Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contracte subsecvente la acord cadru de furnizare de consumabile de dializa renala


Anunt de participare numarul 89588/28.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Centrul Medical de Diagnostic, Tratament Ambulatoriu si Medicina Preventiva
Adresa postala: Washington 8-10, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011794, Romania, Punct(e) de contact: Carmen Enache, Tel.2302980, Email: [email protected], Fax: 3180262, Adresa internet (URL): http: //www.cmdtamp.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contracte subsecvente la acord cadru de furnizare de consumabile de dializa renala
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul C.M.D.T.A.M.P.- BUCURESTI
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 17 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 79, 130.5 si 1, 266, 088RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie consumabile pentru dializa renala
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33181520-3 - Consumabile pentru dializa renala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: intre 79, 130.5 si 1, 266, 088RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
17 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar. de Participarevaloare totala 12.660, 88lei(informatii suplimentare - Anexa B).Garantia de Buna Executie10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Conform bugetului aprobat act aditional sau contract cu C.A.S.-A.O.P.S.N.A.J pe anii 2010 si 2011
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform OG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratii privind eligibilitatea - original
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta- original
- Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de D.G.F.P. valabil la data deschiderii ofertelor(original sau copie legalizata)
- Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice, eliberat de Consiliul Local - valabil la data deschiderii ofertelor (original sau copie legalizata)
- Certificat de inregistrare, emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa autoritatea competenta, (in copie legalizata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila)
- Certificat Constatator, emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte ca obiectul de activitate a codului C.A.E.N. al ofertantului este corespunzator cu produsele ofertate, valabil la data deschiderii ofertelor (in copie legalizata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila)
-Aviz de functionare si anexa, emis de Ministerul Sanatatii (copie legalizata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Prezentarea Bilantului Financiar Contabil pe ultimii 2 ani financiari (2007, 2008), insotit de anexele explicative, vizat si inregistrat deD.G.F.P. (copie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila)- Fisa de informatii generale (completare formular C anexat) original
- Acord de asociere, daca este cazul incheiat in forma autentica
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani pentru programul national de dializa (completare formular D anexat) - original semnat si stampilat.-Ofertantul va prezenta cel putin 3 recomandari din partea beneficiarilor/clientilor precum si un contract finalizat ((in copie cu mentiunea conform cu originalul) de furnizare de produse identice cu cele ofertate.- Documente emise de organisme acreditate care sa certifice ca producatorul si furnizorul au implementate un sistem de management al calitatii in conformitate cu unul din standardul ISO 9001 sau echivalent - valabil la data deschiderii ofertelor copie semnata si stampilata.-Ofertantul va prezenta Declaratie de conformitate CE a producatorului ca produsul ofertat este conform cu Directiva 93/42/EEC, copie legalizata conform cu originalul.-Ofertantul va prezenta Declaratie/Autorizatiesau echivalent , emisa de catre producator prin care se atesta calitatea de distribuitor a acestuia (original)
- Prezentarea de 3 mostre/lot cu titlu gratuit la sediul C.M.D.T.A.M.P, in momentul deschiderii ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
06 - Dializa
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S39-056718 din 26.02.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.11.2009 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.11.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 26.02.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.11.2009 10:30
Locul: Sediul C.M.D.T.A.M.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite de catre firmele ofertante prin documente legale.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
In urma incheierii acordului cadru, autoritatea contractanta va incheia contracte subsecvente in functie de necesitatile beneficiarului/lot si fondurile disponibile.Primul contract subsecvent se va incheia in anul 2010.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.41, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunal/Curtea de Apel
Adresa postala: Curtea de Apel Bucuresti - Splaiul Independentei, nr. 5, Sect. 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/319.51.80, Fax: 021/319.51.80, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consilier Juridic C.M.D.T.A.M.P.
Adresa postala: Str. Washington, Nr. 8-10, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011794, Romania, Tel.230.29.80, Email: [email protected], Fax: 318.02.62, Adresa internet (URL): www.cmdtamp.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.10.2009 08:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer