Licitatie Publica - Contractul presupune achizitia de produse si servicii
Anunt de participare numarul 139111/22.09.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUI
Adresa postala: Strada Gen. Berthelot 28-30, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010168, Romania, Punct(e) de contact: GABRIEL LIVIU ISPAS, Tel. +40 214056300, In atentia: VASILE NICOLAESCU, Email: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 213120140, Adresa internet (URL): www.edu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contractul presupune achizitia de produse si servicii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului, Str.G-ral Berthelotnr. 28-30, sector 1, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul presupune achizitia de produse si servicii IT
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72000000-5 - Servicii IT: consultanta, dezvoltare de software, internet si asistenta (Rev.2)
30200000-1-Echipament si accesorii pentru computer (Rev.2)
30233120-8-Unitati de memorie cu banda magnetica (Rev.2)
48000000-8-Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
48820000-2-Servere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nr.
Crt. Produs Cantitate(bucati)
Servicii
1 Servicii informatice si de comunicatii pentru implementarea cerintelor functionale 1
Echipamente
1 Server ? tip 12
2 Server ? tip 21
3 Unitate de banda magnetica 1
4 Casete cu banda magnetica 5
5 Router 1
6 Rack + Switch 1
7 UPS 2
Produse software1 Licenta portal de colectare a sesizarilor si informare 1
2 Licenta baza de date aferenta portalului de colectare a sesizarilor si informare 13 Licenta server de aplicatii aferenta portalului de colectare a sesizarilor si informare 1
4 Licenta aplicatia de lucru colaborativ si arhiva digitala 1
5 Licenta aplicatia de procesare a sesizarilor 1
6 Licenta baza de date aferenta aplicatiei de procesare a sesizarilor 1
7 Licenta sistem de operare Windows Server 2008R2 Enterprise Edition 3
8 Licenta aplicatia de integrare si orchestrare 1
9 Licenta monitorizare infrastructura IT 1
10 Licenta aplicatie administrarea si monitorizarea bazei de date 1
Valoarea estimata fara TVA: 4, 086, 135.37RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participareeste 80.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu cea a ofertelor, respectiv min.90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire a garantiei pentru participare: - prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, in conformitate cu Formularul nr. 17.- in cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, se va folosi urmatorul cont: RO96 TREZ 7005 005X XX00 0182, deschis la D.T.C.M.Bucuresti, Cod Fiscal 13729380.Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din H.G.R. nr. 925/2006.In condi?iile art.278-1 din OUG nr.34/2006, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului.( in cazul respingerii unei eventuale contestatii a ofertantului)Ofertele care nu sunt insotite, la data deschiderii de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse in cadrul sedintei dedeschidere a ofertelor si returnate nedeschise.Nota - Ofertantii tip I.M.M. care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare (Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, modificata si completata prin O.G. nr. 27/2006) si doresc sa depuna 50% din valoarea garantiei de participare vor depune documentul care atesta dovada de IMM. -10 % din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie: - se poate constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Pentru constituirea garantiei de buna executie prin scrisoare de garantie bancara, se va utilizaFormularul18, din capitolul formulare.In cazul IMM, va fi redus la jumatate.Pentru demonstrarea IMM ofertantul va prezenta in mod obligatoriu declaratia pe proropria raspundere declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM prevazut in Anexa nr.1 dinLegea 346/14.07.2004 cu modificarile si completarile ulterioare si va fi prezentata in original.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene-Proiect cofinantat prin PODCA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind eligibilitatea, conform prevederilor art.180 din OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Completare FORMULAR 1 din capitolul de Formulare - original.
Cerinta nr. 2
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Completare conform FORMULAR 2 din capitolul de Formulare - original.
Cerinta nr. 3
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Completare conform FORMULAR 3 din capitolul de Formulare ? original
Cerinta nr. 4
Declaratie privind evitarea conflictului de interese-Completare conform FORMULAR 4 din capitolul de Formulare ? original.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Ecaterina Andronescu, ministru; Gigel Paraschiv, secretar de stat; Iuliana Lascu, secretar general;Mihai Paunica, director general D.G.E.F.R.U.; Rodica Ciocoiu, sef serviciu financiar-contabil; Ionela MihaelaMilutin, director generalD.G.J.; Bogdan Puscas, Director D.A.A., Adrian Curaj, manager proiect, Ion Tramandan , responsabil financiar proiect Valentin Alexandru Ciobanu, consilier juridic proiect, Vasile Nicolaescu, responsabil achizi?ii proiect, Gabriel Liviu Ispas, ordonator de credite proiect.
Cerinta nr. 5
Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Completare conform FORMULAR 5 din capitolul de Formulare ? original.
Cerinta nr. 6
Certificatului de atestare fiscala cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat-prezentarea Certificatului de atestare fiscala valabil la data depunerii ofertelor, eliberat de autoritatea fiscal competenta, din care sa rezulte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele
Cerinta nr. 7
Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale-Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data depunerii ofertelor, eliberat de autoritatea fiscal competenta, din care sa rezulte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele
NOTA
In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat, subcontractor), se va atasa o imputernicire pentru acesta, conform Formularului nr.6. Cerinta nr. 1
Certificatul constatator -
a. Pentru persoane juridice romane se va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiului National al Registrului Comertului ? valabil la data deschiderii ofertelor - din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori si ca societatea are ca obiectde activitate furnizarea produselor si serviciilor solicitate prin prezenta procedura. Inainte de comunicarea rezultatului procedurii ofertantului castigator i se solicita pentru conformitate certificatului constatator, pentru cei care au prezentat documentul in forma lizibila certificata cu semnatura si stampila.
b.Pentru persoane juridice straine se vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoanafizica/juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul esterezident - in original, copie legalizata sau fotocopie conform cu originalul semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Informatii generale privind situatia economica si financiara
Cerinta nr. 2
Bilanturile contabile aferente anilor 2009, 2010 si 2011
Cerinta nr.3
Informatii privind media cifrei de afaceri globala, care trebuie sa fie cel putin 8.000.000, 00 lei, conform art. 9 lit. b) din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Terti sustinatori
Capacitatea economica si financiara a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 186 alin (1), (2) si (3) din OUG nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm incheiatin forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Lista principalelor serviciiin ultimii 3 ani
Cerinta nr. 2Experienta similara
Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa demonstreze experienta in domeniu, prin realizarea in ultimii 3 ani a cel putin unui contract de prestari servicii similare a carui valoarea fost de cel putin 4.000.000 lei.Valoarea contractului se prezinta in lei.Nota:
Documentele emise in alte limbi, se vor prezenta insotite in traducerea in limba romana, autorizata.
Cerinta nr. 3Recomandari
Pentru fiecare contract invocat in vederea indeplinirii cerintelor, ofertantul va prezenta documente suport de confirmare, semnate de catre beneficiar.
Cerinta nr. 4Lista expertilor cheie, propusi de Ofertant pentru indeplinirea contractului (echipa de management al proiectului din partea ofertantului)
Ofertantul va prezenta organizarea si responsabilitatile fiecarei parti implicate in proiect, inclusiv propunerile pentru organizarea personalului implicat din partea Beneficiarului.Ofertantul trebuie sa-si asume in intregime efectuarea activitatilor care concura la atingerea rezultatelor, tinand seama de resursele umane limitate ale Beneficiarului.
Pentru fiecare dintre expertii cheie, se vor prezentaurmatoarele documente :
1.CV in format EUROPASS , respectand modelul din Formularul 12;
2.Angajamentul de participare a persoanei/persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (daca ofertantul nu are angajat astfel de parsoana/persoane), in conformitate cu Formularul 11, semnata in original;
3.Copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV, relevante ptr. proiect in cauza
1. Expert Manager de Proiect
Calificari:
?Diploma de licenta pentru studii universitare de lunga durata in stiinte exacte/juridice/sociale sau politice/ economice/ingineresti sau orice combinatie a acestora;
?Cunostinte solide in metodologii de managementul proiectelor evidentiate printr-o certificare valabila(PMP, PRINCE 2sau echivalent);
? 5 ani experienta in domeniul IT, din care 3 ani ca manager de proiect/director de proiect/leader sau echivalent in proiecte privind crearea si dezvoltarea de solutii IT.
2. Arhitect de solutie
Calificari: Diploma de licenta pentru studii universitare de lunga durata in domeniul IT&C, inginerie sau o disciplina echivalenta;
Experienta profesionala generala: minim 5 ani experienta profesionala in proiecte/domeniul IT&C;
Experienta profesionala specifica:
? Experienta prin implicare in proiecte in activitatile de: livrare servicii si metode, definitii, design, constructie, instalare, folosire software, managementul datelor si documentelor atunci cand utilizatorii sunt gestionati complex, apartinand unei (multi)organizatii multinivel
3. Arhitect Comunicatii
Calificari: Diploma de licenta pentru studii universitare de lunga durata in domeniul IT&C, inginerie sau o disciplina echivalenta;
Experienta profesionala generala: minim 5 ani experienta profesionala in proiecte/domeniul IT&C;
Experienta profesionala specifica: Experienta in activitatile de livrare servicii de comunicatii, definitii, design, constructie, instalare, folosire software specific, dobandita prin participarea in proiecte
4. Analist de business
Calificari: Diploma de licenta pentru studii universitare de lunga durata in stiinte exacte/juridice/sociale si politice/ economice/ingineresti sau orice combinatie a acestora;
Curs de instruire profesionala intr-una dintre tehnologiile ofertate;Curs de instruire profesionala intr-o disciplina de specificare a cerintelor, absolvit cu certificat profesional
Experienta profesionala generala: minim 5 ani exprienta profesionala in proiecte/domeniul IT&C;
5. Expert in aplicatia de procesare a sesizarilor(minim 2 persoane)
Calificari:
? Diploma universitara? Minim 3 ani experienta in domeniu
IT&C
? Certificare pentru aplicatia de procesare a sesizarilor ofertata
Experienta profesionala specifica:
? Minim 3 ani experienta profesionala in administrarea aplicatiilor de tipul celei propuse
6. Expert in aplicatia de integrare si orchestrareCalificari:
? Diploma universitara? Certificare in instalare/administrare pentru aplicatia software de integrare si orchestrare ofertata
Experienta profesionala:
? Minim 3 ani experienta profesionala in administrarea aplicatiilor de tipul celei propuse
7. Administrator de Baze de date
Calificari: Diploma de licenta pentru studii universitare de lunga durata in domeniul IT&C, inginerie sau o disciplina echivalenta;
Certificare in tehnologia de baze de date a solutiei ofertate.
Experienta profesionala generala: minim 5 ani experienta profesionala in proiecte/domeniul IT&C;
Experienta profesionala specifica
? Cel putin 2 ani de experienta in administrarea bazelor de date ale solutiei ofertate.
8. Expert in testarea securitatii sistemelor informatice
Calificari:
Studii superioare de lunga durata finalizate
Offensive Security Certified Professional (OSCP) sau echivalent
Licensed Penetration Tester (LPT) sau echivalentExperienta profesionala generala
? Minim 3 ani dovediti in domeniul IT&C
Experienta profesionala specifica
? 3 ani dovediti in domeniul Securitatii Informatiei
9. Expert in securitatea sistemelor informatice
Calificari:
- Studii superioare de lunga durata in domeniul IT&Cfinalizate.
- Certified Information Systems Security Professional (CISSP) sau echivalent
- Certified Secure Software LifeCycle Professional (CSSLP) sau echivalent Experienta profesionala generala
? Minim 3 ani dovediti in domeniul IT&C
Experienta profesionala specifica
? 3 ani dovediti in domeniul Securitatii Informatiei
10.Experti non-cheieOperator Centru de Contact (un numar suficient de resurse acoperirea unui minim 3000 zile/om din momentul lansarii in productie a solutiei pana la finalizarea proiectului)
Calificari:
? Studii medii/superioare;
? Cunostinte medii/avansate de limba engleza;
Experienta profesionala specifica:
? Experienta anterioara in sfera vanzarilor si/sau relatiilor cu clientii de 6 ? 12 luni;
? Excelente abilitati de comunicare si orientare catre client;
? Cunostinte foarte bune operare PC: MS Office, Outlook.
Toti expertii non-cheia solicitati vor avea capacitatea de a intelege si transmite informatii in limba romana.
Zilele/om solicitate vor fi efectuate in locatiile Beneficiarului si vor fi confirmate prin semnarea de catre Managerul de Proiect al Beneficiarului a unor fise zilnice de prezenta, insotita de descrierea activitatilor efectuate.
Note: Nu se accepta propunerea unor persoane de specialitate care sa ocupe doua sau mai multe pozitii din cele mentionate
CONTINUAREIn cazul in care specialistii prezentati nu sunt vorbitori de limba romana, operatorul economic va asigura servicii de traducere si interpretare despecialitate, in limba romana pe toata durata contractului.In cazul in care se propun persoane care nu sunt angajati ai candidatului, pentru fiecare astfel de specialist se va completa de catre titular, semna si se va prezenta in original Declaratia de disponibilitate (Formularul nr.12).In cazul operatorilor economici de alta nationalitate (straini), documentele solicitate si emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite detraducerea autorizata in limba romana.
Pe perioada de derulare a contractului, in cazurile foarte bine justificate, expertii cheie prevazuti de catre ofertant in Formularul nr. 11 pot fi inlocuiti doar cu acordul beneficiarului, cu alte persoane care sa indeplineasca cerintele de calificare ptr. expertii cheie.in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular
Cerinta nr. 5 - Informatii privind subcontractantii
In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, la incheierea contractului de achizitie publica respectiv, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.
Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.
NOTA Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, in conformitate cu Formularul nr. 14 prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Cerinta nr. 1ISO 9001:2008 sau echivalent .
Note: Nu se accepta societati in curs de implementare a certificarilor.
Cerinta nr. 2
ISO 14001:2005 sau echivalentNote: Nu se accepta societati in curs de implementare a certificarilor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Puncataj tehnic-ptehnic (maxim 50 de puncte)
50%
Descriere: Ptehnic=(Pn/90)x50-VEZI ANEXA 1, atasata caietului de sarcini, anexa atasata la documentatia de atribuire
Punctaj maxim componenta tehnica: 50
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.11.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.11.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.11.2012 12:00
Locul: MECTS, Bucuresti , str.General Berthelot nr.28-30, sector1, etaj 2, holul mare.Depunere camera 24.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii ofertantilor, reprezentantii MPF-UCVAP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect cofinantat prin Fondul Social European - Programul Operational "Dezvoltarea Capacitatii Administative" , Cod SMIS 30342.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative
VI.3) Alte informatii
Modul de calcul al Criteriuluide atribuire, se va face conform Anexei nr.1, atasat in documentele documentatiei de atribuire(respectivcaietului de sarcini).Se acorda puncajul maxim pentru indeplinirea fiecarui factor de evaluare in parte si zero pentru neindeplinire.Departajarea ofertelor clasate pe primul loc cu acelasi punctaj se face astfel: se va clasa pe primul loc ofertantul care are puncatjul tehnic cel mai mare.In cadrul acestui criteriu ordinea castigatoare va fiin functie de ordinea criterilor de evaluare enumerati in anexa nr.1, de la primul factor de evaluare la ultimul(de la inceput spre sfarsit), atasata la documentatia de atribuire.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
MECTS-DIRECTIA GENERALA JURIDICA
Adresa postala: Str. General Berthelot nr.28-30, sector 1, Localitatea: Bucure?ti, Cod postal: 010168, Romania, Tel. +40 214056200, Fax: +40 214056300, Adresa internet (URL): (URL) www.edu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.09.2012 14:06