Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - contractarea unui imprumut pentru cofinantarea obiectivului de investitii " Reabilitarea si extinderea sistemelor de alimentare cu apa si canalizare in jud Giurgiu"


Anunt de participare (utilitati) numarul 57884/09.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA SERVICE SA
Adresa postala: STR. UZINEI, NR.2, GIURGIU, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 08062, Romania, Punct(e) de contact: VIOLETA MIHAELA NAITA, Tel.0731551631, Email: [email protected], Fax: 0246/212227
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
contractarea unui imprumut pentru cofinantarea obiectivului de investitii " Reabilitarea si extinderea sistemelor de alimentare cu apa si canalizare in jud Giurgiu"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: SC APA SERVICE SA, GIURGIU, str Uzinei nr 2,
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractarea unui imprumut bancar, necesar pentru finantarea lucrarilor de investitii la sistemele de alimentare cu apa si canalizare in jud Giurgiu
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66130000-0 - Servicii de acordare de credit (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare servicii, conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 3, 600, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
240 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 36000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii SC APA SERVICE SA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere conform art 44 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia personala a candidatului/ ofertantului:
-declaratie privind eligibilitatea-declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
-certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, in termen si traduse in limba romana.
Capacitatea de exercitare a ctivitiatii profesionale
Persoane juridice/fizice romane
- Autorizatie de functionare emisa de Banca Nationala a Romaniei
- Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei ( original sau copie legalizata)
- Certificat de inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie.
Persoane juridice /fizice straine
- Autorizatie de functionare eliberata de organismul de reglementare din tara de domiciliu a ofertantului
- Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional emise de autoritatea competenta din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani
Bilant contabil pe anul 2007 vizat si inregistrat la organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor servicii de acordare de credit efectuate in ultimii trei ani, cuprinzand valori si beneficiari
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
CS3
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2007/S234-285493 din 05.12.2007
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.07.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: se va achita numerar la casieria Autoritatii Contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.07.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.07.2008 10:30
Locul: SC APA SERVICE SA Giurgiu, str Uzinei nr 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si observatori UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program Operational Sectorial de Mediu - Axa Prioritara 1proiect " Reabilitarea si extinderea sistemelor de alimentare cu apa si de canalizare in jud Giurgiu"
VI.3) Alte informatii
a fost aleasaprocedura de negociere accelerata, intrucat este necesara asigurarea urgenta a sursei de cofinantare a proiectului " Reabilitarea si extinderea sistemelor de alimentare cu apa si de canalizare in jud Giurgiu"
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str Stavropoleos nr 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunal
Adresa postala: str Portului nr 13, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 08062, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC APA SERVICE SA
Adresa postala: str Uzinei nr 2, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 08062, Romania, Tel.0246/212227, Email: [email protected], Fax: 0246/212227
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.07.2008 14:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer