Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea de piese de schimb si accesorii, precum si prestarea de servicii de intretinere si reparare pentru autovehicule DR Timis (coduri CPV: 34300000-0 si 50112000-3).


Anunt de participare numarul 143007/09.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii
Adresa postala: Str Horia nr 24, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300342, Romania, Punct(e) de contact: Ramona Botoroaga, Tel. +40 372845872, Email: [email protected], Fax: +40 256471699, Adresa internet (URL): www.ancom.org.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Servicii publice generale avand ca rol punerea in aplicare a politicii nationale in domeniul comunicatiilor electronice, comunicatiilor audiovizuale si al serviciilor postale, inclusiv prin reglementarea pietei si reglementarea tehnica in aceste domenii.
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea de piese de schimb si accesorii, precum si prestarea de servicii de intretinere si reparare pentru autovehicule DR Timis (coduri CPV: 34300000-0 si 50112000-3).
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: punctele de lucru ale operatorului economic situate in Timisoara
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea de piese de schimb si accesorii, precum si prestarea de servicii de intretinere ?i reparare pentru autovehicule DR Timis (coduri CPV: 34300000-0 si 50112000-3), in conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini.
Valoarea minima estimata a contractului reprezinta valoarea estimata pana la 31.12.2013(in functie de care se va elabora si oferta), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea celor 4 luni de prelungire
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34300000-0 - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.2)
50112000-3-Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
in conformitate cu cerintele minime obligatorii solicitate in Sectiunea 2: Caietul de sarcini.Lotul nr. 1- 1 autospeciala Volkswagen Sharan, an fabricatie 2006
- Valoare minima estimata 4600 lei, din care 1840 valoare servicii si 2760 valoare piese si accesorii, iar valoarea maxima estimata 6900 din care 2760lei servicii si 4140 lei piese si accesorii
Lotul nr. 2 - 4 autospeciale Mercedes:
- 1Mercedes Benz 290 GD- fabricat in 2001- 1Mercedes Benz 290 GD- fabricat in 2001- 1Mercedes Benz Sprinter 416 CDi- fabricat in 2000- 1Mercedes Benz Sprinter 416 CDi- fabricat in 2000Valoare minima estimata 20000 lei, din care 8000 lei valoare servicii si 12000 lei valoare piese si accesorii, iar valoarea maxima estimata 30000 lei din care 12000 lei servicii si 18000 lei piese si accesorii
Lotul nr. 3 - 20 autoturisme Dacia:
-7 Dacia Logan 1, 4 MPI, an fabricatie 2005;
-9 Dacia Logan 1, 6 MPI, an fabricatie 2006;
-4 Dacia Logan MCV 1, 6 16V, an fabricatie3 buc.2007/1 buc 2008 ;
Valoare minima estimata 82000 lei, din care 32800 lei valoare servicii si 49200 lei valoare piese si accesorii, iar valoarea maxima estimata 123000 lei din care 49200 lei servicii si 73800 lei piese si accesoriiLotul nr. 4- 1 autoturism Opel Astra 1, 6 Sedan, an fabricatie 2008;
Valoare minima estimata 6000 lei, din care 2400 lei valoare servicii si 3600 lei valoare piese si accesorii, iar valoarea maxima estimata 9000 lei din care 3600 lei servicii si 5400 lei piese si accesorii
Lotul nr. 5- 1 autoutilitara furgon Renault Master, an de fabricatie 2009 ;
- Valoare minima estimata 1400 lei, din care 560 lei valoare servicii si 840 lei valoare piese si accesorii, iar valoarea maxima estimata 2100 lei din care 840 lei servicii si 1260 lei piese si accesorii
Lotul nr. 6
- 1 autospeciala Toyota Land Cruiser, an de fabricatie 2003- 1 autospeciala Toyota Land Cruiser, an de fabricatie 2010;
Valoarea estimata a contractelor intre: 122.000, 00 lei fara TVA si 183.000, 00 lei fara TVA, (valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata pana la 31.12.2012, iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea celor 4 luni de prelungire), din care:
- lot 1 intre 4.600, 00 lei fara TVA si 6.900, 00 lei fara TVA- lot 2 intre 20.000, 00 lei fara TVA si 30.000, 00 lei fara TVA
- lot 3 intre 82.000, 00 lei fara TVA si 123.000, 00 lei fara TVA- lot 4 intre 6.000, 00 lei fara TVA si 9.000, 00 lei fara TVA- lot 5 intre 1400, 00 lei fara TVA si 2.100, 00 lei fara TVA- lot 6 intre 8.000, 00 lei fara TVA si 12.000, 00 lei fara TVAi) Valorile minime ale intervalelor reprezinta valoarile estimate pana la 31.12.2012 pentru fiecare lot in parte in functie de care se vor elabora si evalua ofertele, iar valorile maxime reprezinta valorile estimate ce contin si valoarile celor 4 luni de prelungire, pe fiecare lot in parte, prevazute la pct.ii) de mai jos.
ii) Autoritatea va avea posibilitatea prelungirii, cu o perioada suplimentara de 4 (patru) luni, in conditiile prevazute la art. 6 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, daca autoritatea contractanta nu refuza expres prelungirea acestuia si in conditiile existentei resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie ? valoarea estimata a acestor suplimentari este de 61.000, 00 Lei, fara TVA, din care:
- lot 1 - 2.300, 00 lei fara TVA- lot 2 - 10.000, 00 lei fara TVA
- lot 3 - 41.000, 00 lei fara TVA- lot 4 - 3.000, 00 lei fara TVA- lot 5 - 700, 00 lei fara TVA- lot 6 - 4.000, 00 lei fara TVA
Valoarea estimata fara TVA: intre 122, 000 si 183, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
posib. prelungirii cu o per. de 4 (patru) luni, in cond. la art. 6 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006.
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 8 luni incepand de la data atribuirii contractului
4 prelungiri posibile
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 4 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de : a)92 lei pt lotul 1.b)400 lei pt lotul 2.c)1.640 lei pt lotul 3.d)120 lei pt lotul 4.e)28 lei pt lotul 5.f)160 lei pt lotul 6.Nota: In situatia in care se depun oferte pentru mai multe loturi, ofertantul va constitui garantia de participare al carei cuantum va fi determinat insumand valorile garantiilor de participare pentru fiecare lot pentru care depune oferta.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare: conform prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G.925/2006 prin: a) virament bancar in contul RO22TREZ7005005XXX000932, deschis laATCPMB, in favoarea ANCOM, CIF: 14751237saub) instrument de garantare (scrisoare de garantie).Instrumentul de garantare (scrisoare de garantie) trebuie constituit irevocabil in favoarea autoritatii contractante (ANCOM) de o societate bancara ori de o societate de asigurari si trebuie prezentat, in original, in conformitate cu Formularul7, prezentat in Sectiunea a 4-a ? Formulare? .In cazul in care instrumentul de garantare (scrisoarea de garantie) nu este redactat in limba romana, acesta trebuie insotit de o copie tradusa in limba romana efectuata de un traducator autorizat.Perioada de valab a garantiei de participare : cel putin 90 (nouazeci) de zile de la data limita de depunere a ofertelorEchivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie priv eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006): ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 1 din Sectiunea 4: Formulare.
Documentul trebuie prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006: ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 2 din Sectiunea 4: Formulare.
Documentul trebuie prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul, conform mentiunii din cuprinsul Anexei nr. 2. Tertul sustinator va prezenta Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006, conform modelului din Anexa nr. 2 (lit. a), c) si d)) din model.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006: ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 3 din Sectiunea 4: Formulare. In sensul prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 si a Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 170/2012, persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Marius Catalin MARINESCU, presedinte; Ioan OLARIU , Director Directia Regionala Timis, Zoltan Ladislau MOROCZA, Sef Serviciu, Serviciul Autorizari, DRT, Cemelia SIPETAN, Sef Serviciu, Serviciul Economic Administrativ, DRT, Violeta RISCUTA Sef Birou, Biroul Financiar Contabilitate Venituri, SEA, DRT, Ioan Cristian DANCIU, Consilier Juridic, DRT, Mircea Brutus OLARIU, Sef Birou, Biroul Administrativ, SEA, DRT, Ramona BOTOROAGA, Expert, Oficiul Achizitii Regionale, DRT, Mircea Adrian PANTEA, Expert, Biroul Administrativ, SEA, DRT, Lucian Emilian TABARCIA, Expert, Biroul Administraiv, SEA, DRT .
Documentul trebuie prezentat si de subcontractant si/sau tert sustinator, daca este cazul.
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: ofertantul va prezenta, in original, ?Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta? semnat de reprezentantul legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 4 din Sectiunea 4: Formulare.
Nota: In cazul unei oferte comune, fiecare participant la asociere trebuie sa prezinte documente din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare privind situatia personala a ofertantului. A) INREGISTRARE:
i) Pentru operator economic roman: Ofertantul va prezenta, in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, certificat constatator/extras de registru, eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul competent teritorial , informatiile din certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte:
a) ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati privind comercializarea produselor si prestarea serviciilor de tipul celor care fac obiectul achizitiei publice;
b) persoanele care reprezinta operatorul economic in relatia cu tertii.
In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul de mai sus in original/copie legalizata.
ii) Pentru operator economic strain: Ofertantul va prezenta documente edificatoare, traduse in limba romana de catre un traducator autorizat, valabile la data limita de depunere a ofertei, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si in care sa se mentioneze persoanele care reprezinta operatorul economic in relatiile cu tertii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. De asemenea, ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca obiectul sau de activitate include activitati privind comercializarea produselor si prestarea serviciilor de tipul celor care fac obiectul achizitiei publice.B) AUTORIZARE:
Ofertantul va prezenta, in copie legalizata sau copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, autorizatia tehnica de functionare eliberata de catre Regia Autonoma ?Registrul Auto Roman? care sa ii ateste dreptul de a desfasura activitati dereparare, intretinere, reconditionare si/sau reglare a ansamblurilor mecanice si a echipamentului electric si/sau electronic, precum si activitati de reparare si/sau redresare a structurii caroseriei, valabila pentru tipurile de autovehiculele continute in lotul/loturile pentru care depune oferta.
Temei legal: O.G. nr. 82/2000 privind autorizarea operatorilor economici care desfasoara activitati de reparatii, de reglare, de modificari constructive, de reconstructie a vehiculelor rutiere, precum si de dezmembrare a vehiculelor scoase din uz, cu modificarile si completarile ulterioare, si Ordinul nr. 2131/2005 pentru aprobarea Reglementarilor privind autorizarea operatorilor economici care desfasoara activitati de reparatii, de intretinere, de reglare, de modificari constructive, de reconstructie a vehiculelor rutiere, precum si de dezmembrare a vehiculelor scoase din uz - RNTR 9.In cazul unei oferte comune fiecare participant la asociere trebuie sa prezinte documente din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale pentru partea din contract pe care o realizeaza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declara?ie privind dotarea tehnica specifica, in original, in conformitate cu formularul din Anexa nr. 5 din Sectiunea 4: Formulare, din care sa rezulte ca ofertantul detine in dotare proprie/inchiriere/prin contract sau angajament sau alte forme legale de punere la dispozitie un service auto situat in Municipiul Bucuresti, care trebuie sa aiba in dotare urmatoarele tipuri de echipamente tehnice: elevator, stand de franare, utilaje pentru diagnoza si testare, utilaj pentru curatat injectoare, utilaj pentru verificarea si reglarea computerizata a geometriei directiei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formularul din Anexa nr. 5 din Sectiunea 4: Formulare.In cazul unei oferte comune, cerintele de calificare cu privire la dotarea tehnica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (prin cumul) conform art. 190 alin. (3) din O.U.G. nr. 34/2006
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
OAR/43/2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.05.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.05.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.05.2013 10:00
Locul: Timisoara, Str Horia nr 24
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pe baza unei imputerniciri scrise insotite de o copie dupa actul de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.3) Alte informatii: A.Ofertele vor fi deschise la ora si data mentionate in anuntul de participare.Reprezentantii ofertantilor pot fi prezenti la deschidere cu prezentarea unor imputerniciri scrise, insotite de traducere autorizata in limba romana.B.Orice oferta valabila pentru o perioada de timp mai mica decat cea solicitata va fi respinsa.AC are obligatia de a solicita ofertantilor, in circumstante exceptionale care impun o astfel de prelungire, inainte de expirarea perioadei de valabilitate a ofertei, prelungirea acesteia.In cazul extinderii valabilitatii ofertei, garantia de participare va fi prelungita in mod corespunzator.Ofertantul are obligatia de a comunica AC daca este sau nu de acord cu prelungirea valabilitatii ofertei.Ofertantul care nu este de acord cu prelungirea se considera ca si-a retras oferta, fara pierderea garantiei de participare.C. Prin sintagma ?9 zile? pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor, mentionata la pct. I.1 din prezenta Fisa de date a achizitiei, se intelege: 3 (trei) zile lucratoare plus 6 (sase) zile calendaristice inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor conform art. 78 alin. (2) si art. 79 alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2006.D. Precizari suplimentare cu privire la determinarea ofertei castigatoare cf. pct.IV.2.1.: In situatia in care preturile totale ofertate in Lei, fara TVA, sunt egale, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret (clasati pe primul loc) sa depuna o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. Ofertele financiare care se compara vor fi calculate conform formulei prevazute la pct. IV.4.2.F. In cazul in care ofertantul va depune oferta pentru mai multe loturi, acesta poate prezenta documentele de calificare prevazute la pct. III.2. intr-un singur exemplar din care sa rezulte indeplinirea cerintelor de calificare aferente loturilor pentru care depune oferta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi formulata in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a actului considerat nelegal conform prevederilor art. 2562 alin. (1) lit. b) din O.U.G. nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul Achizitii/Serviciul Juridic Achizitii
Adresa postala: Strada Delea Noua, Nr. 2, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030925, Romania, Tel. +40 372845339, Email: [email protected], Fax: +40 372845406, Adresa internet (URL): www.ancom.org.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.04.2013 15:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer