Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contracte subsecvente de furnizare de produse - carburanti auto (motorina euro si benzina fara plumb) atribuit in baza acordului-cadru


Anunt de participare numarul 73050/04.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Penitenciarul cu Regim de Maxima Siguranta Bucuresti Rahova
Adresa postala: Soseaua Alexandria nr. 154 sector 5 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 051527, Romania, Punct(e) de contact: Paul Danciu, Tel.021/4200810 int.108, In atentia: Danciu Paul, Email: [email protected], Fax: 021/4202058
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contracte subsecvente de furnizare de produse - carburanti auto (motorina euro si benzina fara plumb) atribuit in baza acordului-cadru
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: reteaua de distributie a furnizorului
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 909, 150 si 3, 774, 825RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 5 contracte de furnizare subsecvente: contract nr. 1 - 04.05.-31.12.2009 (val intre 155325 lei si 629850 lei); contract nr. 2 - 01.01.-31.12.2010 (val intre 226575 lei si 943350 lei); contract nr. 3 - 01.01.-31.12.2011 (val intre 226575 lei si 943350 lei); contract nr. 3 - 01.01.-31.12.2012 (val intre 226575 lei si 943350 lei); contract nr. 3 - 01.01.-30.04.2013 (val intre 74100 lei si 314925 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord-cadru pentru atribuirea a 5 contracte de furnizare subsecvente pentru carburanti auto (benzina fara plumb si motorina euro) pe perioada a 4 ani (48 luni)
- cantitatile minime reprezinta cantitatile care vor fi achzitionate de catre autoritatea contractanta-unitatea achizitoare poate achizitiona carburanti pana la cantitatile maxime, care sunt determinate pe baza normelor legale de consum si motokilometrilor alocati.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
09132100-4-Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. benzina fara plumb - cantitate minma-57500 litri/cantitatea maxima-100500 litri, impartita in 5 contracte subsecvente: - contract nr. 1 (04.05.-31.12.2009)- cantitate minma 9500 litri/cantitatea maxima 17000 litri, - contract nr. 2 (01.01.-31.12.2010)- cantitate minma 14500 litri/cantitatea maxima 25000 litri, - contract nr. 3 (01.01.-31.12.2011)- cantitate minma 14500 litri/cantitatea maxima 25000 litri, - contract nr. 4 (01.01.-31.12.2012)- cantitate minma 14500 litri/cantitatea maxima 25000 litri, - contract nr. 5 (01.01.-30.04.2013)- cantitate minma 4500 litri/cantitatea maxima 8500 litri,
2. motorina EURO - cantitate minma-261500 litri/cantitatea maxima-1224000 litri, impartita in 5 contracte subsecvente: - contract nr. 1 (04.05.-31.12.2009)- cantitate minma 45000 litri/cantitatea maxima 204000 litri, - contract nr. 2 (01.01.-31.12.2010)- cantitate minma 65000 litri/cantitatea maxima 306000 litri, - contract nr. 3 (01.01.-31.12.2011)- cantitate minma 65000 litri/cantitatea maxima 306000 litri, - contract nr. 4 (01.01.-31.12.2012)- cantitate minma 65000 litri/cantitatea maxima 306000 litri, - contract nr. 5 (01.01.-30.04.2013)- cantitate minma 21500 litri/cantitatea maxima 102000 litri,
Valoarea estimata fara TVA: intre 909, 150 si 3, 774, 825RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 04.05.2009 pana la 30.04.2013
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
gar de participare - 4546 lei - scrisoare de gar. bancara; plata prin OP, conf Doc de atribgar de buna executie a contractelor- 5% din val fara T.V.A. a contr subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-contractele vor fi platite din subventii bugetare;
-plata facturilor fiscale- 30 zile de la emitere, in contul de trezorerie al furnizorului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
-operatori economici se pot asocia in vederea depunerii unei oferte comune
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.declaratie privind eligibilitatea, anexa 2a- cerinta minima de calificare: este exclus din procedura de licitatie deschisa orice ofertant care in ultimi 5 ani a fost condamnat printr-o hot. judecatoreasca definitiva, pentru activ. ale unei org criminale, pentru coruptie, frauda sau spalare de bani;
2. declaratier privind neincadrarea in prevederile art 181, anexa 2b;
3. certificat de atestare fiscala, privind plata obligatiilor la bugetul de sta la data de 28.02.2009, eliberat de catre ANAF;
4. certificat de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor locale, la data de 28.02.2009, eliberat de catre primarii;
5. Certificat constatator eliberat de catre ONRC de pe linga Ministerul Justitiei-pentru pers. jur romane;
6. documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca pers jur in conformitate cu prevederile legale din tara in care este rezident-pentru pers juridice straine
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
se completeaza Fisa de inf generale, anexa 3
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. declaratie privind partile din contract care sunt subcontractate-daca este cazul;
2. lista statiior de distributie de pe teritoriul Romaniei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.04.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.04.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
sau alta limba oficiala a uniunii europene, tradusa si legalizata
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.04.2009 11:00
Locul: Penitenciarul Bucuresti Rrahova, loc. Bucuresti, sos. Alexandriei, nr. 154, sector 5 - secretariat
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane imputernicite ai operatorilor economici participanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se poate ridica de la sediul unitatii achizitoare sau se poate solicita prin fax: 021/4203173; telefonic 021/4202428; 4200810/int 108, sau prin e-mail: [email protected]; [email protected]
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.021/3195180, Email: [email protected], Fax: 021/3195183, Adresa internet (URL): www.portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
-conform dispozitiilor legale in vigoare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consilier juridic al Penitenciarului Bucuresti Rahova
Adresa postala: sos. Alexandriei, nr. 154, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 051527, Romania, Tel.021/4200810, Email: [email protected], Fax: 021/4203173
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.03.2009 13:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer