Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contractarea unui imprumut bancar pe termen lung, in valoare de 1.000.000 lei, cu o maturitate de pana la 5 de ani, in vederea asigurarii finantarii unor obiective de investitii, de interes public local


Anunt de participare numarul 134516/02.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL ULMENI (PRIMARIA ORASULUI ULMENI)
Adresa postala: STR. PETRE DULFU NR.62/A, Localitatea: Ulmeni, Cod postal: 437355, Romania, Punct(e) de contact: MORAR LUCIAN, Tel. +40 262-264001, Email: [email protected], Fax: +40 262-264957, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contractarea unui imprumut bancar pe termen lung, in valoare de 1.000.000 lei, cu o maturitate de pana la 5 de ani, in vederea asigurarii finantarii unor obiective de investitii, de interes public local
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Ulmeni
Codul NUTS: RO114 - Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractarea unui imprumut bancar pe termen lung, in valoare de 1.000.000 lei, cu o maturitate de pana la 5 de ani, in vederea asigurarii finantarii unor obiective de investitii, de interes public local
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractarea unui credit bancar in valoare de 1.000.000in vederea asigurarii finantarii unor obiective de investitii, de interes public local
Total dobanda pentru 60 rate=266.107RON
Total comision=30.500RON
Conform art.28(5) din Oug.34/2006 valoarea estimativa =296607 RON
Valoarea estimata fara TVA: 296, 607RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
5000 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita fixata pentru depunerea ofertelor.Modalitateade constituire a garatiei de participare- prin depunere la casieria unitatii sau prin virament bancar(conform art. 86 di HG925/2006)In cazul contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC, acestuia i se va retine din garantie o suma ce va fi calculata conform art.2781 din OUG nr.34/2006 Garantia de buna executieeste de 0, 5% din pretul contractului, fara TVA .Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie -prin scrisoare de garantie de buna executie
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa privind informatii generale despre ofertantFormular V.1.1
Declaratie privind eligibilitatea Formularul V.1.A Formular V.1.2
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/ 2006Formular V.1.3
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1din Ordonanta de urgenta a guvernuluinr.34/2006Formular V.1.3.A
Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, desfasurarea si finalizareaprocedurii de atribuire sunt: Morar Lucian si Oros Traian
Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular V.1.4
Certificatului de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de Administratia Finantelor Publice, pentru obligatiile de plata catre bugetul de stat consolidat din care sa rezulte ca nu are datorii scadete(eliberat pentru ultima luna incheiata din punct de vedere al exercitiului economico ? financiar);
Certificatului privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice, eliberat de Directia de Impozite si taxe locale , sau formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantuleste rezident, (eliberatCertificatului de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de Administratia Finantelor Publice, pentru obligatiile de plata catre bugetul de stat consolidat din care sa rezulte ca nu are datorii scadete(eliberat pentru ultima luna incheiata din punct de vedere al exercitiului economico ? financiar);Certificatului privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice, eliberat de Directia de Impozite si taxe locale , sau formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantuleste rezident (eliberat pentru ultima luna incheiata din punct de vedere al exercitiului economico ? financiar);
Pentru persoane juridice straine
Va fi prezentata o declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca ofertantul nu figureaza ca debitor la organele fiscale competente din tara de origine; vor fi enumerate aceste organe fiscale si vor fi prezentate datele de contact (adresa completa, numere de telefon si fax, adresa de e-mail, adresa de internet etc.) Pentru persoane juridice romane
Vor fi prezentate:
1.Certificat constatator ? original sau copie legalizata ? emis de oficiul teritorial al Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile calendaristice inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
2.Certificat constatator-in original -doar pentru ofertantul clasat pe primul loc, prezentat pentru conformitate documentul in original/copie
3.Cazierului fiscal ? conform H.G. 31/2003 (in original) care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante;
4.Autorizatie de functionare emisa de BNR ? copie simpla;Pentru persoane juridice straine
Vor fi prezentate:
1.un certificat, in traducere certificata, de la registrul in care este inmatriculat ofertantul in tara de origine, care sa ateste existenta societatii ? original sau copie legalizata;
2.Autorizatia de functionare eliberata de organismul de reglementare din tara in care ofertantul este rezident ? copie tradusa in limba romana de traducator autorizat;
3.Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, valabil pentru anul calendaristic in curs (documentele se vor prezenta in copie, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico - financiara-declaratie privind cifra medie de afaceri globala din ultimii trei ani
Cerinte minime obligatorii: 1.Cifra medie de afaceripe ultimii 3 ani, rezultand din activitatea corespunzatoare obiectului procedurii -Formular V.3.12.declaratie privind obligatiile contractuale, in desfasurare, fata de alti beneficiari/clienti (conform Formularului V.3.2)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind capacitatea tehnica si profesionala
Experienta similaraDeclaratie privind lista principalelor servicii similare obiectului contractului (de acordare de credit) prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, Informatii privind subcontractantii
Pentru toti subcontractantii sunt solictate acordurile de subcontractare.
Informatii privind asocierea
Ofertantii vor prezenta o copie a certificatului ISO 9001 sau alt certificat echivalent, privind certificarea sistemului de management al calitatii , valabil cel putin pe o durata care sa includa perioada de valabilitate a ofertei si perioada anului in curs.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.04.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.04.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.04.2012 11:00
Locul: Primaria oras Ulmeni, loc Ulmeni, str.Petre Dulfu nr.62/A, jud. Maramures
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti legali ai ofertantilor sau imputerniciti ai acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Perioada de contestatie 5 zile.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria oras Ulmeni
Adresa postala: Strada Petre Dulfu nr. 62/A, Jud.Maramures, Localitatea: Ulmeni, Cod postal: 437355, Romania, Tel. +40 262264001, Email: [email protected], Fax: +40 262264957
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.04.2012 12:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer