Licitatie Publica - Contractarea unui imprumut in valoare de 1.500.000 lei pentru finantarea contractelor de achizitie publica pentru lucrarile " Alimentare cu apa, localitatea Dalhauti, comuna Cirligele, judetul Vrancea-proiect calamitat in urma inundatiilor ", proiect fina
Anunt de participare numarul 20765/26.06.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Carligele (consiliul local) judetul Vrancea
Adresa postala: comuna Cirligele, judetul Vrancea, Localitatea: Carligele, Cod postal: 627065, Romania, Punct(e) de contact: Luminita Sinca, Tel.0237/253000, Email: [email protected], Fax: 0237/253200, Adresa internet (URL): www.primariacirligele.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contractarea unui imprumut in valoare de 1.500.000 lei pentru finantarea contractelor de achizitie publica pentru lucrarile " Alimentare cu apa, localitatea Dalhauti, comuna Cirligele, judetul Vrancea-proiect calamitat in urma inundatiilor ", proiect finantat prin programul SAPARD si " Modernizare drumuri si ulite comunale, comuna Cirligele, judetul Vrancea"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Consiliul Local Cirligele, judetul Vrancea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Pentru primul obiectiv se solicita un credit in valoare de 500000 lei pe o perioada de 2 ani, cu perioada de gratie 6 luni, iar pentru cel de-al doilea un credit in valoare de 1000000 lei pe o perioada de 20 de ani, cu o perioada de gratie de 3 ani
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66130000-0 - Servicii de acordare de credit (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractarea unui imprumut in valoare de 1500000
Valoarea estimata fara TVA: intre 35, 000 si 40, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
240 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu se solicita garantie de participare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Garantarea imprumutului se va realiza din veniturile proprii ale autoritatii contractante
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ofertant/subcontractant/asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, Autorizatie de functionare BNR sau orice alta autoritate competenta similara.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilantul contabil la 31.12.2006, vizat de Directia de finante 2. Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 10
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.07.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: In numerar, la casieria Primariei Cirligele sau prin ordin de plata, in urma unei solicitari scrise
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.07.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
09.07.2007
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.07.2007 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii sau/si imputernicitii ofertantilor, observatori
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru solutionarea contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310 46 42, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI CIRLIGELE
Adresa postala: comuna Cirligele, judetul Vrancea, Localitatea: Cirligele, Cod postal: 627065, Romania, Tel.0237/253000, Email: [email protected], Fax: 0237/253200, Adresa internet (URL): www.cirligeleprimaria.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.06.2007 14:20