Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACTULUI DE FURNIZARE PRODUSE FARMACEUTICE cf.Doc.Atrib.nr.A.500/09.03.2009


Anunt de participare numarul 73526/13.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii - Unitatea Militara nr. 02558 Timisoara
Adresa postala: Str. Gheorghe Lazar nr.7, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300080, Romania, Punct(e) de contact: LIVIU CATRINOIU, Tel.0256201811/201823/201834, Email: [email protected], Fax: 0256/201834, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACTULUIDEFURNIZAREPRODUSEFARMACEUTICE cf.Doc.Atrib.nr.A.500/09.03.2009
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul U.M.nr.02558 Timisoara
Dep.Farmacie spital si ambulator
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare produse farmaceutice din categoria celor mentionate in Documentatia de Atribuire nr.A.500 din 09.03.2009 (Sectiunea II-a, CAIET SARCINI)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33600000-6 - Produse farmaceutice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
506.506 comprimate/drajeuri/capsule/fiole/flacoane, (prod.farmaceutice)conform(Sectiunea II-a, CAIET SARCINI)
Valoarea estimata fara TVA: 530, 278.19RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 28.04.2009 pana la 31.08.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantieide buna executie va fi de 5% din pretul contractului , exclusiv TVA.si se va constitui pana la data semnarii contractului cu ofertantulcastigator.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri alocate din venituri de la CASAOPSNAJ
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere de operatori economici.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIEPRIVIND ELIGIBILITATEA Formular nr.12 A); DECLARATIEprivind neincadrarea in sit. prev.la art.181 din O.U.G.nr.34/2006 Formular nr.12 B);
Certificat de Atestare Fiscala , in termen legal de valab., ofertantul nu figureazain evid.cu oblig.pl. la bug.gen.consolidat in anul 2009 (la data elib.certif.);Certificat Atestare Fiscala pt. pers.jurid.priv.imp. si taxe locale , ofertantul nu figureazacucreante bug.de pl.catre bug.localin anul 2009 (la data elib.certif.;Certif.constat.si certif.de inreg.de la of.reg.com.Autoriz de funct. sadovedeasca forma de inreg., atestarea ori apart.din p.d.v.profesional; Autoriz.de la producator prod.ofertat, valab. in anul 2009.Autoriz.punere pe piata elib.deautorit. comp.in Romania - M.S.-Ag.Nat. Med.;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
nesolicitat
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
nesolicitat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
nesolicitat
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.03.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.04.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 31.08.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.04.2009 13:00
Locul: Sediul U.M.nr.02558 Timisoara Corp Administrativ ;
-Parter Camera nr.3.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii legali ai ofertantilor care doresc sa fie prezenti la deschidere plic.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. STAVROPOLEOS nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4(021) 310.46.41, Email: [email protected], Fax: +4 (021) 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara
Adresa postala: Piata Tepes Voda nr. 2 A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256/494.650, Email: [email protected], Fax: 0256/498.092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Unitatea Militara nr.02558 Timisoara;Comp.Juridic-Consilier Juridic
Adresa postala: Str.Ghe.Lazar nr.7, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300080, Romania, Tel.0256/201811-int.156, Email: [email protected], Fax: 0256/201834
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.03.2009 16:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer