Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contractarea unui imprumut intern


Anunt de participare numarul 141070/13.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sectorului 6 (Primaria sectorului 6)
Adresa postala: Bd. Regiei nr. 6-8 sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060204, Romania, Punct(e) de contact: Doru Pascu, Tel. +40 0213180144, In atentia: Pop Anghel Raluca, Email: [email protected], Fax: +40 0213180143, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contractarea unui imprumut intern
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Sectorul 6 al Municipiului Bucuresti
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractarea unui imprumut intern in valoare de pana la 240 milioane lei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de acordare de credit
Valoarea estimata fara TVA: 178, 611, 814RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
180 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
182.700 lei, din care: Lotul 1:67.000 lei; Lotul 2:56.000 lei; Lotul 3:42.700 lei; Lotul 4:9.000 lei; Lotul 5:8.000 lei. Valab garantiei de participare este cel putin egala cu valab ofertei, respectiv 90 de zile.Constituire: instr de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o soc bancara ori de o soc de asigurari; Aut contr are dreptul de a retine garantia in oricare din urm sit: a)isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia;b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul in per de valab a ofertei;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu a constituit garantia de buna executie in per de valab a ofertei;d)ofertantul a contestat un act al aut contr la CNSC, Consiliul respinge contestatia (suma retinuta se va calcula conform prevederilor art.278^1 alin. (1) O.U.G. nr. 34/2006). In confcu Lg 346/2004, IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei prin prezentarea doc justificative corespunzatoare. In acest caz, garantia va fi insotita de declr pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform prev art. 88 din H.G. nr. 925/2006.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea aut contr.In cazul constituirii garantiei printr-un instrument de garantare se va completa Form nr. 17 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular. Curs leu/euro din data 05.12.2012. Garantia de buna executie este de 5% din val contractului.Garantia de buna ex se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest ultim caz, suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la Trezorerie la dispozitia autoritatii contractante va fi de 0, 5% din valoarea contractului.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in termen de 15 zile lucratoare de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din HG nr. 925/2006.Ofertantul poate constitui garantia de buna executie in cuantum de 50% din val. solicitata de Beneficiar in conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Declaratie privind eligibiliatea.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii - Declaratie privind eligibilitatea cf art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - completare Formular 1 (in cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta declaratia prezentata mai sus).
Cerinta nr. 2 Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: 1.Decalaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 - completare Formular 2. 2.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat consolidat, din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile aferente lunii anterioare celei in care se depun ofertele, in original/copie legalizata/copie conforma cu originalul semnata si stampilata. 3.Certificat de atestare fiscala emis in conditiile art. 113 din Codul de procedura fiscala la Romaniei, din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile aferente lunii anterioare celei in care se depun ofertele, in original/copie legalizata/copie conforma cu originalul semnata si stampilata.Pentru persoane juridice/fizice straine: Operatorul economic va prezenta documentele edificatoare-eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta/inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie pe care se va mentiona, pe fiecare pagina "conform cu originalul", semnata si stampilata, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana. In cazul ofertatilor (persoane fizice sau juridice) de lata nationalitate decat cea romana, doc vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.Nota: Certificatele sau doc echivlente trebuie sa fie in termenul de valab la data limita de depunere a ofertelor. Operatorii ec nerezidenti (straini0 au dreptul de a prezenta orice doc edificatoare pt a demonstra ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bug de stat si bug local, in conform cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi, certificate, caziere fiscale sau alte doc echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pe anul 2012, ori a unui angajament de obtinere a acestui doc, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului. Doc se vor prezentainsotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Cerinta nr. 3 Declaratii privind calitatea de participant. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii - Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? completare formular 3. (In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta declaratia mentionata mai sus.)Cerinta nr. 4 Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii - Certificat de participare cu oferta independenta Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010 ? completare formular 4. (In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta certificatul mentionat mai sus.)Cerinta nr. 5 Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 69^1. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii - Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? completare formular 5 . (In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta declaratia mentionata mai sus.) Aceasta declaratie va fi prezentata de fiecare din membrii asocierii, de subcontractanti si de tertul sustinator.Incadrarea ofertantului in conditiile prevazute de catre art. 180 si art. 181 din O.U.G. 34/2006 atrage excluderea acestuia de la procedura pentru atribuirea contractuluiPersoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii contractante sunt: Rares Serban Manescu - PrimarPetrea Gabriel - ViceprimarManolache Doru - Director economicPascu Doru - Director Directia InvestitiiCristea Ana-Maria - Director Directia JuridicaPop Anghel Raluca - Sef Serv Achizitii PubliceMatei Mioara - Serviciul Achizitii PubliceBalan Florica - Serviciul Achizitii PubliceCristina Mihai ? Serviciul Derulare ContracteSolomon Violeta - Sef Serviciu Managementul ProiectelorIscoviciu Lucian - Serviciul Derulare ContracteFlorea Adrian - Serviciul Derulare ContracteConsilieri Locali: Anton Cristian IoanAvramescu ManuelButacu Simona ValentinaBuznicea CristinelCatrina Eugen GeorgeEftimie CristinelEnache Adrian NicolaeGaspar FlorentinaGheorghe IulianJicman Liviu SebastianMihailescu Ion BogdanMoisa ConstantinNeacsu Ioana MihaelaNicolescu DanielaNiculae Roxana NicoletaOrhei Oliviu LucianPetrea GabrielPetrescu CononaPuscas IonelSimion AdrianSpiridon DemirelStan RobertStan Sorin CristianSurulescu AureliaTanasuica IonTulugea DanilIacobescu ValeriaStanescu Dan Gheorghe Cerinta nr. 1 Prezentarea de documente care dovedesc forma de inregistrare in calitate de operator economic. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate.Nota: a. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.
b. Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.
c. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
d. Ofertantul clasat pe primul loc va avea obligatia de a prezenta, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator in original/copie legalizata pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel depus in oferta.
Pentru persoane juridice/fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Documentele vor fi prezentate in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul si in traducere legalizata.(In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus).
Nota: In cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele privind situatia personala a candidatului/ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte si fiecare trebuie sa prezinte documentele mai sus mentionate.Cerinta 2: Autorizatie de functionare emisa de Banca Nationala a Romaniei. Se va prezenta copie legalizata/copie lizibila cu mentiune "conform cu originalul"
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Media CA globale a ofert pe ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu: Lot1-134.000.000lei;Lot2 111.900.000lei; Lot3-85.000.000lei;Lot4-17.000.000lei;Lot5-8.000.000lei.Pt ofertantii care se incadreaza in categoria IMM sumele mai sus mentionate se reduc cu 50%. Cerinta nr. 2 Bilantul contabil sau extrase de bilant pentru anul 2011 copie lizibila cu mentiune "conform cu originalul". Prezentarea Informatiilor generale aferente ultimilor 3 ani, formular 6 Daca o asociere de op econ depune o oferta comuna, atunci sit econ si finan se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii In conf cu prev art. 186 din O.U.G. nr. 34/2006 : Alin. (1) Capacitatea econ si finan a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pt indeplinirea unui contr si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva. Angajament de sustinere de catre o terta persoana
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 3. Ofertantul trebuie sa prezinte dovada ca, in ultimii 3 ani, a prestat minim un contract de servicii de acordare de credit, prezentand in acest sens, in copie certificate/documente/recomandare emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. Valoarea taxelor, comisioanelor, dobanzilor si a oricaror alte forme de remuneratii aferente creditului obtinut prin contractul de acordare de credit, sa fie egala sau mai mare de: Lot1- 67 mil lei;Lot2-55 mil lei;Lot3-42 mil lei;Lot4-8 mil lei;Lot5-4 mil lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
Avand in vedere resursele financiare reduse la nivelul bugetului local de sustinere a Programului de Reabilitare Termica pe raza Sectorului 6 a Municipiului Bucuresti, imposibilitatea de a asigura prin contributie proprie finalizarea proiectelor in curs de executie la termenele scadente, fara a afecta bugetul de cheltuieli al primariei pe termen scurt si lung, Sectorul 6 al Municipiului Bucuresti doreste, in acest sens accelerarea procedurii de negociere cu puiblicarea prealabila a unui anunt de participare.Baza legala este OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, OUG 18/2009, HG 925/2006 modificata si completata ulterior.
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 50
Toti candidatii care indeplinesc criteriile de calificare vor fi selectati pentru etapa de negociere.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.12.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.12.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.12.2012 11:00
Locul: Directia Investitii, Serviciul Achizitii Publice, Bd Regiei nr. 6-8, Sector 6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor sau imputernicitii legali ai acestora si membrii comisiei de negociere.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
cf art 256^2 din O.U.G. nr. 34/2006 cu odificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: Bd Regiei nr. 6-8, Sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060204, Romania, Tel. +40 213180144, Email: [email protected], Fax: +40 213180143
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.12.2012 11:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer