Licitatie Publica - Contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea de piese de schimb si accesorii, precum si prestarea de servicii de intretinere si reparare pentru autovehicule (coduri CPV: 34300000-0 si 50112000-3).
Anunt de participare numarul 138354/23.08.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii
Adresa postala: Delea Noua , nr.2, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030925, Romania, Punct(e) de contact: Mirela BEJGU, Tel. +40 372845400, In atentia: Codruta MERAN, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 372845402, Adresa internet (URL): www.ancom.org.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea de piese de schimb si accesorii, precum si prestarea de servicii de intretinere si reparare pentru autovehicule (coduri CPV: 34300000-0 si 50112000-3).
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: punctele de lucru ale operatorului economic situate in Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34300000-0 - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.2)
50112000-3-Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global:
Pentru lotul 1:17 autoturisme Dacia
Pentru lotul 2:4 autoturisme Daewoo
Pentru lotul 3:1 autoutilitara Ford Transit ConnectPentru lotul 4:7 autovehicule Mercedes
Pentru lotul 5:7 autoturisme Opel Astra Clasic 1, 6 SedanPentru lotul 6:2 autoutilitare Renault MasterPentru lotul 7:1 autoturism Skoda Superb 2, 8 V6
Pentru lotul 8:4 autovehicule Toyota Land Cruiser
Pentru lotul 9:6 autovehicule Volkswagen
Pentru lotul 10:1 microbuz Iveco Dailly
- lot 1 intre 28.800, 00 lei fara TVA si 48.000, 00 lei fara TVA- lot 2 intre 8.400, 00 lei fara TVA si 14.000, 00 lei fara TVA
- lot 3 intre 1.500, 00 lei fara TVA si 2.500, 00 lei fara TVA- lot 4 intre 33.000, 00 lei fara TVA si 55.000, 00 lei fara TVA- lot 5 intre 10.200, 00 lei fara TVA si 17.000, 00 lei fara TVA- lot 6 intre 2.400, 00 lei fara TVA si 4.000, 00 lei fara TVA- lot 7 intre 9.900, 00 lei fara TVA si 16.500, 00 lei fara TVA- lot 8 intre 14.760, 00 lei fara TVA si 24.600, 00 lei fara TVA- lot 9 intre 27.396, 00 lei fara TVA si 45.660, 00 lei fara TVA- lot 10 intre 3.000, 00 lei fara TVA si 5.000, 00 lei fara TVAi) Valorile minime ale intervalelor reprezinta valoarile estimate pana la 31.12.2012 pentru fiecare lot in parte in functie de care se vor elabora si evalua ofertele, iar valorile maxime reprezinta valorile estimate ce contin si valoarile celor 4 luni de prelungire, pe fiecare lot in parte, prevazute la pct.ii) de mai jos.
ii) Autoritatea va avea posibilitatea prelungirii, cu o perioada suplimentara de 4 (patru) luni, in conditiile prevazute la art. 6 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, daca autoritatea contractanta nu refuza expres prelungirea acestuia si in conditiile existentei resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie ? valoarea estimata a acestor suplimentari este de 92.904, 00 Lei, fara TVA, din care:
- lot 1 - 19.200, 00 lei fara TVA- lot 2 - 5.600, 00 lei fara TVA
- lot 3 - 1.000, 00 lei fara TVA- lot 4 - 22.000, 00 lei fara TVA- lot 5 - 6.800, 00 lei fara TVA- lot 6 - 1.600, 00 lei fara TVA- lot 7 - 6.600, 00 lei fara TVA- lot 8 - 9.840, 00 lei fara TVA- lot 9 - 18.264, 00 lei fara TVA- lot 10 - 2.000, 00 lei fara TVA
Valoarea estimata fara TVA: intre 139, 356 si 232, 260RON
II.2.2) Optiuni
Da
aplicarea prev. art. 6 din H.G. nr. 925/2006.
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 4 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
i. Cuantumul garantiei de participare este de: 500 Lei pt lot1;
-160 Lei pt lot2;
-30 Lei pt lot3;
-600 Lei pt lot4;
-200 Lei pt Lot5;
-40 Lei pt lot6;
-190 Lei pt lot7;
-290 Lei pt lot8;
-540 Lei pt lot9;
-60 Lei pt lot10.Nota: In sit in care se depun of pentru mai multe loturi, of va constitui gar de particip al carei cuantum va fi determinat insumand val gar de particip pt toate loturile pt care se depune oferta.ii. Modul de constituire: conf prev art.86 alin.(1) si (5) din H.G.nr.925/2006 adica prin: a) virament bancar in contul RO22TREZ7005005XXX000932 deschis la Trez Operativa aMun. Bucuresti, in favoarea ANCOM, CIF 14751237, sau b)instrument de garantare (scrisoare de garantie) sau c) depunerea sumei respective la casieria AC din Buc str. Delea Noua nr.2, sector3.iii. Instrumentul de garantare tb constituit irevocabil in favoarea AC(ANCOM) de o soc bancara ori de o soc de asigurari si tb prezentat, in original, in conf cu formularul din Anexa nr.6 din Sectiunea4: Formulare.In cazul in care instrumentul de garantare nu este redactat in lb rom, ac tb insotit de o copie tradusa in lb rom efectuata de un traducator autorizat.Nota: Instrumentul de garantare tb sa cuprinda in mod obligatoriu sit prev in cuprinsul formularului din Anexa nr.6, in caz contrar AC va dispune masurile prevazute la pct.vi de mai jos.iv. Per de valab a gar de particip: cel putin 100 (unasuta) zile de la data limita de primire a ofertelor.v. Dovada constituirii gar de particip tb prezentata pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.vi.In cazul in care dovada constituirii garantiei de participare nu este prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, precum si in cazul in care nu este constituita in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate prevazute mai sus, respectiva oferta va fi considerata inacceptabila si respinsa conf prev art.33 alin.(3) lit.b) coroborate cu prev art.36 alin.(1) lit.a) din H.G.nr.925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documentul trebuie prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.
Documentul trebuie prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul, conform mentiunii din cuprinsul Anexei nr. 2. Tertul sustinator va prezenta Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006, conform modelului din Anexa nr. 2.
Documentul trebuie prezentat si de subcontractant si/sau tert sustinator, daca este cazul.
Nota: In cazul unei oferte comune, fiecare participant la asociere trebuie sa prezinte documente din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare privind situatia personala a ofertantului. A) INREGISTRARE:
i) Pentru operator economic roman: Ofertantul va prezenta, in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, certificat constatator/extras de registru, eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul competent teritorial cu cel mult 30 (treizeci) de zile inainte de data depunerii ofertei, din care sa rezulte:
a) ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati privind comercializarea produselor si prestarea serviciilor de tipul celor care fac obiectul achizitiei publice;
b) ca operatorul economic este in functiune si nu sunt inscrise mentiuni cu privire la intrarea in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;
c) persoanele care reprezinta operatorul economic in relatia cu tertii.
In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul de mai sus in original/copie legalizata.
ii) Pentru operator economic strain: Ofertantul va prezenta documente edificatoare, traduse in limba romana de catre un traducator autorizat, valabile la data depunerii ofertei, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si in care sa se mentioneze persoanele care reprezinta operatorul economic in relatiile cu tertii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. De asemenea, ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca obiectul sau de activitate include activitati privind comercializarea produselor si prestarea serviciilor de tipul celor care fac obiectul achizitiei publice.B) AUTORIZARE:
Ofertantul va prezenta, in copie legalizata sau copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, autorizatia tehnica de functionare eliberata de catre Regia Autonoma ?Registrul Auto Roman? care sa ii ateste dreptul de a desfasura activitati dereparare, intretinere, reconditionare si/sau reglare a ansamblurilor mecanice si a echipamentului electric si/sau electronic, precum si activitati de reparare si/sau redresare a structurii caroseriei, valabila pentru tipurile de autovehiculele continute in lotul/loturile pentru care depune oferta.
Temei legal: O.G. nr. 82/2000 privind autorizarea operatorilor economici care desfasoara activitati de reparatii, de reglare, de modificari constructive, de reconstructie a vehiculelor rutiere, precum si de dezmembrare a vehiculelor scoase din uz, cu modificarile si completarile ulterioare, si Ordinul nr. 2131/2005 pentru aprobarea Reglementarilor privind autorizarea operatorilor economici care desfasoara activitati de reparatii, de intretinere, de reglare, de modificari constructive, de reconstructie a vehiculelor rutiere, precum si de dezmembrare a vehiculelor scoase din uz - RNTR 9.
In cazul unei oferte comune fiecare participant la asociere trebuie sa prezinte documente din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale pentru partea din contract pe care o realizeaza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
SAO/MB/07/12
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.09.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.09.2012 17:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.09.2012 10:00
Locul: sediul ANCOM din Bucuresti, str. Delea Noua nr. 2, sector 3.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor pot asista la deschiderea ofertelor in baza unor imputerniciri scrise prezentate.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
A.Ofertele vor fi deschise la ora si data mentionate in anuntul de partic.Reprez ofertant pot fi prezenti la deschidere cu prezentarea unor imputerniciri scrise, insotite de traducere autorizata in lb rom. B.Orice of val pentru o per de timp mai mica decat cea sol va fi respinsa. AC are obligatia de a solicita of, in circumstante exceptionale care impun o astfel de prelungire, inainte de expirarea per de val a ofertei, prelungirea acesteia.In cazul extinderii val of, gar de particip va fi prelungita in mod corespunzator.Of are obligatia de a comunica AC daca este sau nu de acord cu prelungirea val of. Ofertantul care nu este de acord cu prelungirea se considera ca si-a retras oferta, fara pierderea gar de particip.C.Prin sintagma ?9 zile? pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor, mentionata la pct.I.1 din prezenta Fisa de date a achizitiei, se intelege: 3(trei) zile lucratoare plus 6 sase) zile calendaristice inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor conform art.78 alin.(2) si art.79 alin.(1) din O.U.G.nr.34/2006.D.Precizari suplimentare cu privire la determinarea ofertei castig cf.pct.IV.2.1.: In sit in care preturile totale ofertate in Lei, fara TVA, sunt egale, AC va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret (clasati pe primul loc) sa depuna o noua propunere fin in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere fin are pretul cel mai scazut. Of fin care se compara vor fi calculate conform formulei prevazute la pct. IV.4.2.F.In cazul in care ofertantul va depune oferta pentru mai multe loturi, ac poate prezenta documentele de calif prevaze la pct.III.2. intr-un singur exemplar din care sa rezulte indeplinirea cerintelor de calif aferente loturilor pentru care depune oferta.G.Pt vizualizarea doc de atrib, op ec tb sa dispuna de un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi formulata in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a actului considerat nelegal conform prevederilor art. 2562 alin. (1) lit. b) din O.U.G. nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul Achizitii/Serviciul Juridic Achizitii
Adresa postala: Strada Delea Noua, Nr. 2, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030925, Romania, Tel. +40 372845339, Email: [email protected], Fax: +40 372845402, Adresa internet (URL): www.ancom.org.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.08.2012 09:50