Licitatie Publica - CONTRACTAREA UNUI CREDIT PENTRU FINANTAREA UNOR LUCRARI DE INVESTITII PUBLICE DE INTERES LOCAL
Anunt de participare numarul 13735/10.05.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA ORASULUI MIOVENI
Adresa postala: B-DUL DACIA, NR.1, MIOVENI, ARGES, Localitatea: Mioveni, Cod postal: 115400, Romania, Punct(e) de contact: NELA BARBUTA, Tel.0248/260963, Email: [email protected], Fax: 0248/260500
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACTAREA UNUI CREDIT PENTRU FINANTAREA UNOR LUCRARI DE INVESTITII PUBLICE DE INTERES LOCAL
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONTRACTAREA UNUI CREDIT IN VALOARE DE 10.500.000 LEI PE O PERIOADA DE 6 ANI IN SCOPUL REALIZARII DE INVESTITII PUBLICE DE INTERES LOCAL.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66130000-0 - Servicii de acordare de credit (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONTRACTAREA UNUI CREDIT IN VALOARE DE 10.500.000 LEI
Valoarea estimata fara TVA: intre 4, 000, 000 si 4, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
72 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE BUNA EXECUTIE: 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL CONSILIULUI LOCAL MIOVENI
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE LEGALIZATA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-DECLARATIA PRIVIND ELIGIBILITATEA IN CONFORMITATE CU PREVEDERILE ART 180 SI 181 DIN OUG 34/2006;
-AUTORIZATIE DE FUNCTIONARE EMISA DE BNR;
-CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI CU CEL MULT 30 DE ZILE INAINTEA DATEI LIMITA DE DEPUNERE;
-CERTIFICAT CONSTATATOR PRIVIND INDEPLINIREA OBLIGATIILOR DE PLATA LA BUGETUL DE STAT SI LOCAL VALABIL LA DATA LIMITA DE DEPUNERE.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-BILANT CONTABIL LA DATA DE 31.12.2006 VIZAT SI INREGISTRAT LA ORGANELE COMPETENTE;
-FISA DE INFORMATII GENERALE.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-CIFRA MEDIE DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI SA FIE DE 30.000.000 LEI.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-LISTA PRINCIPALELOR SERVICII DE CREDITARE DIN ULTIMII 3 ANI CONTININD VALORI, PERIOADE DE PRESTARE, BENEFICIARI.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-UN CONTRACT DE CREDITARE DE MINIMUM 3.000.000 LEI (se va prezenta recomandare de la beneficiar)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
FINALIZAREA IN TERMENUL STABILIT A OBIECTIVELOR DE INVESTITII DE INTERES PUBLIC
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 3
CREDITE ACORDATE PENTRU APL IN ULTIMII 3 ANI
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.05.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: NUMERAR, LA CASIERIA AUTORITATII CONTRACTANTE
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.05.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.05.2007 11:00
Locul: SEDIUL PRIMARIEI ORASULUI MIOVENI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE NEGOCIERE, REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI CANDIDATILOR, REPREZENTANTII UCVAP.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLES, NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONTESTATIA POATE FI DEPUSA IN CEL MULT 10 ZILE DE LA DATA LUARII LA CUNOSTINTA DE CATRE CONTESTATOR DESPRE UN ACT AL AUTORITATII CONTRACTANTE PE CARE ACESTA IL CONSIDERA NELEGAL
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENTUL JURIDIC AL PRIMARIEI ORASULUI MIOVENI
Adresa postala: B-DUL DACIA, NR.1, ,Localitatea: MIOVENI, Cod postal: 115400, Romania, Tel.0248/260963, Fax: 0248/260500
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.05.2007 15:15