Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contractarea unui imprumut bancar pe termen de 3 ani, in valoare de 9000000 lei in vederea achizitionarii de troleibuze pentru transportul urban de calatori


Anunt de participare (utilitati) numarul 146178/30.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA AUTONOMA DE TRANSPORT URBAN CALATORI CLUJ-NAPOCA
Adresa postala: BD.21 DEC. 1989, NR.128-130, CLUJ-NAPOCA, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400604, Romania, Punct(e) de contact: DIRECTOR ECONOMIC, Tel. +40 264430917, In atentia: RUSU IOAN, Email: [email protected], Fax: +40 264430931, Adresa internet (URL): www.ratuc.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonoma cu activitate relevanta
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Contractarea unui imprumut bancar pe termen de 3 ani, in valoare de 9000000 lei in vederea achizitionarii de troleibuze pentru transportul urban de calatori
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: RATUC Cluj Napoca, Bd. 21 Decembrie 1989, nr. 128-130, Loc. Cluj Napoca
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractarea unui imprumut bancar- linie de finantare pe termen lung in valoare de 9000000 lei, cu maturitate pana la 3 ani
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractarea unui imprumut in suma de 9.000.000 lei
Valoarea estimata fara TVA: 810, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare in valoare de 14000 lei, sau echivalentul in valuta, la cursul BNR stabilit cu 7 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire a garantiei pentru participare: -virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original in conformitate cu prevederile art. 86 alin (1) din HG 925/2006 -se completeaza formularul nr. 8. -In cazul unui instrument de garantie emis in original in alta limba decat limba romana, se va prezenta in anexa traducerea autorizata si legalizata a acestuia. - Daca se alege optiunea unui virament bancar, aceasta se va realiza prin virarea sumei exprimate in lei in contul RO56RNCB0106026605740001, deschis la BCR Cluj si prezentarea comisiei de evaluare a ordinului de plata vizat de banca. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor (nu se va introduce in plicul care contine documentatia de oferta).Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei , respectiv 60 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Garantia pentru participare, constituita de ofertantul a carui oferta a fost stabilita ca fiind castigatoare, se restituie de autoritatea contractanta in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie. Garantia de participare, constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, se returneaza de autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost desemnate castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei. Se solicita garantie de buna executie in valoare de 5% din pretul contractului fara TVA. Garantia de bua executie poate fi constituita respectand prevederile art. 90 din HG 925/2006 cu completarile ulterioare. -Daca se alege constituirea printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care devine anexa la contract se va completa formularul 19. Daca instrumentul de garantare este in alta limba decat limba romana, se va prezenta si traducerea legalizata a acestuia in limba romana.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii si surse ale bugetului local al municipiului Cluj Napoca
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind eligibilitatea - completarea formularului nr. 3, -declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - completarea formularului nr. 4, -declaratie privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusive cele locale, precum si contributiile pentru asigurarile sociale de stat ? prezentarea de formulare tip emise de organismele competente din care trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Important: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu, asa cum este prevazut in art. 9, alin. 1 din Ordinul ANRMAP nr. 509/2011.In cazul in care certificatele nu vor fi depuse in original sau copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea "Conform cu originalul" ele vor fi considerate lipsa. Toate documentele emise de catre autoritati emitente se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "Conform cu originalul".Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii-eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata ori copie lizibila cu mentiunea "Conform cu originalul" la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.-declaratie privind calitatea de participant la procedura - completarea formularului nr. 5-certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - completarea formularului nr. 9-declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din OUG 34/2006 - completarea formularului nr. 10. Persoanele cu functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director General ing. Neag Liviu, Director Tehnic ing. Tot Gheorghe, Director Economic ec. Rusu Ioan, Sef Serv. Tehnic ing. Dobos Niculae. -persoane juridice romane - Cerificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, copie lizibila semnata si stampilata pentru "Conformitate cu originalul".- Autorizatie de functionare emisa de BNR, cu anexele corespunzatoare, conform prevederilor OUG nr. 99/2006 cu ultimele modificari, privind functionarea ca banca de stat sau privata, valabila pentru anul 2013-copie simpla, -persoane juridice straine - vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit -originalul sau copie tradusa in limba romana de traducator autorizat si legalizata daca este cazul, sau copie lizibila cu mentiunea "Conform cu originalul".
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 31.12.2012,
Modalitatea de indeplinire
Bilant contabil la 31.12.2012, vizat si inregistrat la organele competente.
Situatia economico-financiara pentru persoanele juridice straine se va demonstra prin prezentarea unui bilant contabil depus si inregistrat de organele competente de pe teritoriul operatorului economic, sau in cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului, tradus in limba romana si autentificat, sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?.
Informatii privind cifra de afaceri
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta o decalartie cu cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani ? completarea formularului 2 ? Informati generale. Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani cu valoare totala de cel putin 1.600.000 lei.Pentru o evaluare unitara a modului de indeplinire a cerintei, la calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prestari de servicii similare in ultimii 3 ani
Modalitatea de indeplinire
-prezentarea listei cu principalele prestari de servicii in ultimii 3 ani ? completarea formularului nr. 6
Experienta similara
Modalitatea de indeplinire
prezentarea a cel mult 3 contracte de prestare de servicii similare in valoare cumulata de cel putin 810.000 lei.Prestarea de servicii se confirma prin prezentarea a cel putin unui certificat/document emis sau contrasemnat de beneficiar. Pentru o evaluare unitara a modului de indeplinire a cerintei, se va aplica cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Se completeaza formularul nr. 7 ? Experienta similara
Informatii privind asocierea
Modalitatea de indeplinire
in orice situatie de asociere a doi sau mai multi operatori economici, toti asociatii trebuie sa prezinte documentele de calificare solicitate in prezenta fisa de date. In situatia in care oferta asociatiei este declarata castigatoare, liderul asociatiei va prezenta autoritatii contractante o copie legalizata a contractului de asociere inainte de data semnarii contractului de prestari servicii. Contractul va contine clauze specifice referitoare la neindeplinirea obligatiilor asumate prin contractul de asociere.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
6877/07.08.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.10.2013 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.10.2013 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.10.2013 10:00
Locul: Sediul RATUC Cluj Napoca, Bd. 21 Decembrie 1989, Nr. 128-130, Cluj Napoca
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor care au depus oferta in termenul stabilit
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Durata creditului este de 3 ani (36 luni) de la data primei trageri. Perioada de rambursare 36 de luni de la data primei trageri.Modul de rambursare rate egale lunare aferente creditului. Posibilitatea efectuarii de plati in avans a ratelor fara perceperea unui comision de rambursare anticipata. Modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc, cu preturi egale, in urma aplicarii criteriului de atribuire este: autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. Daca si dupa aceasta faza preturile ofertate sunt egale, autoritatea contractanta isi va rezerva dreptul pentru a solicita o noua reofertare in plic inchis pentru a putea stabili oferta castigatoare
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic RATUC Cluj Napoca
Adresa postala: Bd. 21 Decembrie 1989, nr. 128-130, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400604, Romania, Tel. +40 264430917, Email: [email protected], Fax: +4 264430931, Adresa internet (URL): www.ratuc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.08.2013 10:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer