Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - contract/contracte de furnizare avand ca obiect livrarea de sisteme de supraveghere video de alarmare antiefractie si antiincendiu pentru sediile O.J. Calarasi, O.J. Dambovita, O.J. Olt si O.J. Teleorman (cod CPV: 32323500-8)


Anunt de participare (utilitati) numarul 124103/22.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
GOSPODARIE COMUNALA S.A.
Adresa postala:  Str. Banki Donat nr. 27, judet Covasna, Localitatea:  Sfantu Gheorghe, Cod postal:  520031, Romania, Punct(e) de contact:  Unitatea de Implementare a Proiectului, Tel. 0267-351390, In atentia:  dl. Aba-Sandor Miko, Email:  [email protected], Fax:  0267-351739, Adresa internet (URL):  http: //www.apa-sfantugheorghe.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Alte institutii guvernate de legea publica (operator regional apa-canal)
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Asistenta Tehnica pentru Supervizarea Lucrarilor Proiectului "Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata in judetul Covasna"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Judetul Covasna, respectiv localitatile: Sfantu Gheorghe, Targu Secuiesc, Covasna, Intorsura Buzaului
Codul NUTS: RO123 - Covasna
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Consultantul va desfasura activitati de supervizare a executiei lucrarilor pentru 7 contracte.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
71313000-5-Servicii de consultanta in ingineria mediului (Rev.2)
71521000-6-Servicii de supraveghere a santierului (Rev.2)
79415200-8-Servicii de consultanta in proiectare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestarile de servicii includ dar nu se limiteaza la supervizarea executiei lucrarilor pentru 7 contracte: 4 contracte de lucrari FIDIC Galben, 3 contracte de lucrari FIDIC Rosu. In Caietul de sarcini sunt prezentate tipul activitatilor, specializarile si cantitatile minime necesare realizarii contractului.
Valoarea estimata fara TVA: 8, 369, 748RON
II.2.2) Optiuni
Da
Achizitionare servicii suplimentare/aditionale, conform art. 252 lit. j din OUG nr. 34/2006.
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
45 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 25.000 lei. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat prin Programul Operational Sectorial de Mediua Axa 1 - "Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata". Fonduri europene - 77, 5%, Co-finantare - 22, 5%.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Declaratie privind neincadrarea la art. 69^1 din OUG 34/2006; Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din OUG 34/2006; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006; Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent; Certificat de atestare fiscala sau echivalent; Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale; Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS); Imputernicire pentru persoana care semneaza declaratia in cazul in care nu este persoana imputernicita sa reprezinte; Cazier judiciar pentru administrator, asa cum este mentionat in Certificatul constatator, care semneaza "Declaratia privind eligibilitatea"; Cazier judiciar al companiei (sau documente echivalente); Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani. Media cifrei de afaceri pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010) a ofertantului trebuie sa fie de minim 16 milioane lei pentru ofertant (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna). Bilanturile contabile sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul/candidatul sau bilanturile contabile sau extrase de bilant, vizate si inregistrate de organele competente, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul/candidatul, sau auditul financiar emis de persoane autorizate. Formular nr. 9 (vol. 3 Formulare) privind informatii generale, profitul net si cifra de afaceri pentru anii 2008, 2009 si 2010. Formular nr. 27 (vol. 3 Formulare) - in cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art. 186 alin. (1) din OUG nr. 34/2006, de catre o alta persoana.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular 11-Declaratie privind dotarile specifice, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii;Formular 12-Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani;Formular 12A privind Experienta similara;Formular 13-Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere;Formular 14-Declaratie privind lista asociatilor si a subcontractorilor si partea/partile din contract care sunt indeplinite de acestia;Formular 16-Expertii principali propusi pentru implementarea proiectului;Formular 17-Curriculum Vitae;Formular 18-Declaratie de exclusivitate si disponibilitate, semnate in original de fiecare expert principal propus in oferta (o echipa care cuprinde urmatorii experti principali: lider de echipa, adjunct lider de echipa, inginer rezident 1, inginer rezident 2, inginer rezident 3, inginer rezident 4, inginer de proces statii de tratare apa, inginer de proces statii de epurare ape uzate, specialist revendicari;Formular 28 si Formular 29-in cazul demonstrarii capacitatii tehnice prin sustinere din partea unei alte persoane.Operatorul economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna sa dovedeasca ca in ultimii 3 ani a prestat cel mult 3(trei) servicii de asistenta tehnica pentru supervizarea lucrarilor de infrastructura de apa si apa uzata, a caror valoare cumulata sa fie cel putin 8.000.000 lei.Cele 3 contracte de prestari servicii trebuie sa includa cumulativ: supervizare lucrari pentru reabilitare si/sau extindere statii de tratare a apei potabile, executie si/sau reabilitare puturi de apa, extindere si/sau reabilitare retele de alimentare cu apa, constructie aductiuni, extindere si/sau reabilitare retele de canalizare, reabilitare sau contructie a unei statii de epurare ape uzate cu o capacitate de minimum 70.000 locuitori echivalenti.ISO 9001 sau echivalent.ISO 14001 sau echivalent.Formular 20 si Formular 26.Formularele se regasesc in volumul 3 Formulare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S85-139657 din 03.05.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.08.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.08.2011 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.08.2011 12:00
Locul: Sediul autoritatii contractante: Sfantu Gheorghe, str. Banki Donat, nr. 27, judet Covasna
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, conform art. 33 alin. 2 din HG nr. 925/2006.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 1 - "Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata". Contractul va fi finantat din Fondul de Coeziune. Fonduri europene: 77, 50%, Co-finantare: 22, 50%.
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 004 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  004 021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Brasov
Adresa postala:  Bulevardul Eroilor nr. 5 etaj II, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500007, Romania, Tel. 004 0268.414.114 int 26, Email:  [email protected], Fax:  004 0268.414.216, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S. C. GOSPODARIE COMUNALA S. A.
Adresa postala:  Str. Banki Donat nr. 27, Localitatea:  Sfantu Gheorghe, Cod postal:  520031, Romania, Tel. 004 0267.351.390, Email:  [email protected], Fax:  004 0267.351.739, Adresa internet (URL):  http: //www.apa-sfantugheorghe.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.06.2011 13:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer