Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - contractarea unui imprumut intern , linie de credit in sistem revolving, in valoare de 1.200.000 lei pentru finantarea unor lucrari executate prin program FEADR


Anunt de participare numarul 117326/15.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA ROMOS (CONSILIUL LOCAL ROMOS)
Adresa postala:  STR. PRINCIPALA NR. 114, Localitatea:  Romos, Cod postal:  337410, Romania, Punct(e) de contact:  DANIELA MIHAELA CSATLOS-KONCZ, Tel. 0254245603, Email:  [email protected], Fax:  0254245620, Adresa internet (URL):  http: //www.romos.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contractarea unui imprumut intern , linie de credit in sistem revolving, in valoare de 1.200.000 lei pentru finantarea unor lucrariexecutate prin program FEADR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Primaria comunei Romos, nr. 114, sat Romos, jud. Hunedoara, cod 337410
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
contractarea unui imprumut intern , linie de credit in sistem revolving, in valoare de 1.200.000 lei pentru finantarea unor lucrariexecutate prin program FEADR
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
servicii de acordare credite-linie de finantare revolving in valoare de 1.200.000 lei
Valoarea estimata fara TVA: 140, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 04.04.2011 pana la 03.04.2012
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare in valoare de 1400 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
mai multe persoane au dreptul sa se asocieze conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul 12 A din documentatia de atribuire-declaratie de eligibilitate, Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 Formularul 12 B, Certificat de participare la licitatie cu oferta independent, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor de stat, inclusiv cele locale eliberate conform legislatiei in vigoare-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie valabil la data depunerii ofertelor, Certificat de inregistrare fiscala emis de Registrul Comertului, In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular, Societatea va trebui sa dovedeasca ca are in obiectul sau de activitate asigurarea serviciilor bancare-Autorizatie de functionare emisa de Banca Nationala a Romaniei ? copie legalizatavalabila la data depunerii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta informatii pentru ultimii trei ani 2008, 2009, 2010, cifra de afaceriCifra medie de afaceri in domeniu pe ultimii trei ani trebuie sa fie de minim 280.000 lei.
Valorile vor fi exprimate in lei/euro, la cursul BCE lei/euro din 17.02.2011 , completare formularnr12 C Informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Ofertantul va trebuie sa dea o declaratie privind lista principalelor servicii de acordare de credite pentru societati comerciale sau institutii publice in ultimii trei ani, formularul 12 E din documentatia de atribuire.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte cele sus mentionate.
Experienta similara:
Prezentarea de catre ofertant a informatiilor privind servicii de acordare creditecare indeplinesc urmatoarele cerinte minime:
-realizarea in ultimii trei ani a minim1 contractsimilar in valoare de minim 140.000 lei;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 5
preselectia se va face functie de cifra de afaceri a fiecarui candidat, in ordine descrescatoare
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
293/17.02.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.03.2011 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.03.2011 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.03.2011 12:00
Locul: Sediul PRIMARIEI COMUNEI ROMOS, Localitatea Romos, nr.114, cod 337410, jud. Hunedoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, membrii autorizatii ai candidatilor care au depus candidatura, obs UCVAP alte pers autorizate de AC
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stravopoleus, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  330005, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform prevederilor OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Romos
Adresa postala:  str. Principala, nr. 114, Localitatea:  Romos, Cod postal:  337410, Romania, Tel. 0254245620, Email:  [email protected], Fax:  0254245603
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.03.2011 16:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer