Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contracte de furnizare materiale sanitare


Anunt de participare numarul 5922/21.03.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA BUCURESTI
Adresa postala: str.Splaiul Independentei 169, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050098, Romania, Punct(e) de contact: Ec. Vilceanu Lenuta, Tel.318.05.11, Email: [email protected], Fax: 318.05.54, Adresa internet (URL): www.suub.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital Universitar de Urgenta
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contracte de furnizare materiale sanitare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Universitar de Urgenta Bucuresti, Spl. Independentei, nr.169, Magazia de materiale sector 5
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Configurarea loturilor pe produse componente/lot, atat descriere tehnica , cat si cantitativ sunt prez. in Documentatia de atribuire.Pretul ofertei financiare va fi facut pentru fiecare lot in configuratia data pentru o luna, respectiv 8 sau 7 luni, dupa caz.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141310-6 - Seringi (Rev.1)
33141114-2-Tifon medical (Rev.1)
33141115-9-Vata medicala (Rev.1)
33141420-0-Manusi chirurgicale (Rev.1)
33141641-5-Sonde (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conformCaietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 2, 105, 222RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare pt. fiecare lot in parte conf. Documentatie de atribuire.Garantie de buna executie in procent de 5% din val fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul National Unic al Asigurarilor de Sanatate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie:
Declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitateaDeclaratie privind inexistenta starii de falimentCertificat eliberat D.G.F.PCertificat privind impozite si taxe eliberat de Directia Impozite si Taxe a Primariei
Certificat constatatorCertificat de inregistrare eliberat de O.N.R.C
Aviz de functionare eliberat de M.S.F.
Autorizatia de comercializare de la producator
Certificat de inregistrare a dispozitivelor medicale+ Anexa
UNI, ISO, EN, sau TUV.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conditii obligatorii:
Bilantul financiarcontabilla 30 iunie 2006
Declararea cifrei de afaceri pe ultimii3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conditii obligatorii:
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare, in ultimii 3 ani
Recomandari din partea a cel putin 3 beneficiari, in original.
Prezentarea obligatorie a mostrelor de produs pentru care se depune oferta.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
8891
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.04.2007 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.04.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.04.2007 10:00
Locul: S.U.U.B. - Sala Amfiteatrul Mare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
garantie de participare : lotul nr2 -896, 00 leilotul nr3 -1.466, 00 leilotul nr4 -1.065, 00 leilotul nr5 -2.003, 00 leilotul nr6 -1.880, 00 leilotul nr 12 -1.741, 00 leilotul nr 28 -741, 00 leilotul nr30 -1.093, 00 leilotul nr32 -528, 00 leilotul nr38 -635, 00 leilotul nr39 -636, 00 leilotul nr43 -428, 00 leilotul nr45 -743, 00 lei
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU NR.38, SECTOR 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cf.Art.272 alin.1 si 2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL JURIDIC AL S.U.U.B
Adresa postala: SPL. INDEPENDENTEI NR. 169, SECTOR 5, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050098, Romania, Tel.021/3180522, Fax: 021/3180511
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.03.2007 11:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer