Licitatie Publica - Contractarea unui imprumut bancar in valoare de 1892000 lei, in vederea finantarii unor obiective de investitii de interes public local
Anunt de participare numarul 136497/14.06.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA MOTCA (CONSILIUL LOCAL)
Adresa postala: COMUNA MOTCA, JUDETUL IASI, Localitatea: Motca, Cod postal: 707345, Romania, Punct(e) de contact: MIHAI CRASMARU, Tel. +40 232715777, Email: [email protected], Fax: +40 232716135, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contractarea unui imprumut bancar in valoare de 1892000 lei, in vederea finantarii unor obiective de investitii de interes public local
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Comuna Motca, judetul Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractarea unui imprumut bancar in valoare de 1892000 lei, cu o perioada de rambursare de 20 ani si o perioada de gratie de 1 an, in vederea finantarii unor obiective de interes public local
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractarea unui imprumut in valoare de 1892000 lei, cu o perioada de rambursare de 20 ani si o perioada de gratie de 1 an, in vederea finantarii unor obiective de investitii de interes public local
Valoarea estimata fara TVA: 1, 930, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
240 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
10000 lei;Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile;
- Forma de constituire a garantiei de participare: conform art.86 din HG.nr. 925/2006.- Contul autoritatii contractante nr. RO14TREZ4075002XXX001641 deschis la TrezoreriaMunicipiului Pascani , CF ? 4541351
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Autorizatie de functionare emisa de BNR, valabila la data depunerii ofertei.Persoane juridice/fizice straine: -Certificatde la registrul in care este inmatriculat ofertantulin tara de origine; -Autorizatie de functionare ca banca eliberata de organismul de reglementare din tara in care ofertantul este rezident, valabila la data depunerii ofertei- copie tradusa in limba romana de traducator autorizat si legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Ciframediedeafaceriindomeniuldeactivitateaferentobiectuluicontractuluipeultimii3anitrebuiesafiedecelputin1.500.000lei.
-Ultimul bilantul contabilvizat si inregistrat de organele competente;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie referitoare la efectivele medii ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani
-Declaratie privind lista principalelor servicii similare obiectului contractului (de acordare de credit) prestate in ultimii 3 ani
Se va prezenta cel putin un contract care sa confirme prestarea de astfel de serviciiinvaloare de minim 1, 930.000, 00 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.07.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.08.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.08.2012 10:00
Locul: PRIMARIA COMUNEI MOTCA, JUDETUL IASI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii operatorilor economici participanti la licitatie
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Nota: In cazul in care se constata caofertele clasate pe primul locau preturi egale autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajarii acestor oferte.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atacsunt cele prevazute la art. 256²dinOUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Motca- secretariat
Adresa postala: Str. Moldovei, nr. 81, Localitatea: Motca, jud. Iasi, Cod postal: 707345, Romania, Tel. +40 232716135, Email: [email protected], Fax: +40 232716135, Adresa internet (URL): www.motca.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.06.2012 08:39