Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contractarea unui imprumut bancar pe termen lung in valoare de 1.800.000 EURO sau echivalentul in RON la cursul BNR din data publicarii anuntului de participare pentru achizitie de teren


Anunt de participare numarul 78489/28.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL TARGU SECUIESC
Adresa postala: Targu Secuiesc, 525400, pta GABOR ARON, Nr 24, Localitatea: Targu Secuiesc, Cod postal: 525400, Romania, Punct(e) de contact: EMOKE ANTAL, Tel.0267-361974, Email: [email protected], Fax: 0267-361652, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou regional sau local
Activitate (activitati)
Altele: Administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contractarea unui imprumut bancar pe termen lung in valoare de 1.800.000 EURO sau echivalentul in RON la cursul BNR din data publicarii anuntului de participare pentru achizitie de teren
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: PRIMARIA MUNICIPIULUI TG SECUIESC
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie servicii de acordare credit pe termen lung pentru achizitia unui teren intravilan de 84.061, 081 mp
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractarea unui imprumut bancar pe termen lung in valoare de 1.800.000 EURO sau echivalentul in RON la cursul BNR din data publicarii anuntului de participare pentru achizitie de teren
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 049, 002 si 1, 965, 425EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
144 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de buna executie in procent de 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Contractul de achizitie publica se va incheia sub conditie suspensiva, adica acesta va intra in vigoare si va produce efecte intre parti numai daca autoritatea contactanta va obtine avizul favorabil al Comisiei de Avizare a Imprumuturilor Locale cu privire la contractarea acestui credit
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006Certificate de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul de stat si bugetul localCertificat constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiAutorizatie de functionare emisa de catre Banca Nationala Romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Auditul financiar-contabil pentru ultimul exercitiu financiar incheiatDaca, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economico-financiara si prin prezentarea altor documente care sa prezinte o imagine fidela a situatiei economice si financiare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nu se considera eligibil operatorul economic daca in anul 2008 nu a realizat bilant pozitiv.Daca situatiile bancare financiare pe anul 2008 nu au fost finalizate si auditate, atunci capacitatea financiara poate fi dovedita si prin situatiile financiare aferente exercitiului financiar 2007.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCertificat ISO sau un raport al unei agentii internationale de ratingPrezentarea celor mai importante servicii de acordare credit in ultimii 3 ani din perioada premergatoare anuntului de participare , respectiv valoarea contractului, perioada de indeplinire a contractului, denumirea celeilalte parti contractante, prezentarea sumara a serviciului prestat.Confirmarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie scrisa a operatorului economic prin completarea Fisei de informatii privind experienta similara, care se regaseste printre formularele de completat pentru depunerea candidaturilor.Asumarea angajamentului de punere la dispozitie la data convenita a creditului prin prezentarea in acest sens unei scrisori de angajamentAsumarea angajamentului de a nu aplica comision de rambursare anticipata a creditului din surse proprii prin prezentarea in acest sens a unei scrisori de angajament
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nu se considera eligibil ofertantul care in ultimii 3 ani din perioada premergatoare anuntului de participare nu a efectuat cel putin 2 servicii de acreditare credit avand valori similare cu cea ceruta in cadrul prezentei proceduri
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
Ordin nr. 51 din 13/03/2009 , Achizitionare urgenta a unui teren de 84.061, 081 mp pentru realizarea unui proiect de investitii cu finantare europeana
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 3
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.06.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.06.2009 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.06.2009 15:00
Locul: PRIMARIA MUNICIPIULUI TG SECUIESC, p-ta Gabor Aron nr 24
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane cu imputernicire din partea operatorului economic
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str Stavropoleos nr 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Covasna
Adresa postala: str Kriza Janos nr 2, Localitatea: Sf Gheorghe, Cod postal: 520023, Romania, Tel.0267311606
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.05.2009 18:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer