Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contractarea unui imprumut bancar de 2.000.000. lei pentru o perioada de 10 ani in vederea asigurarii finantarii unor obiective de investitii de interes public local in comuna Pielesti


Anunt de participare numarul 111523/20.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna PIELESTI
Adresa postala:  comuna PIELESTI, Localitatea:  Pielesti, Cod postal:  207450, Romania, Punct(e) de contact:  DICA DAN VIOREL, Tel. 0251/459474, Email:  [email protected], Fax:  0251/459545, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contractarea unui imprumut bancar de 2.000.000. lei pentru o perioada de 10 ani in vederea asigurarii finantarii unor obiective de investitii de interes public local in comuna Pielesti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Comuna Pielesti, judetul Dolj
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractarea unui imprumut bancar de 2.000.000. lei pentru o perioada de 10 ani in vederea asigurarii finantarii unor obiective de investitii de interes public local in comuna Pielesti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractarea unui imprumut bancar de 2.000.000. lei pentru o perioada de 10 ani in vederea asigurarii finantarii unor obiective de investitii de interes public local in comuna Pielesti
Valoarea estimata fara TVA: 3, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
120 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 60000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Acoperirea creditului bancar se va realiza din bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Forma juridica pe care trebuie sa o ia asocierea grupului de operatori economici carora li s-a atribuit contractul, se solicita a fi legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate1. Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: a) certificate constatatoare privind obligatiile de plata a impozitelor, taxelor in original sau copie legalizata.2. Persoanele juridice straine vor prezenta: - Documente pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, - alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor .Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Toate documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata la notariat, insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana dupa caz.Cerinta obligatorie: Certificat unic de inregistrare emis de Oficiul National al Registrului Comertului (CUI), in copie legalizata.?Autorizatie de functionare emisa de BNR privind functionarea ca banca de stat sau privata, valabila pentru anul 2010 in copie legalizata;
- Certificat constatator emis de ORC in original, emis cu cel mult 30 zile inainte de data de deschidere a ofertelor, din care rezulta : a) obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice;b) ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCerinte obligatorii: 1. Ultimul bilant contabil cu viza Administratiei Finantelor Publice sau echivalent, insotit de ultimul raport de audit.2. Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri medii anuale pe ultimii 3 ani (respectiv 2007, 2008, 2009),
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate1. Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 aniLista va trebui sa contina contracte de prestari servicii similare obiectului contractului (de acordare de credite) prestate in ultimii 3 ani, continand valori, etc.Cerinta obligatorie Ofertantul va face dovada incheierii in ultimii trei ani a cel putin 1(un) contract de servicii similare cu cele ofertate(, cu o valoare de cel putin 2.000.000 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
Exista contract in derulare privind modernizarea strazilor comunale si o cofinantare de 40% pentru lucrarea privind alimentarea cu gaza naturale in Comuna Pielesti
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 5
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2010/S162-249847din21.08.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.11.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.12.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.12.2010 12:00
Locul: Sediul Primariei Comunei Pielesti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos nr 6 sector 3 Bucuresti, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Dolj, sectia Contencios administrativ si fiscal
Adresa postala:  strada Brestei nr 12, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200420, Romania, Tel. 0251418612, Fax:  0251419851
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Pielesti
Adresa postala:  strada Gheorghita Geolgau nr 188, comuna Pielesti judetul Dolj, Localitatea:  Pielesti, Cod postal:  207450, Romania, Tel. 0251459545, Fax:  0251459545
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.11.2010 15:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer