Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contractarea unui imprumut in suma de 20.000.000 lei pentru asigurarea prefinantarii/cofinantarii proiectelor care beneficiaza de fonduri europene nerambusabile


Anunt de participare numarul 141898/12.02.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL PANCIU
Adresa postala: Oras Panciu, Str. Titu Maiorescu nr.15 , Judetul Vrancea, Localitatea: Panciu, Cod postal: 625400, Romania, Punct(e) de contact: EUGEN GIL BULEANDRA, Tel. +40 237275811 /+40 724000420, In atentia: EUGEN GIL BULEANDRA, Email: [email protected], Fax: +40 237276137, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate publica locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contractarea unui imprumut in suma de 20.000.000 lei pentru asigurarea prefinantarii/cofinantarii proiectelor care beneficiaza de fonduri europene nerambusabile
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Romania
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Autoritatea contractanta va contracta o finantare rambursabila in valoarea de 20.000.000 lei pentru 120 de luni de la data intrarii in vigoare a contractului, pentru a asigura prefinantarea/cofinantarea proiectelor care beneficiaza de fonduri europene nerambursabile. Perioada de revolving va fi de 36 luni, perioada de gratie de 36 de luni, iar perioada de rambursare de 84 de luni.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prezentul contract are drept scop contractarea imprumut in suma de 20.000.000 lei pe o perioada de 120 de luni cu o perioada de gratie de 36 de luni pentru prefinantare/cofinantarea proiectelor care beneficiaza de fonduri externe nerambursabile, conform Documentatiei descriptive.Conform art. 28, pct. (5) din OUG 34/2006, valoarea estimata a achizitiei (pretul total al contractului) este de 4.200.000 lei, reprezentand suma taxelor, comisioanelor, dobanzilor si oricaror alte forme de remuneratie aferente serviciilor respective.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
120 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 42.000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare ?90 zile calendaristice, de la termenul limita de primire a candidaturilor.Modul de constituire a garantiei pentru participare: - scrisoare de garantie bancara- prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestora de catrebanca emitenta, pana la deschiderea ofertelor. Cont Trezorerie utilizat: RO25TREZ6945006XXX000036 deschis la Trezoreria orasuluiPanciu.- prin depunerea la casieria unitatii a sumei in numerar, - sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari. Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu prevederile art. 89 alin. (2) din H.G. nr. 925/2006. Conform art. 90, alin. (1) din H.G. 925/2006, garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (de preferat, de catre o banca ce are corespondent in Romania) sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Garantia trebuie sa fie irevocabila.Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 1% din valoarea contractului fara TVA.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 92 alin. (2) din H.G. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Contractul de achizitie publica se va incheia sub conditie suspensiva, adica acesta va intra in vigoare si va produce efecte intre parti, numai daca autoritatea contractanta va obtine avizul favorabil al Comisiei de Autorizare a Imprumuturilor Locale.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Daca un grup de operatori economici depun o oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului.Candidatii straini vor prezenta documentele eliberate de autoritatile competente, insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru aceasta, in original. Prin imputernicire se va autoriza semnatarul ofertei sa angajeze operatorul economic in procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta obligatorie: se vor prezenta urmatoarele documente:
Declaratie privind eligibilitatea pentru neincadrarea in prev. art. 180 din OUG. nr. 34/2006 - Formularul 1. Declaratia va fi prezentata de toti membrii grupului de operatori economici (asociere) care depun o oferta comuna, si de tertul sustinator, daca este cazul.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG. 34/2006 ? Formularul 2. Declaratia va fi prezentata de toti membrii grupului de operatori economici (asociere) care depun o oferta comuna, daca este cazul. In cazul in care un operator economic este sustinut de un tert, atunci tertul sustinator va prezenta Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG. 34/2006 ? Formularul 2A. In cazul in care un operator se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si competarile ulterioare, atunci acest operator va fi exclus din procedura.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formularul 3. Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. Declaratia va fi prezentata si de subcontractant (daca este cazul). In sustinerea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006 se vor prezenta :
Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa ca operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul local pentru sediul sau punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului din care sa reiasa ca operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru operatorii economici straini se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Aceste documente se vor prezenta, insotite de traducere autorizata a acestora in limba romana.
Candidatii care nu si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat sau catre bugetul local, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care isi au resedinta, vor fi exclusi din procedura de atribuire.
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul 4. In cazul unei asocieri liderul asociatiei cat si fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 691 din O.U.G. 34/2006, cu mod. si compl. ulterioare - Formularul 5.Numele persoanelor care intra sub incidenta art. 691 sunt mentionate in Anexa 1 la Formularul 5. In cazul unei asocieri liderul asociatiei cat si fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. De asemenea, declaratia va fi prezentata atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul. 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, emis cu cel mult 30 de zile inaintea datei limita de depunere a candidaturii, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Din certificat trebuie sa rezulte faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare, administrarea afacerilor de catre un judecator sindic sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii.Operatorul economic trebuie sa aiba inscrise in certificat ca domenii de activitate cele cu codul CAEN corespondent pentru activitatile ce fac obiectul contractului, conform legislatiei nationale sau echivalentul conform legislatiei statului in care operatorul economic isi are sediul. In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca asociatii au ca domenii de activitate cele cu codul solicitat pentru partea din contract pe care o realizeaza. Tertul nu poate sustine un operator economic ofertant cu codul sau CAEN, din considerentul ca un cod CAEN ii apartine in nume propriu, nefiind o resursa transferabila.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita operatorului economic clasat pe primul loc, pentru conformitate, certificatul constatator (sau documentul echivalent) in original sau in copie legalizata.Pentru operatorii economici straini se vor depune:
- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din care sa rezulte abilitatea operatorului economic de a presta serviciile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata in limba romana.
- Certificat constatator (sau document echivalent) emis de registrul comertului (sau autoritatea echivalenta din tara in care ofertantul este rezident), valabil la data limita de depunere a ofertei, din care sa rezulte obiectul de activitate relevant pentru obiectul prezentei achizitii si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei sau operatiuni similare.
NOTA: Documentele solicitate mai sus vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor.
Candidatii straini vor prezenta documentele eliberate de autorita?ile competente, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat. Traducerile vor fi semnate si stampilate pe fiecare pagina de catre traducatorul autorizat.Operatorii economici straini vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta depusa de ei este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru una din optiunile:
- In termen de 45 de zile de la comunicarea rezultatului procedurii vor prezenta dovada deschiderii unui punct de lucru in Romania, in cazul in care nu au constituit un astfel de punct de lucru, sau
- Inainte de incheierea contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asocierii.
Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata in limba romana.2. Autorizatie de functionare emisa de Banca Nationala a Romaniei in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1
Situatii financiare
Se vor prezenta Bilanturile contabile, inso?ite de contul de profit si pierdere, pentru ultimii 3 ani, respectiv la 31.12.2009, 31.12.2010, 31.12.2011, vizate si inregistrate la organul fiscal abilitat sau documente echivalente; acestea vor fi prezentate in copii ?conform cu originalul?, semnate si stampilate pefiecare pagina de reprezentantul legal.
Persoanele juridice straine vor atasa, documente echivalente, in copie certificata, insotite de traducerea autorizata in limba romana, aceste documente fiind emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Cerinta 2
Informatii despre candidat
Ofertantul va furniza Fisa de informatii generale pentru anii 2009, 2010 si 2011.Valorile vor fi exprimate in lei si EURO. Pentru conversia RON/EURO se va utiliza cursul de schimb mediu anual comunicat de Banca Nationala a Romaniei: AnulCurs RON/EURO20091 EURO = 4, 2373 RON20101 EURO = 4, 2099 RON20111 EURO = 4, 2379 RON
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea Bilanturilor contabile pentru ultimii 3 ani sau documente echivalente.Convertirea in lei si euro pentru ofertantii romani si straini se va realiza la cursul mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: anul 2009 ? 1 euro = 4, 2373 lei, anul 2010 ? 1 euro = 4, 2099 lei, anul 2011 ? 1 euro = 4, 2379-Completarea Formularului 6 ? Informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1
Lista cu serviciile prestate in ultimii 3 ani
Candidatii vor prezenta lista cu serviciile prestate in ultimii 3 ani fata de data limita de depunere a candidaturilor catre beneficiari publici sau privati.Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.
Cerinta 2Experienta similara
Candidatii (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa faca dovada derularii, in ultimii 3 ani, a maxim 2 contracte de servicii de acordare credite cu suma imprumutata/sumele imprumutate cumulate de cel putin 20.000.000 lei.Candidatul va prezenta pentru contractele mentionate:
- Fisa de experienta similara;
- Certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate publica ori de catre clientul privat beneficiar pentru demonstrarea nivelului minim impus al experientei similare. Respectivele certificate/ documente trebuie sa indice beneficiarii, valoarea, perioada prestatiei si sa precizeze daca prestatia s-a efectuat in conformitate cu clauzele contractuale.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerinta cu privire la experienta similara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Cerinta 3
Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala (daca este cazul)
Capacitatea tehnica si profesionala a operatorului economic sau grupului de operatori economici care depune o oferta comuna poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, de un tert, conform art. 190 din OUG 34/2006. In cazul in care operatorul economic/grupul de operatori economici isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea unui tert, acesta trebuie sa prezinte un ?Angajament ferm?, incheiat in forma autentica, prin care tertul confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.In cazul in care operatorul economic sau grupul de operatori economici (asocierea) are un tert sustinator pentru experienta similara, atunci intreaga valoarea solicitata ca experienta similara va fi demostrata de tert.
Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006. Tertul sustinator va prezenta Declaratia privind neincadrarea in prev. art. 691 din O.U.G. 34/2006, cu mod. si compl. ulterioare.
Cerinta 4
Informatii privind subcontractantii
In cazul in care candidatura include subcontractanti, se vor furniza informatii despre acestia, dupa cum urmeaza: denumirea subcontractantilor, specializarea acestora si specificarea serviciilor care urmeaza a fi prestate desubcontractant/subcontractanti.Subcontractantul trebuie sa furnizeze Declaratia privind calitatea de participant la procedura si Declaratia privind neincadrarea in prev. art. 691 din O.U.G. 34/2006, cu mod. si compl. ulterioare.
Autoritatea contractanta va solicita ofertantului castigator, ca la incheierea contractului de achizitie publica, sa prezinte contractele incheiate intre contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.
Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.
Cerinta 5
Informa?ii privind asocierea operatorilor economici
In cazul in care un grup de operatori economici vor depune o oferta comuna, candidatura trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociatie pe intreaga durata a contractului.
In cazul in care acordul de asociere este incheiat in alta limba decat limba romana, se va prezenta si traducerea autorizata in limba romana a acestuia.
In cazul in care contractul este atribuit unei asocieri de operatori economici care au depus oferta comuna, se solicita de catre autoritatea contractanta, inainte de incheierea contractului, prezentarea acordului de asociere in original cu semnaturile autentificate.Nota: In cazul in care oferta este depusa de o asociere, pentru a beneficia de reducerea cu 50% a cerintelor privind garantia de participare si garantia de buna executie, conform prevederilor art. 16(2) din Legea 346/2004, este necesar ca fiecare dintre asociati sa se incadreze in categoria IMM-urilor si sa prezinte o declaratie in acest sens.
Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca respecta standardele de asigurare a calitatii, prin prezentarea certificatului ISO 9001 sau echivalent.
In cazul unei asocieri, certificatul ISO 9001 sau echivalent va fi prezentat individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea urmatoarelor documente: - Formularul 7- Recomandari/documente constatatoare privind modul de indeplinire a contractului emis de beneficiarul contractuluiPrezentarea urmatoarelor documente: - Fisa de experien?a similara (Formularul 8);
- Certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate publica ori de catre cleintul privat beneficiar pentru demonstrarea nivelului minim impus al experientei similare. Respectivele certificate/ documente trebuie sa indice beneficiarii, valoarea, perioada prestatiei si sa precizeze daca prestatia s-a efectuat in conformitate cu clauzele contractuale.Prezentarea urmatoarelor documente: - ?Angajament ferm? ? in forma autentica ? Formularul 9.- Declaratie privind eligibilitatea pentru neincadrarea in prev. art. 180 din OUG. nr. 34/2006 - Formular1.- Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 181 din OUG. 34/2006 ? Formular 2A.- Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 691 din O.U.G. 34/2006, cu mod. si compl. ulterioare - Formular 5.-In cazul in care oferta include subcontractanti, se va completa Formularul 10 din Sectiunea Formulare cu denumirea subcontractantilor, specializarea acestora si specificarea serviciilor care urmeaza a fi prestate desubcontractant/subcontractanti.Subcontractantul trebuie sa furnizeze Declaratia privind calitatea de participant la procedura (Formularul 3) si Declaratia privind neincadrarea in prev. art. 691 din O.U.G. 34/2006, cu mod. si compl. ulterioare (Formularul 5).-Se va prezenta Acordul de asociere (Formularul 11), in original-Ofertantii au obligatia de a prezenta certificat ISO 9001 sau certificate echivalente.In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate, atunci respectivul operator economic va prezenta alte probe sau dovezi care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
Orasul Panciu are in derulareproiecte, finantate prin Programul Operational Regional.Valoarea totala a acestor proiecte este de 70.083.011, 56 lei. 3 dintre proiecte au termen de finalizare sfarsitul anului 2012.In ultima perioada, ca urmare a modificarii legislatiei (prevederile legate de acoperirea arieratelor) dar si reducerii veniturilor (incasarile au scazut, iar sumele defalcate de la bugetul de stat s-au micsorat), Primaria Orasului Panciu se confrunta cu dificultati financiare care nu-i permit sa asigure resursele financiare pentru atingerea obiectivelor proiectelor cu finantare europeana pana la finalizarea duratei de implementare.
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 5
Cifra de afaceri globalamedie anuala pe ultimii 3 ani.Vor fi selectati pentru etapa II primii 5 operatori cu cea mai mare cifra de afaceri globala medie anuala pe ultimii 3 ani.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
14839/02.11.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.03.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.03.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
28.03.2013
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.03.2013 10:30
Locul: Primaria orasului Panciu, strada Titu Maiorescu nr.15, oras Panciu, judetul Vrancea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Negocierile se vor derula pana in momentul in care, fiecare participant la negocieri declara ca propunerea financiara pe care a prezentat-o nu mai poate fi imbunatatita.Dupa finalizarea negocierilor cu toti candidatii, autoritatea contractanta va transmite candidatilor invitatia de reconfirmare a rezultatului negocierilor, prin depunerea unei oferte finale (propunerea tehnica finala si propunerea financiara finala cerute prin Fisa de date a achizitiei, precum si Scrisoarea de inaintare - ETAPA III ? FINALA (Formularul nr. 13)). Candidatul nu are dreptul ca, prin oferta finala, sa aduca modificari elementelor stabilite in procesul de negociere. Oferta prin care elementele stabilite in procesul de negociere sunt schimbate va fi considerata neconforma si va fi respinsa.Criteriul de atribuire al contractului este ?cel mai mic pret?. Pretul total al contractului reprezinta suma taxelor, comisioanelor, dobanzilor si oricaror alte forme de remuneratie aferente serviciilor respective, conform art. 28, pct. 5 din OUG 34/2006.In cazul in care doi sau mai multi candidati au ofertat acelasi pret, atunci criteriul de departajare va fi marja ratei dobanzii oferita de banca, adica candidatul cu cea mai mica marja a ratei dobanzii oferita de banca va fi declarat castigator. In cazul in care doi sau mai multi candidati ale caror oferte sunt plasate pe primul loc au oferit aceeasi marja a ratei dobanzii, se va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA ORA?ULUI PANCIU
Adresa postala: Str. Titu maiorescu, nr. 15, Localitatea: Panciu, Cod postal: 625400, Romania, Tel. +40 237275811, Email: [email protected], Fax: +40 237276137, Adresa internet (URL): www.primaria-panciu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.02.2013 08:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer