Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - contractarea unui imprumut intern, linie de credit in sistem revolving, in valoare de 1.000.000 lei pentru finantarea unor lucrari executate prin program FEADR


Anunt de participare numarul 135845/24.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BAITA (Consiliul Local al Comunei Baita)
Adresa postala: str. Primariei nr. 110. Baita, jud. Hunedoara, Localitatea: Baita, Cod postal: 337045, Romania, Punct(e) de contact: DAMIAN DINIS, Tel. +40 0254683110, In atentia: dl. Nicsa Nicolae, Email: [email protected], Fax: +40 0254683110, Adresa internet (URL): www.baita.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contractarea unui imprumut intern, linie de credit in sistem revolving, in valoare de 1.000.000 lei pentru finantarea unor lucrari executate prin program FEADR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Baita
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului este-Contractarea unui imprumut intern, linie de credit in sistem revolving, in valoare de 1.000.000 lei pentru finantarea unor lucrari executate prin program FEADR
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 contract de achizitie publica
Valoarea estimata fara TVA: 110, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Depunerea garantiei de participare este obligatorie-criteriu eliminatoriu. Cuantumul garantiei departicipare este in valoare de 1100 lei conform art.278.1 si 43.1 din OUG 34/2006Perioada de valabilitate 120 de zile;Modalitati de constituire: -in lei, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.eliberata de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate care se prezinta in original inainte de deschiderea ofertelor-in lei, ordin de plata, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor in contul RO41TREZ3665006XXX002333, deschis la Trezoreria Deva;Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 120 de zile, egala cu perioada de valabilitatea a ofertei, cu posibilitatea deprelungire la cerere. Perioada de valabilitate curge de la data limita de depunere a ofertelor.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse si returnate nedeschise.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma seafla in oricare din urmatoarele situatii: a. Revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia.b. Fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul in termenul stabilit.Garantia de participare constituita de ofertanti a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare se va returna numai dupa semnarea contractuluide achizitie publica de autoritatea contractanta cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castigatoare dar nu mai tarziu de 3 zilelucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.Ca exceptie garantia de participare constituita de operatorul economic a carui oferta a fost stabilita ca fiind castigatoare, se va returna numai dupa semnarea contractului de achizitie publica.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
linie de credit in sistem revolving
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratii privind eligibilitatea-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
-Declaratie privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata
Certificatele constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata se vor prezenta in original sau copie, certificate ce vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte cele sus mentionate.
Sunt eliminati candidatii care au datorii la bugetul de stat sau la bugetul local.
Nota :
In scopul dovedirii indeplinirii cerintelor de mai sus ofertantul are dreptul de a prezenta initial o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul sau legal prin care sa confirme ca indeplineste cerintele de calificare solicitate in documentatia de atribuire, avand insa obligatia de a prezenta certificatele respective la solicitarea autoritatii contractante , in cel mult 3 zile lucratoare de la primirea solicitarii, dar nu mai tarziu de data intocmirii raportului de atribuire.Candidatii nerezidenti(straini) : au dreptul de a prezenta ori ce documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine. Documentele se vor prezenta in original sau copie legalizata, la care se va anexa traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
La cererea comisiei de evaluare candidatul va prezenta documentul original.
Candidatii care prin certificatele depuse nu fac dovada achitarii taxelor la data solicitata in prezenta documentatie, vor fi exclusi din procedura de achizitie.-Declaratia de neicadrare in prevederile art 69 ? din OUG34/2006In cadrul atortitatii contractante se regasesc urmatarele persoane cu functii decizie in ceea ce priveste organizarea , derularea si finalizarea procedurii:
- Primar Dinis Damian
- Viceprimar Iovan Ioan
- Secretar Blasko Mariana
Nota: Documentele solicitate in cadrul sectiunii III.2.1.a) vor fi depuse in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Persoane juridice/fizice romane -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie valabil la data depunerii ofertelor.-Autorizatie de functionare emisa de Banca Nationala a Romaniei ? copie legalizatavalabila la data depunerii ofertelor.
Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridicain conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un certificat de Rezidenta Fiscalavalabil pentru anul calendaristic in curs, in traducere legalizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.
-Autorizatie de functionare emisa de autoritatea competenta din tara in care ofertantul este rezident. copie legalizata si tradusa in limba romana, valabila la data depunerii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani financiaricare trebuie sa fie de minim 110.000 lei.
Valorile vor fi exprimate in lei/euro, la cursul BCE lei/euro din 31.01.2012 , completare formularnr12 C Informatii generale
Demonstrarea mediei cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani financiari , pentru ofertantii nerezidenti, se poate face prin prezentarea de alte documente relevante emise de organele competente din tara de rezidenta.
Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BCE pentru anii respectivi.
Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus in limba romana.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular, iar cerinta minima trebuie indeplinita c
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va trebuie sa dea o declaratie privind lista principalelor servicii de acordare de credite pentru societati comerciale sau institutii publice prestate in cel multultimii trei ani, formularul 12 E din documentatia de atribuire. In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte cele sus mentionate. Prezentarea de catre ofertant a informatiilor privind servicii de acordare credite care indeplinesc urmatoarele cerinte minime: -realizarea in ultimii trei ani a minim 1 contract similar in valoare de minim 110000 lei; Mai multe persoane juridice au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligate sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Nota: Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 10
In situatia de fata preselectia se va face in functie de cifra de afaceri a fiecarui candidat, in ordine descrescatoare
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.06.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.06.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.06.2012 11:00
Locul: sEDIUL pRIMARIEI cOMUNEI bAITA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale autoritatea contractatanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii acestor oferte.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termen conform art. 256 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Baita-Serviciul juridic
Adresa postala: localitatea Baita, nr. 110, jud. Hunedoara, Localitatea: Baita, Cod postal: 337045, Romania, Tel. +40 0254683110, Email: [email protected], Fax: +40 0254683110
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.05.2012 14:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer