Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACTAREA UNUI IMPRUMUT BANCAR/LINIE DE CREDIT, PE TERMEN SCURT, IN VALOARE DE 4.500.000 LEI, CU O MATURITATEDE 18 LUNI,, PENTRU PREFINANTAREA


Anunt de participare numarul 134317/27.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL TARGU LAPUS
Adresa postala: STR.TIBLESULUI, NR.2, JUD.MARAMURES, Localitatea: Targu Lapus, Cod postal: 435600, Romania, Punct(e) de contact: FULOP CLAUDIU, Tel. +40 262384465, Email: [email protected], Fax: +40 262385403, Adresa internet (URL): www.primaria.lapus.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACTAREA UNUI IMPRUMUT BANCAR/LINIE DE CREDIT, PE TERMEN SCURT, IN VALOARE DE 4.500.000 LEI, CU O MATURITATEDE 18 LUNI, , PENTRU PREFINANTAREA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Sediul autoritatii contractante
Targu Lapus, str. Tiblesului, nr.2, jud. Maramures
Codul NUTS: RO114 - Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONTRACTAREA UNUI IMPRUMUT BANCAR/LINIE DE CREDIT, PE TERMEN SCURT, IN VALOARE DE 4.500.000 LEI, CU O MATURITATEDE 18 LUNI, , PENTRU PREFINANTAREAPROIECTELOR?MODERNIZARE INFRASTRUCTURA PUBLICA URBANA IN ORASUL TIRGU LAPUS? SI ?REABILITARE SI MODERNIZARE CENTRU DE SERVICII SOCIALE PENTRU TINERII IN SITUATII DE DIFICULATATE?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
In Caietul de sarcini sunt mentionate tipul activitatilor, specializarile si cantitatile minime necesare realizarii contractului.
Valoarea estimata fara TVA (numai in cifre): 880000.00 RON
Valoarea estimata fara TVA: 880, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare este de 17.600 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare va fi constituita in favoarea Autoritatii Contractante conform prevederilor art. 86 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Forma de constituire a garantiei de participare: ? prin virament bancar in contul autoritatii contractante RO43 TREZ 4405 006X XX00 0037, deschis la Trezoreria Targu Lapus;? printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (90 zile).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget localRambursarea creditului se va efectua integral la sfarsitul perioadei de creditare.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul 3A ? Declaratie privind eligibilitatea.Formular 2B ? DECLARATIE Conform Art 69^1 din OUG 34 / 2006 actualizata privind evitarea Conflictului de Interese
Persoane cu functii de conducere in cadrul Autoritatii Contractante:
- Mitru Lese ? Primar
- Claudiu Fulop ? Achizitii publice
Formularul 3C ? Declaratia privind calitatea de participant la procedura.
Formularul 2A ? Certificat de participare la procedura cu oferta independenta
Formularul 3B - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181Certificat de atestare fiscalaCertificat fiscalPersoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea indeplinirii obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, catre bugetul local si catre bugetul asigurarilor sociale, eliberate de autoritati din tara de origine Pentru toti ofertantii:
a) Persoane juridice/fizice romaneCerinta obligatorie: Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori
b) Persoane juridice /fizice straine
Documentele depuse de ofertanti vor fi valabile la data deschiderii ofertelor si trebuie sa ateste faptul ca :
? domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
? nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea prevederilor legale referitoare la insolventa si faliment din tara de origine a ofertantului sau asupra faptului ca societatea se afla in incapacitate de plata;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindsituatia economico-financiara
Formularul 3 ? Informatii generaleIn acest sens vor fi atasate bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2009, 2010, vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr. 34/2006
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind capacitatea tehnica si profesionala
Formularul 3D ? Declaratie privind lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani,
Pentru expertii cheie se vor prezenta:
a. O declaratie privind efectivele de salariati ai ofertantului ? Formularul 3F
b. Lista expertilor propursi pentru implementarea contractului ? Formularul 3F ? Anexa 1
c. Curriculum vitae pentru fiecare expert cheie urmarind Formularul 3F ? Anexa 2
d. Declaratie pe proprie raspundere a expertului ? Formularul 3F ? Anexa 3
Ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cu Standardul de Asigurare a Calitatii ? ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), de catre un organism independent, acreditat in domeniu.
Documente doveditoare:
Certificat emis de catre un organism independent, acreditat in domeniu, conform cu legislatia comunitara sau cu standardele europene sau internationale privind certificarea, care atesta implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu cerintele ISO 9001 sau echivalent.
In cazul unui grup de operatori economici/unei asocieri, cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului de operatori economici/ asocierii.
Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1445/08.02.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.05.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.05.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.05.2012 12:00
Locul: PRIMARIA ORASULUI TARGU LAPUS, STR. TIBLESULUI, NR.2, JUD. MARAMURES, COD POSTAL 435600, ETAJ II, CA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII OFERTANTILOR CU IMPUTERNICIRE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care procedura de atribuire este offline (cu sau fara etapa finala de licitatie electronica) si se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Targu Lapus - Compartiment Juridic
Adresa postala: str. Tiblesului, nr.2, Localitatea: Targu lapus, Cod postal: 435600, Romania, Tel. +40 262384465, Email: [email protected], Fax: +40 262385403
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.03.2012 13:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer