Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contracte subsecvente unui acord cadru pentru furnizare carburanti auto pe baza carduri


Anunt de participare numarul 137856/02.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Serviciul de Ambulanta Judetean Galati
Adresa postala: Strada Focsani Nr. 1, Localitatea: Galati, Cod postal: 800509, Romania, Punct(e) de contact: ELVIS - SILVIU TIMARU, Tel. +40 236411000, Email: [email protected], Fax: +40 236464772, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Servicii de urgenta si transport medical
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contracte subsecvente unui acord cadru pentru furnizare carburanti auto pe baza carduri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la pompa, in statiile de distributie ale furnizorului
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 4, 500, 000 si 10, 000, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Cantitatea estimata minima contract subsecvent :210250 litri ; Cantitatea estimata maxima contract subsecvent :402000 litri ; Se vor atribui contracte subsecvente anuale, in functie de fondurile bugetare alocate cu aceasta destinatie.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul achizitiei il constituie furnizarea de Benzina fara Plumb si Motorina , pe baza de carduri de credit emise de furnizor, conform specificatiilor din Caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
09132100-4-Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea estimata minima acord cadru :740900 litri ;
Cantitatea estimata maxima acord cadru :1608000 litri ;
Valoarea estimata fara TVA: intre 4, 500, 000 si 10, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Potrivit art.43 indice(1) din OUG 34/2006 aceasta este obligatorie in toate cazurile.Cuantumul acestei garantii, calculat in conditiile art. 278 indice(1); alin.1; lit.c; din OUG34/2006 este de 9000 lei.Garantia de participare se constituie prin : scrisoare de garantie bancara, virament bancar, prin ordin de plata sau orice alt mijloc legal prevazut in HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare se constituie prin scrisoare de garantie bancara, virament bancar, prin ordin de plata sau orice alt mijloc legal prevazut in HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare . Prezentarea scrisorilor de garantie se poate face in oricare din formele prevazute la art.86 alin.(3) lit.a-b din HG 925/2006.Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la articolele 87 si 88 din HGR nr. 925/2006.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Datele pentru contituirea garantiei de participare sunt : Serviciul de Ambulanta Judetean Galati, str. Focsani nr. 1, Cod fiscal :7465720 ; Cont Trezoreria Galati : RO41 TREZ 3065 041 XXX 000 423 Garantia de buna executie a contractului va fi in procent de 5% din valoarea fara TVA a contractelor subsecvente, ce vor fi incheiate si se va constitui printr-un instrument de garantare emis, in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, acesta devenind anexa la contract, conform prevederilor art. 89 respectiv 90 din H.G. nr. 925/2006. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie va fi de 12 luni, respectiv perioada de derulare a fiecarui contract subsecvent.Garantia de buna executie va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la articolele 91 si 92 din H.G. nr. 925/2006 .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare alocate in baza contractului cu C.J.A.S Galati
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta de calificare/nivel minim:
- Declaratii privind neincadrarea in prevederile articolelor 180 si 181 din OUG nr.34/2006 - Prezentarea formularelor nr.2A si 2B;
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
- Prezentarea certificatelor fiscale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident), astfel incat din respectivele certificate fiscale sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele solicitate se pot depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul conform art. 5 alin 1 din Ordinul 509/2011.Se va accepta si declaratia pe propria raspundere prin care se confirma indeplinirea cerintei conform art. 11 alin. 4 si 5 din HG 925/2006.
In situatia in care, din diverse motive, ofertantul nu poate prezenta certificatele privind indeplinirea obligatiilor de plata a taxelor, impozitelor si contributiilor de asigurari sociale, la data deschiderii ofertei, se va accepta si declaratia pe propria raspundere prin care se confirma indeplinirea cerintei.Se vor accepta certificatele privind indeplinirea obligatiilor de plata a taxelor, impozitelor si contributiilor de asigurari sociale, daca acestea sunt emise de autoritatile competente ulterior datei de deschidere a ofertelor, conform art. 9 din Ordinul 509/2011.
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura, neincadrarea in prevederile articoluului 46 din OUG nr. 34/2006 - Prezentarea formularului nr.3;
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la articolul 69^1 din OUG nr.34/2006 - Prezentarea formularului nr.4 .Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt - Dr. Polinschi Mihai - Manager; Ec.Pintilie Angelica ? Director economic;Pers. care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire: Ing.Timaru Elvis - Director tehnic; Enciu Daniela - consilier juridic; Draganescu Camelia - referent ; Dr. Ursu Domnica - Director Medical ;Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG. Nr.34/2006, daca este cazul, se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.
- Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr.314 din 12.10.2010 - Prezentarea formularului nr.5;
Documentele/certificatele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de Iege, nu vor fi emise cu mai mult de 30 de zile calculate pana la data limita de depunere a ofertelor.
Daca vor exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta va avea dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente. Cerinta de calificare/nivel minim:
Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate livrarea produselor de natura celor ce fac obiectul achizitiei.
Persoane juridice /fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva, prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana, respectiv certificat emis de autoritatea competenta, sau in cazul in care nu se elibereaza acest certificat, o declaratie pe proprie raspundere autentica, data in fata unui notar, a unei unitati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competenta in acest sens, din care sa rezulte ca operatorul economic este inregistrat si care este obiectul de activitate al acestuia.
Documentele solicitate se pot depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul conform art. 5 alin 1 din Ordinul 509/2011.Se va accepta si declaratia pe propria raspundere prin care se confirma indeplinirea cerintei conform art. 11 alin. 4 si 5 din HG 925/2006.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil 31.12.2011
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii de unitati distributie carburanti in localitatile Galati, Tecuci si Tg. Bujor din judetul Galati, iar pe intreg teritoriul Romaniei sa aiba o retea de distributie care sa permita alimentarea pe baza cardurilor de credit a tuturor sortimentelor de combustibili auto solicitate . Neindeplinirea acestei conditii atrage excluderea ofertantului intrucat conf. Ord.Ministerului Sanatatii Publice nr 2011 / 22.11.2007 art 8 alin.6 ?Ambulantele....vor avea in permanenta rezervorul de combustibil plin . ?
-Lista principale livrari in ultimii 3 ani--Recomandari(minim una)
ISO 9001:2000 sau 2008 - Certificat de Management al Calitatii, sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.09.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.09.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.09.2012 11:00
Locul: Galati , strada Focsani , nr 1 - Serviciul de Ambulanta Judetean Galati
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act alautoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul de Ambulanta Judetean Galati
Adresa postala: str. Focsani , nr. 1 , Galati, Localitatea: Galati, Cod postal: 800509, Romania, Tel. +40 236411000, Email: [email protected], Fax: +40 236464772
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.07.2012 10:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer