Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contractarea unui imprumut bancar de 9.020.000,00 RON pentru o perioada de maxim 15 ani, in vederea asigurarii finantarii proiectelor cu finantare europeana


Anunt de participare numarul 142154/23.02.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CERNICA
Adresa postala: COMUNA CERNICA, Localitatea: Cernica, Cod postal: 077035, Romania, Punct(e) de contact: Str Traian nr 10 comuna Cernica judetul Ilfov, Tel. +04 0212555508, In atentia: Stoinea Andra Ioana, Email: [email protected], Fax: +04 0212555508, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contractarea unui imprumut bancar de 9.020.000, 00 RON pentru o perioada de maxim 15 ani, in vederea asigurariifinantarii proiectelor cu finantare europeana
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Comuna Cernica, judetul Ilfov
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractarea unui imprumut bancar de 9.020.000, 00 RON pentru o perioada de maxim 15 ani, in vederea asigurariifinantarii proiectelor cu finantare europeana
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractarea unui imprumut bancar de 9.020.000, 00 RON pentru o perioada de maxim 15 ani, in vederea asigurariifinantarii proiectelor cu finantare europeana
Valoarea estimata fara TVA: 8, 568, 999.99RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
180 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006 actualizata si va fi depusa odata cu candidaturile (in prima etapa a procedurii de negociere).In mod obligatoriu, ea va asigura autoritatea contractanta impotriva riscurilor descrise la art. 87 din HG 925/2006 actualizata precum si de cel prevazut de art. 2781*)din OUG 34/2006 actualizata.In cazul unei asocieri, garantia de participare se va constitui obligatoriu de catre liderul asocierii in numele intregii asocieri.Cuantumul garantiei de participare va fi inin suma de 18.000lei si va fi valabilapentru o perioada de 90 de zile de la data limita pentru depunerea candidaturilor.Echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR iar data de referinta este 25.01.2012. Cuantumul garantiei de buna executie este de 0, 6 % din pretul contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Creditul este garantat de catre Consiliul Local Cernica judetul Ilfovsi va fi returnat de catre autoritatea contractanta conform esalonarii prezentate in Caietul de Sarcini.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Declaratii privind eligibilitatea(privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta). Se va completa pe modelul formularului anexat. Vor fi descalificati candidatii care omit sa completeze si sa prezinte formularul solicitat. Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata
NOTA: Incadrarea in oricare din situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181. Se va completa pe modelul formularului anexat. Vor fi descalificati candidatii care omit sa completeze si sa prezinte formularul solicitat. Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.
Cerinta nr. 3 Declaratia privind calitatea de participant la procedura. Se va completa pe modelul formularului anexat. Vor fi descalificati candidatii care omit sa completeze si sa prezinte formularul solicitat. Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.
Cerinta nr. 4 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Se va completa pe modelul formularului anexat. Vor fi descalificati candidatii care omit sa completeze si sa prezinte formularulSe accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.
Cerinta nr. 5 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006
Se va completa pe modelul formularului anexat.
In cadrul autoritatii contractante detin functii de decizie urmatoarele persoane:
Primar - Gelu Apostol, Viceprimar - Vasile Florin, Secretar - Smoaca Karla Vali,
Consilier - Dragnea Stefan, Consilier - Gheorghe Victor, Consilier - Serban Vasile, Consilier - Tudor Eugenia, Consilier - Vasile Constantin, Consilier - Branzaru Tudor, Consilier - Nica Marian, Consilier - Nita Zaharia Alexandru, Consilier - Voicu Ion, Consilier - Grigore Florin, Consilier - Ionita Mihai, Consilier - Musat Eugenia, Consilier - Tache Vasile, Consilier - Stanciu Viorel, Consilier - Ion Niculae, Consilier - Nita Florin,
Responsabil Achizitii Publice ? Stoinea Andra Ioana, Alte documente: Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante in luna anterioara celei in care se depun candidaturile, sau echivalent.
Toate certificatele pot fi depuse in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul? semnata si stampilata de catre ofertanti.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mai sus mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata. Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romane
Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectelor contractului care urmeaza sa fie atribuit, informatii care trebuie sa fie obligatoriu reale/actuale la data limita de depunere a candidaturilor.
Certificatul poate fi depus in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre ofertant.
Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte pentru conformitate, in original sau copie legalizata, documentele depuse in copie.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest CertificatConstatator din care sa reiasa obiectul de activitate pentru partea din contract pe care o realizeaza.Vor fi descalificaticandidatii care omit sa prezinte Certificatul.
Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.
Cerinta nr. 2 Persoane juridice/fizice romane
Prezentarea Autorizatiei de Functionare emisa de catre Banca Nationala Romana
Autorizatiapoate fi depusa in original, copie legalizata sau copie semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre ofertant.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acesta Autorizatie.Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.
Cerinta nr. 3 Persoane juridice straine
Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, inconformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizat.
Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani, vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traduceri legalizate in limba romana, efectuate in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati.
1) Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, inconformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizatm.
2) Certificat de Rezidenta Fiscala (pentru evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs (documentul se va prezenta in original, copie legalízata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre ofertant.)
3) Un document echivalent autorizatiei de functionare emisa de Banca Nationala Romana, emis de un organism din tara in care acesta este rezident (documentul se va prezenta in original, copielegalízata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre ofertant.)
Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani, vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizbila cu mentiunea ?conform cu originalul, insotita de traducerea legalizata a documentului in limba romana, efectuata in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati.
Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Capacitatea economica si financiara a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1) art.186 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006 actualizata.
Cerinta nr. 1
Cifra de afaceri globala pentru ultimii 3 ani
Informatii privind asocierea: Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. La evaluarea situatiei economico-financiare nu se iau in considerare datele subcontractantilor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa pe modelul formularului anexatAngajamentul ferm de sustinere financiara reprezinta un act juridic unilateral prin care persoana care sustine, confirma faptul ca va pune la dispozitia operatorului economic resursele financiare invocate.Se va completa pe Fisa de informatii generale (formular anexat).In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Se va completa pe modelul formularului anexat
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Certificatprivind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, in domeniul prestariiserviciilor financiarece fac obiectul contractului, emis de organisme de certificare a sistemului de management
Certificatul trebuie sa fie in termen de valabilitate la data limita pentru depunerea candidaturilor.
In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.Aceste documente emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata la notariat.
In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele privind standardele de asigurare a calitatii vor trebui sa fie indeplinite de toti membrii asocierii, in conformitate cu natura partii de contract pe care o vor indeplini conform acordului de asociere.ATENTIE:
Vor fi descalificati ofertantii care prezinta documente care atesta ca sunt in curs de obtinere a certificarii solicitate si nu au documente care sa dovedeasca finalizarea auditului la data limita de depunere a candidaturilor din care sa reiasa ca acestia vor primi certficarea.
Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.
Informatii privind Asocierea: In cazul unei Asocieri, operatorii economici vor prezenta Acordul de Asociere care sa descrie sarcinile care revin fiecarei parti si documentele solicitate la capitolul Criterii de calificare pentru partile de contract pe care le executa fiecare. In cazul asocierii ofertantii asociati nu au dreptul de a depune, pe langa candidaturacomuna, alte documente de calificare in mod individual sau in alta asociere ori de a participa in calitate de subcontractant la procedura. La depunerea candidaturilorse va prezenta acordul de asociere intocmit si semnat de fiecare asociat in parte.
Se va preciza clar in Acordul de Asociere ca nici un asociat nu are dreptul de a parasi asocierea inainte de terminarea contractului.
Acest Acord de Asociere va fi legalizat de catre ofertantul castigator inainte de semnarea contractului si se va preda autoritatii contractante.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Certificatul se va prezenta in copie ?conform cu originalul? semnata si stampilata de catre ofertanti.In oricare dintre situatii, in cazul unei asocieri, in documentele de calificare va fi prezentat acordul de asociere ? model in sectiunea Formulare - care trebuie sa contina cel putin: - lista tuturor asociatilor si partea din contract pe care o indeplineste fiecare- nominalizarea liderului de asociatie- clauze privind raspunderea solidara a asociatilor pentru indeplinirea contractului- imputernicirea liderului asociatiei de a se obliga si de a primi instructiuni de la si in numele asociatilor, individual si colectivNeprezentarea acordului de asociere, cu precizarile mentionate, atrage dupa sine descalificarea ofertantilor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 30
Vor fi selectati, pentru participarea la etapa a II a primii 30 op.ec. ierarhizati in ordinea descrescatoare a mediei cifrei de afaceri globale
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.03.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.03.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.03.2013 12:00
Locul: Primaria comunei Cernica, str. Traian 10, comuna Cernica, judetul Ilfov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor pe baza de imputernicirea scrisa in original. Imputernicirea va fi insotita de o copie a actului de identitate al persoanei imputernicite
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Vor fi selectati, pentru participarea la etapa a II a primii 30 op.ec. ierarhizati in ordinea descrescatoare a mediei cifrei de afaceri globale realizata in ultimii 3 ani (2010, 2011 si 2012) si care indeplinesc in mod cumulativ toate cerintele de calificare.Contractul se va semna in cel mai devreme 11 zile de la data transmiterii comunicarii privind rezultatul aplicarii procedurii, conform prevederilor art. 205 alin. (1) litera b).In cazul in care doua sau mai multe oferte contin, in cadrul propunerii financiare, acelasi cost total al creditului, atunci in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara (cost total al creditului)are valoarea cea mai scazuta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.256 indice 2 din OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.02.2013 18:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer