Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contractarea unui imprumut bancar de 20.000.000 Euro pentru o perioada de 20 de ani, in vederea asigurarii finantarii unor obiective de investitii de interes public local din Municipiul Craiova.


Anunt de participare numarul 86684/18.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Craiova
Adresa postala: Str. A.I.Cuza nr.7 Craiovajud. Dolj, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Punct(e) de contact: sabina dumitru, Tel.0251/415907 0722382962, Email: [email protected], Fax: 0251/411561, Adresa internet (URL): [email protected], Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contractarea unui imprumut bancar de 20.000.000 Euro pentru o perioada de 20 de ani, in vederea asigurarii finantarii unor obiective de investitii de interes public local din Municipiul Craiova.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Municipiul Craiova
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractarea unui imprumut bancar de 20.000.000 Euro pentru o perioada de 20 de ani, in vederea asigurarii finantarii unor obiective de investitii de interes public local din Municipiul Craiova.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea estimata a costului total al imprumutului este de 12617748 Euro.Valoarea creditului este de 20.000.000 EURO, conform Caietului de sarcini, anexat prezentei.Prezentul contract are drept scop contractarea unui credit de catre Municipiul Craiova, in conformitate cuHCL nr.348/2009, din care vor fi finantate lucrari de investitii publice de interes local in municipiul Craiova.
Valoarea estimata fara TVA: 12, 617, 748EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
240 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 100.000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget Local. Plata se face prin virament de la trezorerie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Incheierea contractului se va face dupa aprobarea de catre Consiliul Local al costului si conditilor de rambursare, cat si dupa obtinerea avizului favorabil al Comisiei de Autorizare a Imprumuturilor Locale, conform O.U.G. nr. 64/2007 privind datoria publica, aprobata prin legea 109/2008.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Decl. privind eligibilitatea: Formular nr. 12A;
- Decl. privind neincadrarea in prevederile art. 181: Formular nr. 12B;
- certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componenete ale bugetului general consolidat si bugetul local, valabile la data deschiderii ofertelor;
- Decl. privind calitatea de participant la procedura: Formular nr. 12C;
- Autorizatie de funct. emisa de BNR privind functionarea ca banca de stat sau privata, valab. in 2009.- Cert. unic de inregistrare emis de O.N.R.C. (CUI), in copie legalizata (pentru persoane juridice/fizice romane);
- Cert. constatator emis de O.R.C. in original, emis cu cel putin 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor (pentru persoane juridice/fizice romane), din care sa rezulte : a) ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice;b) ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare, administrarea afacerilor de catre un judecator sindic sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii.- documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, si insotite de traduceri autorizate in limba romana (pentru persoane juridice/fizice straine), in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- ultimul bilant contabil cu viza Administratiei Finantelor Publice sau echivalent, insotit de ultimul raport de audit.- Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri medii anuale pe ultimii 3 ani: completare Formular nr. 2.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani(Formular nr. 12E;
- experienta similara (Formular nr. 3);
- informatii privind subcontractantii (Formular nr. 12G).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara: Ofertantul va face dovada incheierii in ultimii trei ani a cel putin 1(un) contract de servicii similare cu cele ofertate, cu o valoare egala sau mai mare decat 3.600.000 Euro.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
33/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.10.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.10.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.10.2009 11:00
Locul: Primaria municipiului Craiova, str. A.I.Cuza nr. 7, Sala Nicolae Romanesu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de ofertanti in acest sens si persoane desemnate de Ministerul Finantelor Publice.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
1. Documentatia de atribuire este atasata electronic la prezentul anunt de participare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Dolj Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: str. Brestei nr. 12, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200420, Romania, Tel.0251/418.612, Email: [email protected], Fax: 0251/419.851, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Craiova - Directia Juridica, Asistenta de specialitate si Contencios Administrativ
Adresa postala: Str. A.I. Cuza nr.1, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Tel.0251 416235, Fax: 0251 411561
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.09.2009 12:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer