Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contractul de achizitie publica de furnizare de produse pentru Dotarea tehnica pentru Sediul Consiliului Judetean Cluj, Str. Dorobantilor, Nr. 106


Anunt de participare numarul 115889/23.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL CLUJ (CONSILIUL JUDETEAN)
Adresa postala:  21 DECEMBRIE 1989 NR 58, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400094, Romania, Punct(e) de contact:  ALIN TISE, Tel. 0264503300, In atentia:  Mariana Ratiu, Email:  [email protected], Fax:  0264503300, Adresa internet (URL):  www.cjcluj.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contractul de achizitie publica de furnizare de produse pentru Dotarea tehnica pentru Sediul Consiliului Judetean Cluj, Str. Dorobantilor, Nr. 106
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Consiliului Judetean Cluj, Str. Dorobantilor, Nr. 106
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lot unic.Dotare tehnica pentru sala de sedinte, sala de conferinta
Cantitatile totale/valorile estimate scopul contractului se regasesc in Sectiunea II - Caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32232000-8 - Echipament pentru videoconferinte (Rev.2)
32321000-9-Echipament de proiectie de televiziune (Rev.2)
32427000-2-Sistem de retea (Rev.2)
38652120-7-Videoproiectoare (Rev.2)
48952000-6-Sistem de sonorizare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot unic.Dotare tehnica pentru sala de sedinte, sala de conferinta
32232000-8 Sistem de conferinta, vot electronic
48952000-6 Sistem de sonorizare sala de sedinte, sala de conferinta
38652120-7 Videoproiectoare
32321000-9 Echipament de proiectie de televiziune
32427000-2 Sistem de retea (wireless)
30000000-9 Echipamente informatice
Valoarea estimata fara TVA: 233, 750RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare: 4600; garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- buget propriu.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta OUG 34/2006;Certificatul constatator de la Oficiul Registrului Comertului ;Certificatul de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre stat;Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Certificatul de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii privind situatia economico-financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari (2007, 2008 si 2009), trebuiesafiemaimaresauegala cu 100.000 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani
2.Standarde de asigurare a calitatii3.Informatii privind subcontractantii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Ofertantul va face dovada indeplinirii in ultimii trei ani a unuia sau mai multor contracte de furnizare produse similare cu cele solicitate cu o valoare cel putin egala cu valoarea estimata a contractului2.1.Certificatul privind Sistemul de Management al Calitatii implementat de ofertant? ISO 9001sau echivalent2.2. Certificatul privind Sistemul de Management de Mediu implementat de ofertant? ISO 14001 sau echivalent2.3. Certificatul privind Sistemul de Management al Securitatii Informatiei implementat de ofertant? ISO 27001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.03.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.03.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.03.2011 11:00
Locul: sediul Consiliul Judetean Cluj B-dul 21 Decembrie 1989 nr 58
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputernicitii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Cluj Serviciul Juridic
Adresa postala:  b-dul 21 Decembrie 1989 nr 58, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  4000120, Romania, Tel. 0264503360, Email:  [email protected], Fax:  0264503360, Adresa internet (URL):  www.cjcluj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.02.2011 13:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer