinta 4: Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art. 69¹ din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire: Prezentare Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Formular nr.7, privind faptul ca nu exista legaturi de rudenie, pana la gradul al patrulea inclusiv, sau relatii comerciale cu persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Gheorghe Frigioi ? Primar; Butoi Ion ? Viceprimar; Gurgu Reveicuta- Secretar; Ilie Simona ? Contabil sef, Leu Elena - resp. achizitii publice, Consilieri locali: Dobrin Iosif, Constantin Ioana, Marinca Marcela, Moise Dan, Marin Florentina, Oprica Dragos, Sandu Gheorghe, Stanescu Constantin, Sovaila Mircea, Popa Victorita, Vasile Gheorghe, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.
Nota: Documentul va fi prezentat si de catre tertul sustinator (daca este cazul).
In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului. Cerinta 1: Ofertantul este legal constituit, inregistrat ca persoana juridica si are domeniul de activitate necesar indeplinirii contractului
Modalitatea de indeplinire:
- Prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. Informatiile cuprinsein certificatul constatator trebuie sa fie reale / actuale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul constatator se va depune in original/copie legalizata/ copie conform cu originalul.
Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Cerinta 2: Ofertantul este autorizat pentru operatiuni de creditare
Modalitatea de indeplinire:
- Autorizatie emisa de Banca Nationala a Romaniei, care sa-i ateste dreptul de a desfasura dreptul de a desfasura activitatile ce fac obiectul achizitiei, in termen de valabilitate la data depunerii candidaturii, in copie lizibila, semnata si stampilata "Conform cu originalul". Documentul este solicitat in baza OUG 99/2006 privind institutiile de credit si Regulamentului BNR nr. 11/2007.
Persoane juridice straine :
- Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ca institutie de credit, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este rezident. Autorizatie de functionare emisa de autoritatea competenta a statului membru care sa-i ateste dreptul de a desfasura activitatile ce fac obiectul achizitiei, in termen de valabilitate la data depunerii candidaturii. In cazul in care legislatia romana impune anumite autorizari din partea Bancii Nationale a Romaniei pentru functionarea institutiei bancare straine, se vor prezenta in copie aceste autorizari, conform legislatiei romane. Documentele se vor prezenta in limba de origine, in copie, insotite de traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1
Cifra medie de afaceri globala in ultimii trei ani trebuie sa fie de minim 986.000 lei (pentru persoanele juridice romane) sau echivalentul sumei in Euro la cursul mediu BNR aferent anilor 2012, 2011 si 2010.
Se va completa Formularul Informatii generale, cuprinzand informatii privind operatorul economic si cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani.Se vor prezenta documente care probeaza cifra de afaceri declarata.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentare Formular nr. 8 ? Informatii generale si documente care probeaza cifra de afaceri declarata.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1:
Informatii privind capacitatea tehnica:
Declaratie, insotita de Lista principalelor servicii similare (acordare de credite) prestate in ultimii 3 ani
Lista va cuprinde: valori; perioade de prestare; beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Cerinta nr.2
Experienta similara de prestari servicii in obiectul achizitiei, respectiv acordarea de finantari in valoare de minim 493.000 lei. Valoarea solicitata pentru demonstrarea experientei similare poate fi dovedita prin unul sau mai multe contracte similare prestate in ultimii 3 ani. Documentele de confirmare care insotesc formularul de Experienta similara: certificate/documente prin care sa se confirme prestarea de servicii, emise sau contrasemnate de o autoritatea ori de catre clientul privat beneficiar.
Echivalentul in euro a valorilor exprimate in lei se va calcula de catre ofertantii romani si straini utilizand cursul lei/euro mediu anual comunicat de BNR pentru anul respectiv.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa Formularul nr. 9, din Sectiunea Formulare.Se solicita completarea Formularului nr. 10, din SectiuneaFormulare - Experienta similara
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
La momentul actual exista riscul acumularii de restante la platile aferente proiectului din fonduri europene care pot conduce la penalizari de intarziere din partea contractantilor sau chiar la sistarea lucrarilor aflate in curs de executie; aceste restante sunt foarte probabile avand in vedere imposibilitatea institutiei noastre de a asigura cash-flow-ul necesar platii lucrarilor executate, proiectele din fonduri europene functionand in sistem de rambursare a cheltuielilor deja efectuate.
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 10
Cifra medie de afaceri globala (CMA) pe ultimii 3 ani. Preselectia se va face in ordine descrescatoare. CMA cea mai mare: 100 puncte; pt. CMA (n) = [CMA(n) / CMA cea mai mare] x 100.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.04.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.04.2013 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.04.2013 12:00
Locul: Primaria comunei Crucea, jud. Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor, observatori UCVAP (daca este cazul).
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 256 ind.2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic ? Primaria Comunei Crucea
Adresa postala: Soseaua Constantei, Nr. 45, jud. Constanta, Localitatea: Crucea, Cod postal: 907095, Romania, Tel. +40 241874825, Fax: +40 241874825, Adresa internet (URL): www.primaria-crucea.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.03.2013 13:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer