Licitatie Publica - Contractarea unui imprumut bancar de 20.000.000 Euro pentru o perioada de 20 de ani, in vederea asigurarii finantarii unor obiective de investitii de interes public local din Municipiul Craiova.
Anunt de participare numarul 82878/24.07.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Craiova
Adresa postala: Str. A.I.Cuza nr.7 Craiovajud. Dolj, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Punct(e) de contact: sabina dumitru, Tel.0251/415907 0722382962, Email: [email protected], Fax: 0251/411561, Adresa internet (URL): [email protected], Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contractarea unui imprumut bancar de 20.000.000 Euro pentru o perioada de 20 de ani, in vederea asigurarii finantarii unor obiective de investitii de interes public local din Municipiul Craiova.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Municipiul Craiova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractarea unui imprumut bancar de 20.000.000 Euro pentru o perioada de 20 de ani, in vederea asigurarii finantarii unor obiective de investitii de interes public local din Municipiul Craiova.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea estimata a costului total al imprumutului, este 12.617.748 Euro.
Valoarea creditului este de pana la 20.000.000 EURO, conform Caietului de sarcini, anexat prezentei.
Prezentul contract are drept scop contractarea unui credit de catre Municipiul Craiova, pentru finantarea unor obiective de investitii.
Valoarea estimata fara TVA: 12, 617, 748EUR
II.2.2) Optiuni
Da
Autoritatea, isi rezerva dreptul de a opta pentru refinantarea creditului, cu ofertantul castigator.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
240 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 100.000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget Local. Plata se face prin virament de la trezorerie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Incheierea contractului se va face dupa aprobarea de catre Consiliul Local al costului si conditilor de rambursare, cat si dupa obtinerea avizului favorabil al Comisiei de Autorizarea Imprumuturilor Locale, conform O.U.G. nr. 64/2007 privind datoria publica, aprobata prin legea 109/2008.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea: completare Formular nr. 12A;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181: completare Formular nr. 12B;
- certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componenete ale bugetului general consolidat si bugetul local;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura: completare Formular nr. 12C;
- Autorizatie de functionare emisa de BNR privind functionarea ca banca de stat sau privata.- Certificat unic de inregistrare emis de Oficiul National al Registrului Comertului (CUI), in copie legalizata (pentru persoane juridice/fizice romane);
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel putin 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor (pentru persoane juridice/fizice romane), din care sa rezulte : a) ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice;b) ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare, administrarea afacerilor de catre un judecator sindic sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii.- documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, si insotite de traduceri autorizate in limba romana (pentru persoane juridice/fizice straine), in original sau copie legalizata; .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- ultimul bilant contabil cu viza Administratiei Finantelor Publice sau echivalent, insotit de raportul de audit la 31.12.2008
- Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri medii anuale pe ultimii 3 ani: completare Formular nr. 2;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani(Formular nr. 12E), care va contine cel putin 3 contracte de servicii similare;
- experienta similara (Formular nr. 3);
- informatii privind subcontractantii (Formular nr. 12G);
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara: Ofertantul va face dovada realizarii in ultimii trei ani a cel putin 1(un) contract de imprumut al carui obiect a fost prestarea de servicii similare, cu o valoare egala sau mai mare decat 3.600.000 Euro.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
25/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.09.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.09.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.09.2009 11:00
Locul: Primaria municipiului Craiova, str. A.I.Cuza nr. 7, Sala Mica de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de ofertanti in acest sens si persoane desemnate de Ministerul Finantelor Publice.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
1. Documentatia de atribuire este atasata electronic la prezentul anunt de participare2. Din motive temeinic justificate, documentele mentionate in anexa nr. 3 nu pot fi atasate la prezentul anunt, acestea se pot ridica gratuit de la sediul Primariei Municipiului Craiova str. A.I.Cuza, nr.1, Serviciul Achizitii pentru Obiective de Interes Public.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: B-dul Nicolae Titulescu nr.4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Algeria, Tel.0251/418568, Fax: 0251/415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Craiova - Directia Juridica, Asistenta de specialitate si Contencios Administrativ
Adresa postala: Str. A.I.Cuza nr.1, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Tel.0251/416235, Fax: 0251/411561
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.07.2009 07:58