Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - contracte/contract de furnizare avand ca obiect livrarea unui wattmetru reflectometru analogic (cod CPV: 38341300-0) si a unui wattmetru reflectometru digital portabil (cod CPV: 38341300-0)


Anunt de participare numarul 122402/31.05.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii
Adresa postala:  Delea Noua, Nr.2, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030925, Romania, Punct(e) de contact:  Departamentul Achizitii/Serviciul Investitii, Tel. +40 372 845 399 sau +40 372 845 398, In atentia:  Mariana Ursu sau Paula Stoian, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  +40 372 845 402 sau +40 372 845 406, Adresa internet (URL):  www.ancom.org.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: administrare si reglementare in comunicatii electronice, comunicatii audiovizuale si servicii postale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contracte/contract de furnizare avand ca obiect livrarea unui wattmetru reflectometru analogic (cod CPV: 38341300-0) si a unui wattmetru reflectometru digital portabil (cod CPV: 38341300-0)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Mun. Bucuresti, Str. Lucian Blaga, Nr. 4, Bl. M 110, Tronson 1, Sector 3.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
WATTMETRE REFLECTOMETRE (cod CPV: 38341300-0), impartite in 2(doua) loturi, astfel:
- LOT nr.1:1(una) bucata wattmetru reflectometru analogic;
- LOT nr.2:1(una) bucata wattmetru reflectometru digital portabil, in conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38341300-0 - Instrumente de masurare a marimilor electrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cantitatea de produse solicitata este impartita in 2(doua) loturi, astfel: - LOT nr.1:1(una) bucata wattmetru reflectometru analogic;
- LOT nr.2:1(una) bucata wattmetru reflectometru digital portabil, in conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 35, 785RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
40 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- se solicita constituirea garantiei de participare: 125lei-LOT nr.1 si 580lei-LOT nr.2 si a garantiei de buna executie: 5% din pretul total al contractului de funizare in Lei, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- din venituri proprii, prin ordin de plata, pe baza facturii emise de furnizor in contul pe care furnizorul se obliga sa-l deschida la Trezoreria Statului; nu se admit plati in avans sau partiale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare.Se vor completa: -Lista cuprinzand intreprinderile afiliate(Anexa nr.10);
-Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta(Anexa nr.11).
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform pct.IV.1.de la Sectiunea 1 din Documentatia de atribuire: -Declaratie privind eligibilitatea (Anexa nr.1);
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 (Anexa nr.2).Conform pct.IV.2.de la Sectiunea 1 din Documentatia de atribuire: -pt.persoane juridice/fizice romane: original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, certificat constatator (extras de registru) eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul competent teritorial ulterior datei de 23.05.2011, sau, -pt.persoane juridice/fizice straine: documente edificatoare, traduse in limba romana si legalizate, valabile la data depunerii ofertei, care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si sa includa persoanele care reprezinta entitatea in relatiile cu tertii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident si obiectul de activitate al ofertantului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
nu
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform pct.IV.3.de la Sectiunea 1 din Documentatia de atribuire ofertantul va prezenta: - Declaratie/lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3(trei)ani (Anexa nr.3) in care enumera unul/mai multe contracte de furnizare efectuate in ultimii 3(trei) ani, care au avut ca obiect livrarea unor produse similare celor care fac obiectul prezentei proceduri si a carui/caror valoare cumulata este de cel putin: -6.000, 00 lei, fara TVA- LOT nr.1,
-29.000, 00 lei, fara TVA- LOT nr.2. Declaratia va fi insotita obligatoriu de certificate/documente constatatoare emise si contrasemnate de beneficiarii contractelor mentionate, care sa contina informatii referitoare la indeplinirea obligatiilor contractuale.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4/UM/2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.06.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.06.2011 17:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 23.09.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.06.2011 12:00
Locul: sediul ANCOM din Bucuresti, Str. Delea Noua, Nr. 2, Sector 3/Dept.Achizitii/Serv.Inv.-et4
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- reprezentanti ai ofertantilor in baza unor imputerniciri scrise
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Justificare aplicare procedura de atribuire: In Programul Anual al Achizitiilor Publice pentru anul 2011 al ANCOM, este prevazuta achizitia si a altor produse din aceeasi grupa CPV-produse similare- a caror valoare estimata totala, fara TVA, se situeaza peste pragul de 125.000 Euro prevazut la art. 124 lit. a) din O.U.G. nr. 34/2006. Pana in prezent, la aceasta grupa, s-a initiat prin anuntul de participare nr.119085/13.04.2011 in SEAP(2011/S 73-119758 din 14.04.2011 in JOUE) achizitia de produse in valoare de 1.458.765, 00 lei, fara TVA, urmand ca si in viitor in functie de prioritizarea la nivelul ANCOM a necesitatilor, sa se aplice aceeasi procedura de ?licitatie deschisa?, corespunzatoare valorii estimate cumulate a tuturor produselor care fac parte din prezenta grupa CPV, intucat aceasta se situeaza peste pragul prevazut la art. 124 lit. a) din O.U.G. nr. 34/2006.Ca o mentiune generala, chiar in situatia in care nu ar fi vorba de atribuirea de contracte distincte-loturi distincte-, dispozitiile art. 19 din O.U.G. nr. 34/2006 reglementeaza faptul ca in situatia in care valoarea estimata a viitorului contract este mai mica de sau egala cu 15.000 Euro fara TVA, autoritatea contractanta nu are obligatia aplicarii unei proceduri de atribuire, dar consideram ca aceste dispozitii legale se interpreteaza in sensul ca desi nu exista obligatia legala, autoritatea contractanta are totusi dreptul de a organiza orice procedura de atribuire prevazuta la art. 18 din O.U.G. nr. 34/2006 cu respectarea dispozitiilor legale cuprinse in acest act normativ.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, Nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +40 213 104 641, Email:  [email protected], Fax:  +40 213 104 642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, Nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +40 213 104 641, Email:  [email protected], Fax:  +40 213 104 642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC ACHIZITII/DEPARTAMENTUL ACHIZITII
Adresa postala:  Strada Delea Noua, Nr. 2, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030925, Romania, Tel. +40 372 845 257, Email:  [email protected], Fax:  +40 372 845 402 sau +40 372 845 406, Adresa internet (URL):  www.ancom.org.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.05.2011 16:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer