Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contractarea unui imprumut pentru finantarea obiectivului Alimentare cu apa potabila in sistem centralizat a comunelor Suciu de Sus si Grosii Tiblesului, jud. Maramures


Anunt de participare numarul 58118/09.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SUCIU DE SUS (CONSILIUL LOCAL COMUNA SUCIU DE SUS MARAMURES)
Adresa postala: SAT SUCIU DE SUS, NR. 791, COMUNA SUCIU DE SUS, JUDETUL MARAMURES, Localitatea: Suciu de Sus, Cod postal: 437315, Romania, Punct(e) de contact: MIRELA MARIA CHINDRIS, Tel.0262/388467, Email: [email protected], Fax: 0262/388046
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contractarea unui imprumut pentru finantarea obiectivului Alimentare cu apa potabila in sistem centralizat a comunelor Suciu de Sus si Grosii Tiblesului, jud. Maramures
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Consiliul Local Suciu de Sus, jud. Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractarea unui imprumut de tip revolving, in valoare de 685.500 lei, pe o perioada de 24 luni, cu o perioada de gratie de 4 luni, pentru finantarea cheltuielilor neeligibile si efectuarea de plati in conditiile Programului SAPARD pentru finantarea proiectului Alimentare cu apa potabila in sistem centralizat a comunelor Suciu de Sus si Grosii Tiblesului, jud. Maramures
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66130000-0 - Servicii de acordare de credit (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Credit in valoare de 685.500 lei pe o perioada de 24 luni, cu o perioda de gratie de 4 luni
Valoarea estimata fara TVA: 235, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia participare: 6800 RON, scrisoare de garantie bancara care poate fi emisa inclusiv de catre ofertant, Garantia buna executie: 5%din pretul contractului, fara TVA(scrisoare garantie bancara)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local si contributie comunitara si publica nationala Program SAPARD-Masura 2.1 Dezvoltarea si Imbunatatirea Infrastructurii Rurale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Daca contractul se atribuie unui grup de operatori economici acestia trebuie sa-si legalizeze asocierea
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Obtinerea avizului favorabil din partea Comisiei de Autorizare a Imprumuturilor Locale
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificate privind plata obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor, inclusiv cele locale, contributiei pentru asigurarile sociale, Declaratii privind: eligibilitatea, neincadrarea in situatiile de la art.181 si 182 din OUG nr.34/2006, calitatea de participant la Procedura, Certificat constatator emis de Ministerul Justitiei, O.R.C.privind apartenenta la categoria profesionala impuse de indeplinirea contractului/echivalent, Autorizatie de functionare emisa de Banca Nationala a Romaniei/echivalent, persoane juridice/fizice straine cerinta obligatorie: punct de lucru pe teritoriul Romaniei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatiile financiare pt 2005/2006/2007 vizate si auditate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de cel putin 2.000.000 lei, pt. oferta depusa in asociere se considera valoarea cumulata, profit net pozitiv pe ultimul an contabil
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, Lista principalelor servicii de acordare credite pentru societati comerciale, autoritati sau institutii in ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
In ultimii 3 ani cel putin un contract de servicii similareDeclaratie privind posibilitatea diminuarii creditului fara costuri suplimentare;Declaratie privind posibilitatea rambursarii in avans a ratelor, in perioada de rambursare, cu un comision de rambursare 0 %.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
Necesitatea asigurarii fondurilor pentru realizarea obiectivului de investitii finantat prin Programul SAPARD, investitie care este in curs de executie si are termen maxim de finalizare 30.09.2008
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 3
Nivelul cumulat al creditelor acordate pentru societati comerciale, autoritati si institutii in anul 2007
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.07.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.07.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.07.2008 13:00
Locul: la sediul Consiliului Local Suciu de Sus, str. Principala, nr. 791, jud. Maramures
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, ofertantii prin reprezentantii legali sau persoane imputernicite, reprezentanti desemnati de UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul SAPARD, Masura 2.1 Dezvoltarea si Imbunatatirea Infrastructurii Rurale, Submasura Alimentare cu apa in sistem centralizat in zonele rurale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40(021)3104641, Email: [email protected], Fax: +40(021)3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: str. Stefan cel Mare, nr.1, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264-596110, Fax: 0264 593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform OUG nr.34/19.04.2006 aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Achizitii Publice din cadrul Consiliului Local Suciu de Sus
Adresa postala: str. Principala, nr. 791, Localitatea: Suciu de Sus, Cod postal: 437315, Romania, Tel.0262-388467, Email: [email protected], Fax: 0262-388467
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.07.2008 11:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer