Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contracte de servicii de proiectare, expertiza tehnica, audit energetic DALI, DTAC, PT+CS+DE+AT, sesiune de pregatire pentru reabilitarea termica a blocurilor de locuinte, a cladirilor social-administrative si a locuintelor individuale.


Anunt de participare numarul 140911/05.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului
Adresa postala: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Vlad Moaca, Tel. +4 0372111409, In atentia: Florin Puscau - Director General, Email: [email protected], Fax: +4 0372111445, Adresa internet (URL): www.mdrt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contracte de servicii de proiectare, expertiza tehnica, audit energetic DALI, DTAC, PT+CS+DE+AT, sesiune de pregatire pentru reabilitarea termica a blocurilor de locuinte, a cladirilor social-administrative si a locuintelor individuale.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Calafat, Craiova, Calan, Petrila, Vulcan, Petrosani
Codul NUTS: RO41 - Sud-Vest Oltenia
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul va asigura: Activitatea 1 Identificarea si inventarierea blocurilor de locuinte nereabilitate termic (conform art. 1, alin (1) OUG 18/2009, cu completarile ulterioare, si art 2, alin (2) din OUG 69/2010, cu completarile ulterioare) pe tipuri de blocuri de locuinte din cele 6 localitati (Calafat, Craiova, Calan, Petrila, Vulcan, Petrosani). Intocmire relevee, expertiza tehnica calitativa a structurii blocurilor, documentatii de audit energetic, DALI, obtinere avize si acorduri (inclusiv sustinerea DALI in CTE MDRT).Activitatea 2Elaborarea documentatiilor pentru implementarea sustenabila a unor solutii de eficienta energetica si economicapentru instalatiie interioare de incalzire si a.c.c, utilizand surse regenerabile, pentru 4 blocuri din localitatea Vulcan, conform Anexei 2, neracordate la sistemul centralizat de termoficare, DALI, DTAC, documentatia de atribuire pentru lucrarile de executie, asistenta tehnica la implementarea solutiilor propuse, elaborare certificat de performanta energetica dupa implementarea solutiilor propuse.Activitatea 3 Pe baza listelor de cladiri publice (cu caracter social) conform Anexei 2, se va realiza documentatia necesara reabilitarii termice, respectiv: relevee, expertiza tehnica calitativa, auditul energetic, DALI, DTAC, documentatia de atribuire pentru lucrarile de executie, asistenta tehnica la implementarea solutiilor propuse, elaborare certificat de performanta energetica dupa implementarea solutiilor propuse.Activitatea 4 Pentru casele identificate conform Anexei 2, (proprietate privata) din localitati ale judetelor Dolj si Hunedoara se vor intocmi urmatoarele documentatii: relevee, expertiza tehnica calitativa, auditul energetic si se vor elabora listele de cantitati. Se va acorda instruire beneficiarilor, in cadrul unor sedinte de pregatire, pentru implementarea solutiilor de reabilitare termica si eficienta energetica propuse in documentatia de audit. Nota 1: ofertantii vor prezenta oferta pentru toate cele 4 activitati.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
71221000-3-Servicii de arhitectura pentru constructii (Rev.2)
71242000-6-Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor (Rev.2)
71314300-5-Servicii de consultanta in eficienta energetica (Rev.2)
71335000-5-Studii tehnice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul va asigura prestarea urm serv principale: Activit 1 ? proiectare Identif si inventarierea blocurilor de locuinte nereabilitate termic (conf art1, alin1 OUG 18/2009, cu complet ulterioare, si art2 alin2) din OUG 69/2010, cu complet ulterioare) pe tipuri de blocuri de locuinte (in fct de perioada de proiectare/construire, sisteme similare constructive, regim de inaltime) din cele 6 localitati (Calafat, Craiova, Calan, Petrila, Vulcan, Petrosani).1.1.Realiz unei baze de date cu aceste cladiri, din cadrul careia sa fie identificate cele mai reprezentative 50 de tipuri de blocuri la nivelul zonei tinta (jud Hunedoara si Dolj). 1.2.Intocmirea releveelor (arhitectura si instalatii termice, sanitare pentru cladirile care nu au cartea constructiei actualizata conform legii 10-1995 cu complet ulterioare) - plan subsol, parter, etaj curent, ultimul nivel, terasa si o sectiune, longitudinala sau transversala (prestatorul va decide care este cea mai relevanta dintre cele doua) pentru cele 50 de cladiri.Pe baza releveelor efectuate celor 50 de cladiri se vor intocmi: 1.3.Expertiza tehnica calitativa a structurii blocurilor.(ET)1.4.Documentatia de audit energetic (care se va elabora pentru orientarea fatadelor catre 4 puncte cardinale reprezentative).(AE)1.5.D.A.L.I. care va analiza si evalua masurile de eficienta energetica pentru cladiri si instalatii.1.6.Doc pt obtinerea avizelor si acordurilor necesare conform cerintelor din certif de urbanism si se vor sustine documentatiile D.A.L.I. in CTE MDRT pentru obtinerea avizului.Activitatea 2 ? proiectare Pe baza listelor de blocuri din Anexa 2, reabilitate termic, sau aflate in curs de reabilitare, intocmite de primaria Vulcan pentru 4 blocuri neracordate la sistemul centralizat de termoficare se vor elabora doc pt implementarea sustenabila a unor solutii de eficienta energetica si economica pt instalatiile interioare de incalzire si a.c.c, utilizand surse regenerabile: 2.1. DALI.2.2. DTAC.2.3. Doc de atrib pt lucr de executie.2.4. Doc pt obtinerea avizelor si acordurilor necesare conf cerintelor din certif de urbanism si se vor sustine doc DALI in CTE MDRT pt obtinerea avizului.2.5. Certif de performanta energetica (CPE) dupa implementarea proiectului.Se va acorda: 2.6.Asistenta tehnica la implementarea proiectului (AT).Activitatea 3 ? proiectare Pe baza listelor de cladiri publice (cu caracter social) conform Anexei 2, intocmite de catre primariile din localitatile - Calafat, Craiova, Petrila, Vulcan, Petrosani se va realiza doc neces reabilitarii termice, respectiv: 3.1. Relevee (arhitectura si instalatii termice, sanitare pentru cladirile care nu au cartea constr actualizata conform legii 10-1995 cu completarile ulterioare) - plan subsol, parter, etaj curent, ultimul nivel, terasa si o sectiune, longitudinala sau transversala (prestatorul va decide care este cea mai relevanta dintre cele doua).3.2. Expertiza tehnica calitativa.3.3. Auditul energetic.3.4. D.A.L.I.3.5. DTAC.3.6. Doc de atrib pt lucrarile de executie.3.7. Certificat de performanta energetica (CPE) dupa implementarea proiectului.Se va acorda: 3.8. Asistenta tehnica la implementarea proiectului (AT).Activitatea4 - proiectarePt casele identificate conform Anexei 2(proprietate privata) din localitati ale judetelor Dolj si Hunedoara propuse de primariile localitatilor respective se vor intocmi urmatoarele documentatii: 4.1. Relevee (arhitectura si instalatii termice, sanitare pt cladirile care nu au cartea constructiei actualizata conform legii 10-1995 cu completarile ulterioare) - plan subsol, parter, etaj curent, ultimul nivel, terasa si o sectiune, longitudinala sau transversala (prestatorul va decide care este cea mai relevanta dintre cele doua).4.2. Expertiza tehnica calitativa.4.3. Auditul energetic.4.4. Liste de cantitati de materiale cu preturile unitare valabile la data intocmirii documentului din care sa rezulte valoarea totala a materialelor de constructii pentru fiecare cladire.Se va acorda: 4.5. Instruirea beneficiarilor, in cadrul unor sedinte de pregatire, pt implementarea solutiilor de reabilitare termica si eficienta energetica propuse in doc de audit.Nota: 1.In cazul expertizelor tehnice defavorabile, in ceea ce priveste structura de rezistenta a cladirilor analizate (respectiv cladirile nu sunt eligibile pentru a fi reabilitate termic) autoritatea contractanta va proceda in felul urmator: a.pentru Activitatea 1 cladirea neconforma va fi inlocuita cu o alta cladire de acelasi tip pentru care se va intocmi expertiza tehnica calitativa.b.Pentru Activitatile 3 si 4, cladirile neconforme vor fi eliminate din program si inlocuite cu alte cladiri similare, prin grija autoritatilor locale si cu aprobarea autorit ctr. Pt cladirile propuse se va relua procedura specifica fiecarei activitati.2.In conditiile prevederilor art. 122(j)din OUG 34/2006, Aut ctr opteaza pt achiz ulterioara de noi serv sim, de la op econ a carui oferta va fi declarata castigatoare in cadrul procedurii respective.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 471, 774.19RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se constituie conform HG 925/2006, art 86. In cazul depunerii unei contestatii, de catre operatorul economic ofertanti, daca CNSC respinge contestatia depusa, autoritatea contractanta, va retine din garantia de participare, in conf.cu art. 278^1 din OUG 34/2006, suma de 5.251, 77 lei. Date pentru const. gar. de part.: Trez. Mun. Buc. RO03TREZ7005005XXX004475, CUI 26369185.In orice sit., dovada constit. gar. de part. treb. sa fie prez.cel mai tarziu la data si ora stab. pt deschiderea ofertelor. Per. de valab. a gar. pt part.?90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Cuantumul gar. de part. este de 28.000 lei.In cazul constit. gar. de part.prin scris. bancara se va completa?formularul nr. 11. Gar. de part. se va restit. in conf.cu H.G. 925/2006, art.88. Cuantumul gar. de buna executie exprimata procentual este de 10% din valoarea contract fara TVA. Gar, de buna ex. se va const. conf. art. 90 din HG 925/2006. Restituirea garantiei de buna executie se va face conform H.G. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare a contractului este asigurata din Fondul Global de Mediu (GEF) prin intermediul PNUD conform obligatiilor asumate in cadrul proiectului nr. 00077064 din data de 20 iunie 2011
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - formular 3.2.1-3.b) Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - formular 1A c) Declaratii privind calitatea de participant la procedura - formular 3.2.1-4.d) Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: Eduard Hellvig - ministru; Valentin Trifan - secretar general adjunct; Iulian Matache ? secretar de stat; Marin Adranel Cotescu ? director general; Alina Dinca - director general; Florin Puscau ? director general, directia generala achizitii publice si administrative, Alexandru Chirca - sef serviciu; Mihai Calota - director general; Vlad Moaca - consilier - formular 3.2.1-2. e) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - formular 3.2.1-5. f) Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele; g) Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele (certif. se vor prez. in orig. sau copie conf. cu orig.) Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte aceste documente. a)Certificatul constatator eliberat de ORC care atesta faptul ca, acesta nu este in stare de faliment ori lichidare si ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii (servicii de consultanta).Certificatul se va prezenta in original sau copie conform cu originalul, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata. Din datelecuprinse in certificate trebuie sa rezulte ca ofertantul arre dreptul sa desfasoare activit incadrate, conform clasificarii CAEN, in sectiunea M, diviziunea 71, grupa 711, clasa 7111 (activitati de arhitectura) si clasa 7112 (activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea)
Persoanele fizice/juridice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in linba romana. Din datele cuprinse in certificate trebuie sa rezulte ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activit de arhitectura si activitde inginerie si consultanta tehnica legate de acestea, conform clasificarii NACE din tara de origine sau in tara in care este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea bilantului contabil la 31.12.2009, 31.12.2010, 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente.
Prezentarea fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), care sa fie de min. 2.800.000 lei . Valorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pt anul respectiv: pt. pt. 2009 - 3, 6827 lei, pt. 2010 - 4, 2099 lei; 2011 - 4, 2379. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stab de Banca Nat a tarii in care s-a facut inregistr.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu principalele servicii similare prestate in ultimii 5 ani (ultimii 5 ani se vor calcula pana la data stabilita pentru depunerea ofertelor).
Prezentarea fiselor de experienta similara - luand in considerare specificul serviciilor care urmeaza a fi prestate in cadrul acestui contract, ofertantul trebuie sa demonstreze experienta de a elabora toate tipurile de documentatii tehnice si economice solicitate (expertiza tehnica, audit energetic, documentatie de avizare a lucrarilor de interventie, proiect tehnic) pentru lucrari de interventie asupra unei singure cladiri/mai multe cladiri, pentru constructii si instalatii. Se vor prezenta maxim 3 ctr ca experienta similaraa caror valoare cumulata sa fie de cel putin 1.471.000 lei. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.
Informatii privind subcontractantii.
Se solicita prezentarea unei copii a certificatului ISO 9001 sau alt document similar privind certificarea sistemului de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului, valabil la data deschiderii ofertelor.
Se solicita prezentarea certificatului emis de un organism national sau international de certificare privind implementarea sistemului de management de mediu in conformitate cu ISO 14.001 sau echivalent, valabil la data depunerii ofertelor. Certificarea ISO trebuie sa fie acordata pentru domeniul ce face obiectul achizitiei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
Punctajul ofertei tehnice
30%
Descriere: Punctajul se va calcul conform formulei: P total (n) = P(financiar) (n) *70% + P (tehnic) (n) * 30%. Detalierea ofertei tehnice se regaseste in caietul de sarcini.
Punctaj maxim componenta tehnica: 60
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.01.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.01.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.01.2013 11:00
Locul: Sediul MDRT - Strada Apolodor nr.17, latura Nord, Sector 5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Cu imputernicire scrisa din partea reprezentantului operatorului economic, insotita de copia actului de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Sursa de finantare a contractului este asigurata de Fondul Global de Mediu (GEF) prin intermediul PNUD conform obligatiilor asumate in cadrul proiectului nr. 00077064 din data 20 iunie 2011.In cazul in care doua sau mai multe oferte obtin acelasi punctaj, autoritatea contractanta are obligatia de a incheia contractul de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta are pretul cel mai mic. In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, atunci in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se va solicita respectivilor ofertanti pentru departajare, o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile de la comunicarea deciziei C.N.S.C. -ului, la Curtea de Apel, Sectia contencios - administrativ si fiscal, conform art 283 din OUG nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Juridica
Adresa postala: Str. Apolodor nr. 17, Latura Nord, Sertor 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel. +40 372111473, Adresa internet (URL): www.mdrt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.12.2012 13:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer