Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contracte de furnizare energie elctrica atribuite in baza acordului cadru pentru perioada 01.05.2009-30.04.2013


Anunt de participare numarul 73058/04.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Penitenciarul cu Regim de Maxima Siguranta Bucuresti Rahova
Adresa postala: Soseaua Alexandria nr. 154 sector 5 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 051527, Romania, Punct(e) de contact: Paul Danciu, Tel.4200810 int.108, In atentia: Danciu Paul, Email: [email protected], Fax: 4202058
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contracte de furnizare energie elctrica atribuite in baza acordului cadru pentru perioada 01.05.2009-30.04.2013
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul unitatii achizitoare
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 7 agenti economici
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 4, 804, 219RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: contract subsecvent nr. 1 ptr. 1458.5 MWh/val., fara T.V.A.-634447.5 lei; contract subsecvent nr. 2 ptr. 2309 MWh/val., fara T.V.A.-1104856.5 lei; contract subsecvent nr. 3 ptr. 2293.5 MWh/val., fara T.V.A.-1207183.7 lei; contract subsecvent nr. 4 ptr. 2278 MWh/val., fara T.V.A.-1318927.8 lei; contract subsecvent nr. 5 ptr. 846 MWh/val., fara T.V.A.-538803.44 lei;
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord-cadru pentru atribuirea a 5 contracte subsecvente pentru furnizare de energie electrica pentru perioada 01.05.2009-30.04.2013(48 de luni), dupa cum urmeaza:
1. contract subsecvent nr. 1, pentru 1458.5 MWh, de la 01.05.2009 pana la 31.12.2009;
2. contract subsecvent nr. 2, pentru 2309 MWh, de la 01.01.2010 pana la 31.12.2010;
3. contract subsecvent nr. 3, pentru 2293.5 MWh, de la 01.01.2011 pana la 31.12.2011;
4. contract subsecvent nr. 4, pentru 2278 MWh, de la 01.01.2012 pana la 31.12.2012;
5. contract subsecvent nr. 5, pentru 846 MWh, de la 01.01.2013 pana la 30.04.2013;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09310000-5 - Electricitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cantitate totala pentru toata perioada acordului cadru (48 luni) - 9.185 MWh
Valoarea estimata fara TVA: 4, 804, 219RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 04.05.2009 pana la 30.04.2013
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- garantie de participare- 24.022 lei, constit prin scrisoare de gar bancasa sau prin OP in cont nr. RO89TREZ7055005XXX000192, trez sector 5
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
plata se va efectua din subventi bugetare in termen de 30 de zile de la facturare in contul de trezorerie al furnizorului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
operatori economici se pot aocia in vederea depuneri unei oferte comune
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.declaratie privind eligibilitatea, anexa 2a- cerinta minima de calificare: este exclus din procedura de licitatie deschisa orice ofertant care in ultimi 5 ani a fost condamnat printr-o hot. judecatoreasca definitiva, pentru activ. ale unei org criminale, pentru coruptie, frauda sau spalare de bani;2. declaratier privind neincadrarea in prevederile art 181, anexa 2b;3. certificat de atestare fiscala, privind plata obligatiilor la bugetul de sta la data de 28.02.2009, eliberat de catre ANAF;4. certificat de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor locale, la data de 28.02.2009, eliberat de catre primarii;5. Certificat constatator eliberat de catre ONRC de pe linga Ministerul Justitiei-pentru pers. jur romane;6. documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca pers jur in conformitate cu prevederile legale din tara in care este rezident-pentru pers juridice straine;
7. licenta de furnizare a energiei electrice emise de catre ANRE (valabila cel putin pana la data de 31.12.2009)-cerinta minima de calificare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa de informatii generale, anexa 3
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind partile din contract care sunt subcontractate, anexa 4-daca este cazul
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.04.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.04.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
sau erice limba oficiala a uniunii europene, tradusa si legalizata in limba romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 19.06.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.04.2009 13:00
Locul: oras Bucuresti, Penitenciarul Bucuresti Rahova, sos. Alexandriei, nr. 154, sector 5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
pot participa persoanele imputernicite a operatorilor economici care paricipa cu oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se poate ridica de la sediul unitatii achizitoare sau se poate solicita prin fax: 021/4203173; telefonic 021/4202428; 4200810/int 108, sau prin e-mail: [email protected]; [email protected]
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.021/3195180, Email: [email protected], Fax: 021/3195183, Adresa internet (URL): www.portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
-conform dispozitiilor legale in vigoare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consilier juridic al Penitenciarului Bucuresti Rahova
Adresa postala: sos. Alexandriei, nr. 154, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 051527, Romania, Tel.021/4200810, Email: [email protected], Fax: 021/4203173
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.03.2009 14:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer