Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contractarea unui imprumut pe termen lung in suma de 2.400.000 LEI,pentru realizarea unor lucrari de reparatii de drumuri in comuna Sintana de Mures, Judetul Mures si achizitionarea unei autospeciale de pompieri


Anunt de participare numarul 44185/22.02.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SINTANA DE MURES(Primaria Sintana de Mures)
Adresa postala: ROMANIA, Jud.Mures, Loc. Sintana de Mures, Str. Morii, Nr.19, Localitatea: Santana de Mures, Cod postal: 547565, Romania, Punct(e) de contact: VIOREL BUBAU, Tel.0265323517, In atentia: Moldovan Calin, Email: [email protected], Fax: 0265323517, Adresa internet (URL): Sintana de Mures, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contractarea unui imprumut pe termen lung in suma de 2.400.000 LEI, pentru realizarea unor lucrari de reparatii de drumuri in comuna Sintana de Mures, Judetul Mures si achizitionarea unei autospeciale de pompieri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: La sediul autoritatii contractante.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractarea unui imprumut pe termen lung, 20 de ani , de la o banca comerciala pentru realizarea de investitii publice de interes local.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66130000-0 - Servicii de acordare de credit (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii bancare de acordare de credite.
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 000, 000 si 3, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
240 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 10000 lei, conform fisei de date a achizitiei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local al comunei Sintana de Mures.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente care dovedesc eligibilitatea
Declaratie pe propria raspundere privind realitatea, legalitatea si veridicitatea informatiilor cuprinse in documentele care insotesc oferta
Certificatele de atestare fiscala pentru persoanele juridiceDovada garantiei pentru participare la licitatie in cuantum de 10.000 RONAutorizatie de functionare emisa de Banca Nationala a RomanieiCertificate constatatoare emise de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si IndustrieCerificatul de inmatriculare in Registrul Bancar;
Certificate de inregistrare emise de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul TeritorialAlte documente relevante care sa ateste inregistrarea, organizarea si functionarea legala in Romania.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generaleDeclaratie din care sa reiasa dotarea tehnicaBilantul contabil incheiat pentru fiecare din ultimii trei ani financiari
Opis al documentelor solicitate pe care ar trebui sa le prezinte autoritatea contractanta in vederea incheierii contractului de imprumut cu ofertantul respectiv.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri calculata pentru ultimii trei ani financiari incheiati: valoarea minima impusa RON 5.000.000Lichiditatea generalaSolvabilitateaRata profitului brut
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie din care sa reiasa dotarea tehnica (spatiu, tehnica de calcul, dotare cu soft, dotare cu personal de specialitate)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.04.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.04.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.04.2008 12:00
Locul: Loc. Sintana de Mures, str. Morii, nr. 19, jud. Mures, Romania.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentant cu imputernicire din partea ofertantului.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul national de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0211304641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Tg-Mures
Adresa postala: Adresa postala: str. Justitiei, nr.1 , Localitatea: Tg-Mures , Cod postal: 540069 , Romania, Localitatea: Tg-Mures, Cod postal: 540069, Romania, Tel.0265263694, Email: [email protected], Fax: 0265269199
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Sintana de Mures
Adresa postala: str. Morii, nr.19, jud.Mures , Localitatea: Sintana de Mures, Localitatea: Sintana de Mures, Cod postal: 457565, Romania, Tel.0265323517, Email: [email protected], Fax: 0265323517
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.02.2008 15:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer