Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - contractarea unui imprumut intern , linie de credti in sistem revolving, in valoare de 900.000 lei pentru finantarea unor lucrari executate prin program FEADR


Anunt de participare numarul 132512/31.12.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Orastioara de Sus (Primaria comunei Orastioara de Sus)
Adresa postala: ORASTIOARA DE SUS, NR.133, JUD.HUNEDOARA, Localitatea: ORASTIOARA DE SUS, Cod postal: 337325, Romania, Punct(e) de contact: JELER NICOLAE, Tel. +40 0254246650, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 0254246622, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contractarea unui imprumut intern , linie de credti in sistem revolving, in valoare de 900.000 lei pentru finantarea unor lucrariexecutate prin program FEADR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: ORASTIOARA DE SUS
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
OBIECTUL CONTRACTULUI ESTE - contractarea unui imprumut intern , linie de credti in sistem revolving, in valoare de 900.000 lei pentru finantarea unor lucrariexecutate prin program FEADR
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 CONTRACT DE ACHIZITIE PUBLICA
Valoarea estimata fara TVA: 105, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Depunerea garantiei de participare este obligatorie - criteriu eliminatoriu.Cuantumul garantiei de participare este de 1050conform art 278 .1si 43.1 din OUG 34/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
linie de credti in sistem revolving
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratii privind eligibilitatea , -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006,
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independent,
-Declaratie privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata
-Declaratia de neicadrare in prevederile art 69 ? din OUG34/2006
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie valabil la datadepunerii ofertelor.
-Autorizatie de functionare emisa de Banca Nationala a Romaniei ? original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"conform art 5 din ordin 509/2011, valabila la data depunerii ofertelor
-Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridicain conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un certificat de Rezidenta Fiscalavalabil pentru anul calendaristic in curs, in traducere legalizata in limba romana.-Autorizatie de functionare emisa de autoritatea competenta din tara in care ofertantul este rezident. original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"conform art 5 din ordin 509/2011, valabila la data depunerii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindsituatia economico-financiaraSe vor prezenta informatii pentru ultimii trei ani 2008, 2009, 2010, cifra de afaceriCifra medie de afaceri in domeniu pe ultimii trei ani trebuie sa fie de minim 105000 lei.
Valorile vor fi exprimate in lei/euro, la cursul BCE lei/euro din 31.10.2011 , completare formularnr12 C Informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista privind principalele servicii executate in ultimii trei ani- Ofertantul va trebuie sa dea o declaratie privind lista principalelor servicii de acordare de credite pentru societati comerciale sau institutii publice in ultimii trei ani, formularul 12 E din documentatia de atribuire.
-Recomandare -Cerinta obligatorie
Experienta similara:
Prezentarea de catre ofertant a informatiilor privind servicii de acordare creditecare indeplinesc urmatoarele cerinte minime:
-realizarea in ultimii trei ani a minim1 contractsimilar in valoare de minim 105000 lei;
-completare formular 12 D-Informatii privind asocierea-Mai multe persoane juridice au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligate sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.
Nota:
Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 10
In situatia de fata preselectia se va face functie de cifra de afaceri a fiecarul candidat, in ordine descrescatoare .
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.01.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.01.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.01.2012 10:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Stavropoleos. Nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Fax: +40 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termen conform art 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA ORASTIOARA DE SUS-serviciul juridic
Adresa postala: STR.POSTEI, NR.133, Localitatea: ORASTIOARA DE SUS, Cod postal: 337327, Romania, Tel. +40 0254246650, Email: [email protected], Fax: +40 0254246622
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.12.2011 19:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer