Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contractor General Constructii


Anunt de participare (utilitati) numarul 144851/10.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
OMV PETROM S.A
Adresa postala: STR CORALILOR, NR 22, SECTOR 1("PETROM CITY"), Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013329, Romania, Punct(e) de contact: Andreas Barnreiter, Tel. +40 734993402, Email: [email protected], Fax: +40 212647203, Adresa internet (URL): www.petrom.com, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala pe Actiuni
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Contractor General Constructii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Teritoriul Romaniei
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 28, 000, 000 si 450, 000, 000EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Valoarea estimata a contractelor subsecvente per loturi este intervalul intre 100.000 si 30.000.000 EURO pentru Lot1;intre 100.000 ? 25.000.000 EURO pentru Lot 2;intre 100.000 si40.000.000 EURO pentru Lot 3;Valorea celui mai mare contract subsecvent in EURO: 30.000.000 pentru Lot1, 25.000.000 pentru Lot 2, 40.000.000 pentru Lot 3.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectivul acordului cadru este realizarea de constructii generale in diferite locatii impartite pe loturi si coordonarea activitatilor de instalatii pentru diferite echipamente precum si instalarea de conducte, echipamente, materiale si sisteme de utilitati pentru a oferii o functionare deplina, in conditii de siguranta.Contractorul trebuie sa fie capabil sa realizeze instalatii pe diverse discipline , sa coordoneze distribuitorii de materiale si sa gestioneze forta de munca intr-o maniera sigura si eficienta atat in medii ?greenfield? cat si ?brownfield?.
Cantitatea estimata per loturi a unui contract subsecvent este intervalul intre: 2 si 35 proiecte pt lot1, 1 si 13 proiecte pt lot2, 1 si 5 proiecte pt lot3.Valorea estimata si durata celui mai mare contract subsecvent: 30.000.000 - 18 luni pentru Lot1, 25.000.000 - 18 luni pentru Lot 2, 40.000.000 - 24 luni pentru Lot 3.Valoarea pentru Diverse si neprevazute avand valoarea de 0.Frecventa contractelor: aproximativ 1 contract o data la 6 luni
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45250000-4 - Lucrari de constructii de uzine, de exploatari miniere si de uzine de fabricatie si de constructii pentru industria petrolului si a gazului (Rev.2)
44100000-1-Materiale de constructii si articole conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Constructii generale in diferite locatii impartite pe loturi:
Lot 1: Asset VIII, Asset IX, Asset IV, Asset V (RO 1): Oprisenesti, Tazlau, Independenta, VideleLot 2: Assets II, Asset III, Asset VI, Asset VII (RO 2): Phoenix, ToteaLot 3: Assets I (RO 3): Suplac
Cantitatea estimata pentru acordul cadru per loturi este specificata in Anexa B a fisei de date.
Valoarea estimata fara TVA: intre 28, 000, 000 si 450, 000, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Candidatul selectat (in faza a doua) va prezenta o Garantie de participare la licitatie pentru fiecare lot dupa cum urmeaza: Lot 1 ? 1.4 Mio EUR(un milion patrusute de mii); Lot 2 - 1.3 Mio EUR(un milion treisute de mii); Lot 3 ? 1 Mio EUR(un milion).Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in favoarea autoritatii contractante in conditiile legii de o societate bancara/de asigurari conf. art. 86, alin. 1, 2, 3 si 4 din HG 925/2006, cu modif. si compl. ulterioare si va fi valabila 93 zile de la data limita pentru depunerea Ofertelor.Pentru echivalenta garantiei de participare depusa in alta moneda, daca este cazul, se va considera cursul BNR cu 15 zile inainte de data limita a depunerii ofertelor. Cuantumul Garantiei de Buna Executie reprezinta 10% din valoarea Contractului, exclusiv TVA. Garantia de Buna executie in cadrul contractului se constituie conform art . 90 alin. (1)-(3) din H.G. nr. 925/2006, cu modif. si compl. ulterioare.Totodata se vor avea in vedere si prevederile H.G. nr.1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii ale OMV Petrom
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCerinta nr. 1Un operator economic este exclus din prezenta procedura daca se afla in oricare din situatiile descrise la art. 180 si 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Demonstrarea acestei cerinte se face prin prezentarea urmatoarelor: 1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006;2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006;3. Cazier judiciar al operatorului economic (unde este aplicabil) sau orice document echivalent.Documentele specificate la punctele 1-2 se vor prezenta conform formularelor care se regasesc in Sectiunea D ?Formulare de transmitere a Aplicatiei?.Cerinta nr. 2: Certificarea participarii la procedura cu aplicatie/oferta independenta ? conform ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Demonstrarea acestei cerinte se face prin prezentarea declaratiei "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" conform formularului care se regaseste in Sectiunea D ?Formulare de transmitere a Aplicatiei?.Cerinta nr. 3: Certificarea inexistentei conflictului de interese, asa cum se specifica la art 69 si 69 indice 1 din OUG 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.Membrii Directoratului OMV PETROM si ai Consiliului de Supraveghere sunt cei nominalizati pe www.petrom.roPersoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante OMV Petrom in sensul art. 331 alin. (4) din OUG nr. 34/2006 sunt:
Mariana GHEORGHE ? Director General Executiv;
Andreas Peter MATJE ? Director Financiar;
Neil Anthony MORGAN ? Membru al Directoratului responsabil cu activitatea de Rafinare si Marketing;Johann PLEININGER ? Membru al Directoratului responsabil pentru activitatea de Explorare si Productie;
Cristian SECOSAN - Membru al Directoratului responsabil cu activitatea de Gaze Naturale si Energie
Alina Gabriela POPA ? Director Departament Financiar.Persoanele care aproba, semneaza documentele in legatura cu aceasta procedura sunt: 1. Johann Lechner - Director Program Dezvoltare si Modernizare Campuri Petroliere
2. Thomas Repolust - Director Departament Achizitii Proiecte si InginerieDemonstrarea acestei cerinte se face prin prezentarea unei declaratii pe propria raspundere, conform formularului care se regaseste in Sectiunea D ?Formulare de transmitere a Aplicatiei?.In cazul in care vor exista subcontractanti, aceasta declaratie va fi prezentata de fiecare subcontractant.In cazul in care vor exista terti sustinatori, aceasta declaratie va fi prezentata de fiecare tert sustinator. Demonstrarea capacitatii de exercitare a activitatii profesionale prin forma de inregistrare precum si prin obiectul de activitate.Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (forma de inregistrare precum si obiectul de activitate) Candidatul, persoana fizica sau juridica romana sau straina va prezenta: 1. Certificat constatator in copie legalizata sau original emis de Oficiul Registrului Comertului (sau alta institutie echivalenta in atara de origine a operatorului economic) pentru a arata activitatea desfasurata de operatorul economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba un corespondent in codul NACE (Nomenclatorul de activitati din Comunitatea Europeana) inregistrat in certificatul eliberat de Oficiul Registrului Comertului din tara de origine a operatorului economic sau orice alt document echivalent, prin care sa dovedeasca forma de inregistrare a operatorului economic si competenta de a realiza activitati economice in domeniul ingineriei in industria petrolului si gazelor.
In etapa a doua a procedurii a evaluarii ofertelor, candidatul castigator va aduce si Certificatul in original sau in copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionatei. Media cifrei de afaceri globalain ultimii 3 ani financiari incheiati(2010, 2011, 2012) :
a.Lot 1 ? minim 30.000.000 EUR
b.Lot 2 ? minim 25.000.000 EUR
c.Lot 3 ? minim 40.000.000 EUR
Modalitatea de indeplinire
Copii ale bilanturilor sau extrase din bilanturile contabile pentru ultimii trei (3) anii financiari incheiati(2010, 2011, 2012) precum si orice alte documente justificative considerate adecvate pentru a indica cifra de afaceri specifica a candidatului;Raportul auditorilor pentru ultimele 3 exercitii financiare aferente anilor financiari incheiati, acolo unde este aplicabilDeclaratie privind cifra de afaceri globala in ultimii 3 ani financiari incheiatiAdresa/comunicare/document in original, emis de o organizatie/institutie financiara care sa precizeze ca situatia financiara a ofertantului a fost examinata si ca pe baza acestei examinari, operatorul economic ce participa la procedura individual sau in asociere este eligibil in orice moment pentru obtinerea unei linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare ce se dovedesc a fi suficiente pentru a realiza fluxul de numerar pe o perioada de cel putin primele 3 luni ale contractului, asa cum este indicat, daca acesta din urma o va cere.Acest document trebuie sa contina in mod obligatoriu coordonatele de contact ale persoanei care a semnat aceasta comunicare.
ii. Demonstrarea accesului neconditionat la resurse financiare astfel:
a.Lot 1- minim 2.000.000 EUR
b.Lot 2 ? minim 1.500.000 EUR
c.Lot 3 ? minim 2.500.000 EUR
pe perioada de 3 luni, incepand de la data atribuirii contractului, estimat a fi:
a.Lot 1 ? August 2013
b.Lot 2 ? October 2013
c.Lot 3 - July 2014.In acceptiunea Autoritatii Contractante si pentru scopul prezentei Proceduri de atribuire, expresia ?demonstrarea accesului neconditionat la resurse financiare? este legata in timp de data estimata pentru atribuirea primului contract subsecvent (estimata a fi):
a.Lot 1 ? August 2013
b.Lot 2 ? October 2013
c.Lot 3 - July 2014
si se refera la accesul la resursele financiare disponibile, negrevate de datorii sau accesul la linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare ce se dovedesc a fi suficiente pentru a realiza fluxul de numerar pe o perioada de cel putin primele 3 luni ale contractului.Pentru echivalenta lei/valuta, se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.
Modalitatea de indeplinire
Adresa/comunicare/document in original, emis de o organizatie/institutie financiara care sa precizeze ca situatia financiara a ofertantului a fost examinata si ca pe baza acestei examinari, operatorul economic ce participa la procedura individual sau in asociere este eligibil in orice moment pentru obtinerea unei linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare ce se dovedesc a fi suficiente pentru a realiza fluxul de numerar pe o perioada de cel putin primele 3 luni ale contractului, asa cum este indicat, daca acesta din urma o va cere.Acest document trebuie sa contina in mod obligatoriu coordonatele de contact ale persoanei care a semnat aceasta comunicare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A.Pentru Lotul 1, Lotul 2, Lotul 3: Demonstrarea experientei in executarea de lucrari de constructii industrialeca si Contractor de constructii, in domeniul de explorare si productie de petrol si gaze, in conformitate cu obiectul acordului cadru, ce includ, dar nu se limiteaza la activitati de:
? Instalare sisteme de control si siguranta
? Instalare sisteme electrice e.g. transformator, Instalari si inspectii ATEXetc)
? Lucrari civile si mecanice? Instalare Conducte subterane si supraterane metalice si nemetalice? Sisteme de scurgere? Legaturi la facilitatil in functiune? Lucru la inaltime? Vopsire si izolare
in valoare de minim 20 milioane Euro pentru Lotul 1, respectiv 15 milioane Euro pentru Lotul 2 si 30 milioane Euro pentru lotul 3 executate in cadrul cel putin un contract sau in maxim 3 contracte separate de natura similara, in ultimii cinci ani (5) ani pana la termenul limita de depunere a ofertei, care au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si care au fost duse la bun sfarsit.
Modalitatea de indeplinire
Pentru a-si demonstra capacitatea tehnica si profesionala, Candidatul trebuie sa prezinte pentru aceasta cerinta, urmatoarele:
1. Utilizand formularul care se regaseste in Sectiunea D ?Formulare de transmitere a Aplicatiei? - Formularul 9.1 si 9.2.Daca un grup de operatori economici depune o aplicatie comuna, atunci capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In acest caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.
B. Pentru Lotul 1, Lotul 2, Lotul 3: Demonstrarea accesului la infrastructura/facilitatile necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a activitatilor din cadrul contractului subsecvent de lucrari (inclusiv existenta aprobarilor, autorizatiilor necesare pentru aceasta infrastructura, acolo unde legislatia impune in mod specific acest lucru).
Candidatul trebuie sa demonstreze cel putin accesul la urmatoarea infrastructura:
? Cel putin un (1) excavator pe pneuri sau senile si cel putin 0.75 - 1.25m3 cupa
? Cel putin un (1)buldozer? Cel putin 1 macara pe pneuri sau senile de 16 tf
? Cel putin 1 compactor greu 15 tone? Cel putin un (1) Autogreder? Cel putin un(1) compactoar static, ? Cel putin un (1) aparat de sudura? Cel putin un (1) stivuitorpentru cel putin 5 tone
? Cel putin un (1) Camion cu 3-axe min. 24 tone (pentru drum greu practicabil si sol sarac, ridicarea materialelor, transportul materialelor de la ?i pana la site-ul de lucru, ridicare a platformei de munca)
? Cel putin o (1)Unimog cu Hiab sau similar (pentru sol sarac, capacitate 4X4, teren abrupt)
? Cel putin un (1) generator diesel
Modalitatea de indeplinire
Pentru a-si demonstra capacitatea tehnica si profesionala, Candidatul trebuie sa prezinte pentru aceasta cerinta, urmatoarele:
1. Utilizand formularul care se regaseste in Sectiunea D ?Formulare de transmitere a Aplicatiei? - Formularul 9.3.Daca un grup de operatori economici depune o aplicatie comuna, atunci capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In acest caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.
Dovada asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii, in conformitate cu SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent.
Modalitatea de indeplinire
Atestarea indeplinirii acestei cerinte se realizeaza prin prezentarea urmatoarelor documente suport:
i. Documentul de certificare a sistemului de management al calitatii candidatului aferent obiectului acordului cadru, emis de terta parte, sau
ii. Manualul sistemului de management al calitatii in vigoare la data limita de depunere a ofertelor
Dovada asigurarii unui nivel corespunzator al protectiei mediului in conformitate cu SR EN ISO 14001 sau echivalent.
Modalitatea de indeplinire
Atestarea indeplinirii acestei cerinte se demonstreaza prin prezentarea urmatoarelor documente suport:
i. Documentul de certificare a sistemului de management al mediului candidatului aferent obiectului acordului cadru, emis de terta parte, sau
ii. Manualul sistemului de management al mediului in vigoare la data limita de depunere a ofertelor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
FRDP-EP5-001-00
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.08.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.08.2013 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Engleza
Altele
Orice document referitor la aceasta procedura trebuie redactat/tradus in limba engleza.
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.08.2013 10:00
Locul: sediul OMV Petrom, Petrom City, Infinity Building, Strada Coralilor 22 Bucharest, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Cu privire la IV.1.2: Numarul maxim de candidate selectati: maxim 5Criteriile de preselectie a candidatilor precum si modalitatea de departajare a candidatilor calificati situati pe acelasi loc in clasamentul de preselectie (cu acelasi punctaj) se regasesc in Anexa "Criterii preselectie" parte integranta a prezentei Fise de Date.IV 2.1 Cel mai mic pret este calculat in baza celui mai mare punctaj, exprimat prin intermediul punctajelor, dupa mecanismul descris in anexa ?punctaj financiar? parte integranta a prezentei Fisei de Date. Modul de calcul este reflectat in cadrul propunerii financiare.In cazul ofertelor cu punctajul egal, pentru departajare Autoritatea Contractanta va cere reofertarea intr-un plic sigilat pentru a determina oferta cea mai sus clasata.Modul in care contractele subsecvente vor fi acordate astfel: Fara competitie, pe baza ierarhiei deja stabilite la momentul semnarii acordului cadru, ceea ce inseamna ca atribuirea contractelor subsecvente in cadrul fiecarui acord-cadru se va face cu consultarea operatorilor economici, parte a acordului-cadru dupa cum urmeaza (cumulativ): i.Utilizand ierarhia stabilita ca urmare a aplicarii criteriului de atribuire pentru semnarea acordului cadru ii.Pe baza conditiilor si elementelor prevazute in acordul cadru (respectiv lucrarile reprezentand obiectul specific al contractului subsecvent si termenul de finalizare) si urmand procedura descrisa in acordul cadru.IV.3.7)Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta: 90 zile.Documentele emise de institutiile abilitate pot fi prezentate in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.OMV Petrom isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul proceduriide atribuire, pentru conformitate, prezentarea in original / copie legalizata a tuturor documentelor prezentate in copie.Atragem atentia ca documentele prezentate in limba romana aferente Conditiilor Contractuale si Formularelor sunt doar cu scop informativ. In caz de neconcordanta intre documentele mentionate anterior referitoar la informatiile prezentate in limba engleza si cele prezentate in limba romana, varianta in limba engleza va prevala.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu art. 256 ind2 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OMV PETROM S.A Legal Department
Adresa postala: 22 Coralilor St., Petrom City, Tower Building, 4th Floor, District 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013329, Romania, Tel. +40 372483368, Email: [email protected], Fax: +40 212069641, Adresa internet (URL): www.petrom.com
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.07.2013 11:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer