Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACTUL DE PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI, DE INVESTITII- P.N.D.I. - 11 ANEXE


Anunt de participare numarul 130959/26.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA NATIONALA APELE ROMANE -ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA MURES
Adresa postala:  str Samuel Koteles nr.33 jud. Mures, Localitatea:  Targu Mures, Cod postal:  540057, Romania, Punct(e) de contact:  JOZSEF SOMOGYI, Tel. 0265260289, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0265264290, 0265267955, Adresa internet (URL):  www.rowater/damures.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACTULDE PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI, DE INVESTITII- P.N.D.I. - 11 ANEXE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: A.B.A.Mures str. Koteles Samuel nr.33 jud.Mures tel 0265 260289, fax.0265264290
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de proiectare si executie lucrari (documentatie tehnico-economica fazele P.T.+C.S., D.E. si P.A.C., verificare proiectsi executie de lucrari la obiectivele de investitii-conform anexe -11 buc.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45246000-3 - Lucrari de regularizare a cursurilor de apa si a viiturilor (Rev.2)
45246200-5-Lucrari de protectie a malurilor (Rev.2)
71311000-1-Servicii de consultanta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71328000-3-Servicii de verificare a proiectelor de structuri portante (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se solicita executarea lucrarilor necesare, conform studiilor de fezabilitate, a obiectelor de investitii - 11 la numar conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 196, 924, 160RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie -3.500.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bigetul de stat (credite stabilite conformOUG.105/2010 proiect /program Finantare conform OUG105/2010 APROBAT PRIN LEGEA 15/2011
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Duratacontractuluideachizitiepublica include durata prevazuta pentru proiectarea si executia lucrarilor solicitate si perioada de rambursare a creditului dar nu mai tarziu de 2020.Perioada de rambursare a creditului este de 6 ani (2015 ? 2020)
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratiiprivindeligibilitatea , Certificat de Cazier Fiscal emis de Ministerul Finantelor Publice,
Declaratieprivindneincadrareain prevederileart. 181 dinO.U.G. 34 / 2006., Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilorexigibiledeplataa .impozitelorsi taxelorcatrestat, inclusivcelelocale, precumsia contributieipentruasigurarilesocialede. stat.Cazier fiscal , Caziar judiciar al companiei, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, CERTIFICATde participare la licitatie cu oferta independenta, in baza Ordinului nr. 314/12.10.2010, emis de ANRMAP, Certificatconstatatoremisde oficiulregistruluicomertului, Autorizatiedefunctionare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantulcontabil aprobatsiinregistrat la 31.12.2010 (copiesemnatasistampilatapefiecarepagina), rezultatulexercitiilorfinanciarepeultimii3ani, - , obligatiicontractualeindesfasurarefatadealtibeneficiari , daca exista
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Informatiigenerale cu privire la cifra de afaceri, media anuala pe ultimii 3 aniaoperatoruluieconomic- minim380.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista lucrarilor executate in ultimii 5 (cinci) ani, care trebuie sa fiede naturasi complexitate similaralucrarilor propuse in contract.Fisa de experienta similara, Copii ale contractului de executiecare certifica experienta similara, contract finalizat al carui obiect a fost executia de constructii hidrotehnice similare de tipul: regularizari si recalibrari de albie, consolidari si aparari de mal, diguri, epiuri etc, Recomandare din partea beneficiarului, informatii privindefectivele medii anualeale persoanelorangajate, declaratiereferitoarelautilaje, instalatii, echipamentetehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, responsabil tehnic cu executia (R.T.E.), responsabil cu controlul tehnic de calitate in contructii (CQ, certificatISO9001, certificat ISO 14001, certificat OHSAS 18001 sau certificate echivalente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicitaca in ultimii 5 aniofertantul sa fi incheiatsi indeplinit contracte similarea caror valoare cumulata sa fie egala sau mai mare191.000.000 lei(valoare fara TVA)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.11.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.11.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.11.2011 12:00
Locul: Tg. Mures str. Koteles Samuel nr. 33 jud. Muresetaj I secretariat
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei sireprezentantii imputerniciti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala:  str.Stavropoleus nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030089, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Tg. Mures, sectia contencios administrativsi fiscal
Adresa postala:  Tg.Mures str. Justitiei nr. 1, Localitatea:  Tg.Mures, Cod postal:  540075, Romania, Tel. 0265263694, Fax:  0265 269199
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic ABA Mures
Adresa postala:  str. Koteles Samuel nr.33, Localitatea:  Tg. Mures, Cod postal:  540075, Romania, Tel. 02650260289, Fax:  026500265059
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.09.2011 14:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer