Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contractarea unui imprumut bancar pentru o perioada de 10 ani in valoare de 6.000.000 lei in vederea asigurarii finantari unor obiective de investitii de interes public local din Mun. Sacele


Anunt de participare numarul 85470/01.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Sacele
Adresa postala: P-ta Libertatii Nr. 17, Localitatea: Sacele, Cod postal: 505600, Romania, Punct(e) de contact: Irina Filip, Tel.0268276164, Email: [email protected], Fax: 0268273091, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contractarea unui imprumut bancar pentru o perioada de 10 aniin valoare de 6.000.000 lei in vederea asigurarii finantari unor obiective de investitii de interes public local din Mun. Sacele
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Mun. Sacele
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractarea unui imprumut bancar pentru o perioada de 10 ani in valoare de
6. 000.000 RON in vederea asigurarii finantari unor obiective de investitii de interes public local din Mun. Sacele
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
valoarea estimata a costului total al imprumutului este 7000000 ron
Prezentul contract are drept scop contractarea unui credit de catre mun. Sacele pt finantarea unor obiective de investitii
Valoarea estimata fara TVA: intre 4, 000, 000 si 7, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
120 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 10000leiGarantie de buna executie: 0, 1% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Contractul de achizitie publica se va incheiasub conditie suspensiva, adica acesta va intra in vigoare si va produce efecte intre parti numai daca autoritatea contractanta va obtine aviz favorabil al Comisiei de Avizasre a Imprumuturilor Localecu privire la contractarea acestui credit.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006Certificate de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul de stat si bugetul local
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
Autorizatie de functionare emisa de catre Banca Nationala Romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Auditul financiar-contabil pentru ultimul exercitiu financiar incheiat
Daca, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economico-financiara si prin prezentarea altor documente care sa prezinte o imagine fidela a situatiei economice si financiare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nu se considera eligibil operatorul economic daca in anul 2008 nu a realizat bilant pozitiv.Daca situatiile bancare financiare pe anul 2008 nu au fost finalizate si auditate, atunci capacitatea financiara poate fi dovedita si prin situatiile financiare aferente exercitiului financiar 2007.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat ISO 9001 sau un raport al uneiagentii internationale de rating (in cazul in care operatorul economic nu detine unul dintre documentele solicitate, pot fi prezentate orice alte probe sau dovezi care sa demonstreze un nivel corespunzator al calitatii)Declaratie privind lista principalelor servicii similare obiectului contractului (de acordare de credit) prestate in ultimii 3 ani
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
Necesitatea urgentapentru realizarea de obiective de investitii , de interes local.
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 3
1.experienta similara: prezentarea unui contract cu valoare min.6000000leiFormula de calcul a punctajului (P)Pn=(Vn/Vmax)*100
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Dobanda se va reprezenta sub forma ROBOR la 1 luna sau 6 luni (1M sau 6M)+ o marja
40%
Descriere:
2.
Comisioane de administrare
5%
Descriere:
3.
Posibilitatea utilizarii plafonului disponibil rezultat din neangajarea lui totala sau rambursare pentru finantarea altor proiecte de investitii si/sau schimbarea proiectelor in cadrul plafonului
10%
Descriere:
4.
Perioada de gratie
10%
Descriere:
5.
Valoarea sumei inprumutate
20%
Descriere:
6.
Comisioane de neutralizare
5%
Descriere:
7.
Comisioane de rambursare in avans
5%
Descriere:
8.
Comisioane de gestionare
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.09.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.09.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.09.2009 10:00
Locul: Primaria Mun Sacele P-ta Libertatii Nr. 17
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii candidatilor pe baza de imputernicire, observatori UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Sectia de Contencios Administrativ
Adresa postala: B-dul Eroilor nr.5, ,Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile din ziua urmatoare luarii la cunostinta de un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Sacele
Adresa postala: p-ta Libertatii nr.17, Localitatea: Sacele, Cod postal: 505600, Romania, Tel.0268276164
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.08.2009 11:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer