Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contractarea unui imprumut bancar de 3.500.000,00 Lei pentru o perioada 25 ani, in vederea derularii proiectelor cu finantare europeana


Anunt de participare numarul 147266/16.10.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA PAUCA (PRIMARIA)
Adresa postala: Sat Pauca, nr. 172, Localitatea: Pauca, Cod postal: 557175, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE DANCU, Tel. +40 269580101, Email: [email protected], Fax: +40 269580111, Adresa internet (URL): www.primariapauca.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contractarea unui imprumut bancar de 3.500.000, 00 Lei pentru o perioada 25 ani, in vederea derularii proiectelor cu finantare europeana
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Comuna Pauca, judetul Sibiu.
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractarea unui imprumut bancar de 3.500.000, 00 Lei pentru o perioada 25 ani, in vederea derularii proiectelor cu finantare europeana.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractarea unui imprumut bancar de 3.500.000, 00 Lei pentru o perioada 25 ani, in vederea derularii proiectelor cu finantare europeana.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 100, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
300 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 50.000 lei.Valabilitate garantie participare: 120 de zile de la data si ora limita de depunere a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator.Garantia de participare se poate constitui: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus prin transmitere/depunere la sediul autoritatii contractante. In cazul constituirii sub forma unei Scrisori de garantie bancara, dovada constituirii se va face prin transmiterea acesteia in original la sediul autoritatii contractante.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.- virament bancar in contul IBAN: RO40 TREZ 5842 14750 2040 1XXX, deschis la Trezoraria Ocna Sibiului, beneficiar COMUNA PAUCA, CIF 4241206, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana cel tarziu la data si ora deschiderii ofertelor.Ofertantii care vor constitui garantia conform art.16 alin.(2) din Legea 346/2004, vor atasa Declaratia privind incadrarea in categoria IMM.NOTA: neconstituirea garantiei de participare in cuantumul si forma solicitata si neprezentarea dovezii de constituire cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, atrage dupa sine respingerea ofertei ca inacceptabila. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta moneda decat leul, se va face la cursul leu/valuta al BNR, cu 5 zile anterioare datei limita de depunere a ofertelor. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de servicii: - este de 1% din pretul contractului ( valoarea totala a serviciilor pentru acordarea creditului, taxe, dobanzi, comisioane si alte renumeratii ) fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de servicii: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care devine anexa la contract, conform art. 90, alin. (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in termen de 14 zile lucratoare de la data semnarii contractului si dupa ce ofertantul va lua cunostinta despre faptul ca contractarea creditului a primit avizul Comisiei de Autorizare a Imprumuturilor Locale.Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art. 92 din HG 925/2066 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Formularul 1 - ?Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea? - se va prezenta atat de ofertanti cat si de ofertanti asociati, terti sustinatori, daca este cazul;2.Formularul 2 - ?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006? - se va prezenta atat de ofertanti cat si de ofertanti asociati; daca este cazul, tertii sustinatori nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181, lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006;
3. Certificat de atestare fiscala privind situatia taxelor si impozitelor la bugetul de stat ( formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul /ofertantul este rezident ) din care sa reiasa faptul ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor ? original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Ofertantii din alte tari decat Romania vor trebui sa depuna documente echivalente care sa ateste indeplinirea obligatiilor financiare fata de bugetul de stat din tara de origine, emis de autoritatile competente din tara respectiva.
Operatorii economici vor prezenta certificate fiscale din care sa reiasa faptul ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor In cazul unei asocieri, acest certificat va fi prezentat de catre fiecare membru al asocierii;
Se va permite depunerea documentului solicitat in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
4. Certificat de atestare fiscala privind taxele si impozitele locale ( formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul /ofertantul este rezident ) din care sa reiasa faptul ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor ? original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
Ofertantii din alte tari decat Romania vor trebui sa depuna documente echivalente care sa ateste indeplinirea obligatiilor financiare fata de bugetul local din tara de origine, emis de autoritatile competente din tara respectiva.
Operatorii economici vor prezenta certificate fiscale din care sa reiasa faptul ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor In cazul unei asocieri, acest certificat va fi prezentat de catre fiecare membru al asocierii;
Se va permite depunerea documentului solicitat in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Pentru documentele care nu sunt in limba romana se va atasa si traducerea autorizata in limba romana.
5. Certificat privind plata contributiei la asigurarile sociale ( pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS). Persoanele juridice/fizice inregistrate in state in care autoritatile fiscale nu colecteaza si contributia la asigurarile sociale vor prezenta un certificat privind plata contributiei la asigurarile sociale, sau a taxei echivalente, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul de stat. Din certificatul mentionat mai sus trebuie sa reiasa faptul ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor. In cazul unei asocieri acest certificat va fi prezentat de catre fiecare membru al asocierii.
6.Formularul 3 - ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? ? pentru respectarea Ord. ANRMAP 314/2010. In cazul unei asocieri acest formular va fi completat si prezentat de catre liderul asocierii.
7. Formularul 3.1. - ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura? - ofera informatii legate de depunerea de catre ofertanti a ofertei in nume propriu, ca asociat in cadrul unei asociatii sau ca subcontractant;
8.Formularul 4 - "Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 (evitarea conflictului de interese)? ? se va prezenta atat de ofertanti cat si de ofertanti asociati, subcontractanti, terti sustinatori. Persoanele cu functie de decizie din
cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie sunt: Primar - Dancu Nicolae, Viceprimar - Gusan Vasile, Secretar - Natea Petru, Contabilitate - Mitea Ocravian, Dancu Elisabeta.
Consilieri locali: Berea Liviu-Dan, Boabes Octavian, Ciorogar Ioan, Cozma Ioan, Daju Nicolae, Dancu Gheorghe, David Ioan, Gancea Ioan-Mircea, Gligor Gheorghe, Raulea Ioan.Prezentarea acestui formular se face pentru evitarea conflictului de interese si respingerea ofertelor care se afla in situatiile prevazute de art. 69^1 din O.U.G. 34/2006;
Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Pentru documentele care nu sunt in limba romana se va atasa si traducerea autorizata in limba romana.
In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a unui ofertant, Autoritatea Contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie actuale la data limita de depunere a ofertelor.
- Ofertantului clasat pe primul loc, inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata, in situatia in care a prezentat acest document in copie.
- Autoriza?ie de func?ionare emisa de catre Banca Nationala a Romanieiin conformitate cu prevederile ORDONANTEI DE URGENTA nr. 99 din 6 decembrie 2006 privind institutiile de credit si adecvarea capitalului / autorizatia acordata de autoritatea competenta din statul membru de origine. Pentru persoanele juridice romane documentele solicitate se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.
Pentru persoane fizice/juridice straine:
- Certificat/alt document, in traducere legalizata in limba romana, de la registrul in care este inmatriculat candidatul in tara de origine, care sa ateste existenta candidatului - original sau copie legalizata;
- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;
- Autorizatia de functionare eliberata de organismul de reglementare din tara in care candidatul este rezident - copie tradusa in limba romana de traducator autorizat;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii despre cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani: 2010, 2011, 2012.Documente relevante:
bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente.Calculul cifrelor de afaceri prezentate in alte monede decat leul, se va utiliza
cursul leu/valuta comunicat de BNR pt. anii in cauzaOfertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale
documentelor solicitate mai sus.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completarea si prezentarea Formularului 5 - Informatii generale.Calculul cifrelor de afaceri prezentate in alte monede decat leul, se va utiliza cursul leu/valuta comunicat de BNR pt. anii in cauza
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1.
O lista a principalelor servicii prestate( credite acordate )in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clenti privati.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale
documentelor solicitate mai sus.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completarea si prezentarea Formularului 6.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.11.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.11.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.11.2013 12:00
Locul: COMUNA PAUCA (PRIMARIA), str. Principala nr. 172, judetul Sibiu.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, observatori M.F.P.-U.C.V.A.P., reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor (maxim 2 persoane) si orice persoane autorizate de reprezentantul autoritatii contractante.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1. In cazul in care doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc in clasament au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara. Reofertarea se va prezenta in plic inchis, iar contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. Datele de depunere a noilor propuneri financiare si a sedintei de deschidere a acestora se vor comunica in solicitarea transmisa de catre autoritatea contractanta.2. Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP, operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (acest program este disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica).3. Ofertantul nu are dreptul, in cadrul aceleiasi proceduri, conf. art. 46, alin. (1) din OUG 34/2006: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.4. Nu va fi admisa la evaluare : - oferta care nu este insotita de dovada constituirii garantiei de participare in cuantumul, forma si cu perioada de valabilitate solicitate in Fisa de date;
- oferta prezentata cu intarziere (depunere la alta adresa/depunere dupa data /ora limita precizate in Fisa de date a achizitiei). Aceasta se returneaza nedesfacuta ofertantului.5. Conform art.16, alin.(2) din Legea 346/2004: "Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii?.Dovada calitatii de IMM se va realiza prin depunerea unei Declaratii privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii.In cazul asocierii dintre doi operatori economici, fiecare din acestia incadrandu-se in categoria IMM, asocierea rezultata poate beneficia de reducerile prevazute la art.16, alin.( 2) din Legea 346/2004.In situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art.16, alin.(2) din Legea nr.346/2004.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 alin. (1) lit. a) din O.U.G. nr. 34/2006, respectiv 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Pauca
Adresa postala: Str. Principala nr. 172, Localitatea: Pauca, Cod postal: 557175, Romania, Tel. +40 269580101, Fax: +40 269580111
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.10.2013 17:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer