Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contracte de furnizare pentru amenajare expozitii in cadrul proiectului ?Castellum? / 2 loturi:


Anunt de participare numarul 106209/18.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Muzeul Judetean Satu Mare
Adresa postala:  B-dul VASILE LUCACIU, NR.21, Localitatea:  Satu Mare, Cod postal:  440031, Romania, Punct(e) de contact:  Szocs Peter Levente, Tel. 0040-261/737526, In atentia:  Szocs Peter Levente, Email:  [email protected], Fax:  0040-261/768761, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie subordonata Consiliului Judetean Satu Mare
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contracte de furnizare pentru amenajare expozitii in cadrul proiectului ?Castellum? / 2 loturi:
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Principalul loc de livrare
Castelul Karolyi din Carei,
Judetul Satu Mare
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contracte de furnizare pentru amenajare expozitii in cadrul proiectului ?Castellum? / 2 loturi:
Lotul I ? contract de furnizare pentru amenajare expozitii interioare istorice Carei;
Lotul II ? contract de furnizare pentru amenajare expozitii tematice Carei.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39154000-6 - Echipament de expozitie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Echipamentele vor fi livrate conform specificatiilor din caietul de sarcini.
Lotul I cuprinde achizitionarea echipamentelor pentru:
- Amenajare expozitii - interioare istorice in castelul Carei, 10 sali, linia bugetara 5.1.3 ? Reconstituiri de interioare istorice in zece sali printr-un contract de furnizare, care cuprinde finalizarea conceptiei si proiectului expozitional, realizarea sistemului de securitate si a iluminatului in spatiul expozitional, amenajarea interioara a spatiului expozitional, furnizarea obiectelor si instalatiilor necesare, transportul lor si amenajarea propriu-zisa a salilor, realizarea ghidajelor.
Valoarea estimata, fara TVA, pentru lotul I este de518.800 euro.Lotul II cuprinde achizitionarea echipamentelor pentru:
- Amenajare expozitii tematice Carei ? Realizarea expozitiei tematice in trei sali pe baza conceptiei elaborate de echipa de proiect printr-un contract de furnizare, care cuprinde finalizarea proiectului expozitional, realizarea sistemului de securitate si a iluminatului in spatiul expozitional, amenajarea interioara a spatiului expozitional, furnizarea obiectelor si instalatiilor necesare, transportul lor si amenajarea propriu-zisa a salilor, realizarea ghidajelor.
Valoarea estimata, fara TVA, pentru lotul II este de 55.000 euro.
Valoarea estimata fara TVA: 573, 800EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
180 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: Lot I: 45000 lei;Lot II: 4500 lei;Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului/lot, fara T.V.A.(Curs inforeuro iulie 1 Euro=4, 3738 lei)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- fonduri externe prin FEDR (Programul de Vecinatate Ungaria-Romania 2007-2013Proiect nr. HuRo/0801/173 ?CASTELLUM?)- bugetul Muzeului Judetean Satu Mare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare (conform art.44 si art.45 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.priv.elig.-Form.12A;Decl.priv.neincadr.in prev.art.181-Form.12B;
-Certif.de atestare fiscala privind indeplinirea oblig.de plata a impoz., taxelor si contrib.de asig.sociale, emis de DGFP-in orig.sau in copie legal., valabil la data sedintei de desch.a ofertelor;
-Certif.privind indepl.oblig.exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale-in original sau in copie legal., valabil la data sedintei de desch.a ofertelor;Decl.priv.neincadrarea in situatia prevazuta la art.69.1-Form.Y; Decl.privind calitatea de part.la procedura-Form.12C;Certif.constatator emis de ORC cu cel mult 30 de zile inainte de data sedintei de desch.a of.?in original sau in copie legal.;Atestat emis de Min.Culturii si Patrim.Nat. in dom.protejarii monum.istorice, in copie legal.;Pers.jur./fiz.straine-doc.traduse in l.romana si legal.;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Fisa de inf.gen.-Form.12D;Bilanturile contab., conturi profit si pierdere pt.anii 2007, 2008, 2009?in copie, vizate si inreg.de org.competente; Of. nerez.vor prezenta trad.aut.si legal.in l.romana ale doc.solicitate mai sus.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Informatii privindcapacitatea tehnica si profesionala
2. Informatii privind subcontractantii
3.Protectia muncii, standarde de asigurare a calitatii, standarde de protectia mediului si egalitate de sanse si nediscriminare
4.Standarde de asigurare a calitatii
5.Standarde de protectia mediului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Decl.priv.Lista princip.livrari de prod.similare in ultimii 3 ani-Form.12E;Of.sa faca dovada indepl., in ultimii 3 ani, a unui contract de furnizare avand obiect similar cu cel al contr.- amenajare expoz.sau amenaj.int.istorice/tematice, recomandarea benef.?ambele in original sau copie legal.;Decl.priv.ef.mediu anual al pers.angajat si al cadrelor de conducere-Form.12I, insotita de CV?in original;Se solicita minim: -1 expert pt.patrim.cultural mobil (domeniul arta decorativa, mobilier);
-1 expert in dom.conserv. bunurilor culturale mobile; Se solicita ca sa fie inscrisi in: registrul expertilor pt.Patrimoniul Cultural Mobil institutit cf.L.nr.182/2000 republ., cu modif.si compl.ult., respectiv, registrul conservatorilor si restauratorilor acreditati de Ministerul Culturii si Patrimoniului National, institutit cf. L nr.182/2000 republ., cu modif.si compl.ulterioare. Contractele de munca sau acordurilor de colab. incheiate cu exp., valabile pe perioada derularii contr.-in copie legal.;2.Form.12G;3.Form.12M si Form.12N;4.ISO 9001 sau echiv., in copie legal., pt.domenii: comert cu bunuri culturale mobile, antichitati, activ.de design spec., activ.de org. expozitii.;5.ISO 14001 sau echiv., in copie legal.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.09.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.09.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.09.2010 10:00
Locul: la sediul Muzeului Judetean Satu Mare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a fi prezent la deschidere, personal sau prin reprezentant imputernicit, caz in care acesta va face dovada imputernicirii sale.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Programul de Vecinatate Ungaria-Romania 2007-2013Proiect nr. HuRo/0801/173 ?CASTELLUM? si bugetul propriu al Muzeului Judetean Satu Mare
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Satu Mare
Adresa postala:  str.Mihai Viteazu nr.8, Localitatea:  Satu Mare, Cod postal:  440037, Romania, Tel. 0261-710661
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Muzeul Judetean Satu Mare
Adresa postala:  B-dul Vasile Lucaciu nr.21, Localitatea:  Satu Mare, Cod postal:  440031, Romania, Tel. 0261-737526, Fax:  0261-768761
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.08.2010 13:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer