Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contracte de furnizare produse alimentare


Anunt de participare numarul 102807/24.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PENITENCIARUL COLIBASI
Adresa postala:  B-DUL DACIA, NR. 1, Localitatea:  Mioveni, Cod postal:  115400, Romania, Punct(e) de contact:  COSMIN MITRICA, Tel. 0248260000, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0248260599, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contracte de furnizare produse alimentare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Penitenciarului Colibasi, B-dul Dacia, nr. 1, Loc. Mioveni, jud. Arges
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Penitenciarul Colibasi intentioneaza sa achizitioneze produse alimentare, pentru perioada 01.08.2010 ? 31.12.2010 prin contract/contracte de achizitie publica, conform O.U.G. 34/2006, H.G. 925/2006 si H.G. 1660/2006, cu posibilitatea prelungirii contractelor de furnizare in primul trimestru al anului urmator, respectiv pana la data de 28.02.2011
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15113000-3 - Carne de porc (Rev.2)
03221210-1-Fasole (Rev.2)
15331425-2-Piure de tomate (Rev.2)
15541000-2-Branza de masa (Rev.2)
15821200-1-Biscuiti dulci (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul1 Biscuiti, Cod CPV 15821200-1 - 6262 kg.
Lotul2 Ceapa, Cod CPV 03221113-1- 5968 kg.
Lotul3 Fasole boabe, Cod CPV 03221210-1 - 8091 kg.
Lotul4 Lapte praf, Cod CPV 15511700-0 - 733 kg.
Lotul5 Margarina, Cod CPV 15431100-9- 2610 kg.
Lotul6 Mere, Cod CPV 03222321-9 - 1092 kg.
Lotul7 Morcov, Cod CPV 03221112-4 - 10276 kg.
Lotul8 Orez, Cod CPV 15614100-6 - 3435 kg.
Lotul9 Oua de gaina, Cod CPV 03142500-3 - 30000 buc. (pentru perioada 01.08-31.10.2010)
Lotul 10 Paste fainoase, Cod CPV 15851100-9 - 4647 kg.
Lotul 11 Pasta tomate, Cod CPV 15331425-2 - 4651 kg.
Lotul 12 Sare, Cod CPV 15872400-5 - 4095 kg.
Lotul 13 Ulei, Cod CPV 15411200-4 - 1760 kg.
Lotul 14 Usturoi, Cod CPV 03221113-1 - 466 kg.
Lotul 15 Zahar , Cod CPV 15831200-4 - 4500 kg.
Lotul 16 Telemea din lapte de vaca, Cod CPV 15541000-2 - 4735 kg.
Lotul 17 Carne de porc in carcasa cu cap si picioare, Cod CPV 15113000-3 - 12036 kg.
Lotul 18 Carne de vita, Cod CPV 15111100-0 - 1515 kg.
Lotul 19 Slanina, Cod CPV 15131220-3 - 2480 kg.
Lotul 20 Preparate carne ? Salam de vara, Cod CPV 15131230-6 - 1462 kg.
Lotul 21 Preparate carne ? Carnati trandafir, Cod CPV 15131130-5 - 627 kg.
Valoarea estimata fara TVA: 429, 830.95RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de buna executie in cuantum de 5% din valoarea fara T.V.A. a contractului de furnizare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere prin participare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006
- Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta.
- Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii genereale - Prezentare formular nr. 3 din Sectiunea IV - Formulare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Pentru loturile 17, 18, 19, 20 si 21: autorizatii sanitar-veterinare pentru mijloacele de transport, certificate sanitar veterinare de transport pentru produse de origine animala si alte marfuri supuse controlului sanitar-veterinar, conform art.18 din O.G. nr.42 din 29.01.2004 cu modificarile ulterioare;
- Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 (trei) ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prezentare formular nr. 4 din Sectiunea IV ? Formulare
(prin produse similare se intelege aceeasi clasa CPV).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
L24834
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.07.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.07.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.07.2010 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare - din cadrul Penitenciarului Colibasi stabilita prin Decizia directorului unitatii, reprezentantii ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6 , sector3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Pitesti
Adresa postala:  Str. Victoriei, nr. 22, Localitatea:  Pitesti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. 0248223828, Email:  [email protected], Fax:  0248223828
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consilier juridic
Adresa postala:  Penitenciarul Colibasi, B-dul Dacia, nr. 1, Localitatea:  Pitesti, Cod postal:  115400, Romania, Tel. 0248260000, Email:  [email protected], Fax:  0248260000
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.06.2010 07:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer