Licitatie Publica - contractului de servicii de proiectare: Lot nr.1 Canalizare menajera si statie de epurare sat Rahau, Municipiul Sebes studiu de fezabilitate, studii de teren (geotehnice si topografice), avize si acorduri
Anunt de participare numarul 63273/08.09.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Sebes
Adresa postala: Sebes cod 515800, Piata Primariei Nr 1 Jud. Alba, Localitatea: Sebes, Cod postal: 515800, Romania, Punct(e) de contact: Daniela Antonescu, Meghea Adrian, Tel.0258731004, Email: [email protected];[email protected], Fax: 0258734187
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contractului de servicii de proiectare: Lot nr.1Canalizare menajera si statie de epurare sat Rahau, Municipiul Sebes studiu de fezabilitate, studii de teren (geotehnice si topografice), avize si acorduri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Rahau, Municipiul Sebes, jud Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lot nr.1Canalizare menajera si statie de epurare sat Rahau, Municipiul Sebes studiu de fezabilitate, studii de teren (geotehnice si topografice), avize si acorduriCod CPV 74131500-1 Studiu de fezabilitate
Lot nr.2Alimentare cu apa, sat Rahau, Municipiul Sebes - studiu de fezabilitate, studii de teren (geotehnice si topografice), avize si acorduriCod CPV 74131500-1 Studiu de fezabilitate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74131500-1 - Studiu de fezabilitate (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot nr.1Canalizare menajera si statie de epurare sat Rahau, Municipiul Sebes studiu de fezabilitate, studii de teren (geotehnice si topografice), avize si acorduriCod CPV 74131500-1 Studiu de fezabilitate
Lot nr.2Alimentare cu apa, sat Rahau, Municipiul Sebes - studiu de fezabilitate, studii de teren (geotehnice si topografice), avize si acorduriCod CPV 74131500-1 Studiu de fezabilitate
Valoarea estimata fara TVA: intre 21, 000 si 138, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare la licitatie 500 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Varsamant de numerar la casieriaConform Doc de atribuire- Ordin de plata- Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In conformitate cu Documentatia de atribuire
Declaratii privind eligibilitatea, neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, calitatea de participant la procedura de licitatie; Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat valabile la data depunerii ofertelor Certificatele prezentate valabile la deschiderea licitatiei.Certificat de inregistrare fiscala;Certificat emis de Registrul Comertului sau echivalente emise cu cel mult 30 zile inaintea datei licitatiei, orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.
Scrisoare de inaintare
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, autorizatie de functionare/altele echivalente din care sa rezulte obiectul de activitate asimilat serviciului de proiectare
- Copie dupa Codul Unic de Inregistrare Fiscala
Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 12 C
formularului 12 A
formular 12 B
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declararea cifrei de afaceri globalape ultimii 3 ani
Formular B2
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formular B2
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind lista principalelor servicii de proiectare similare cu acelea ce fac obiectul prezentului contract, executate in ultimii 3 ani -Formular B7
2. Recomandari din partea altor beneficiari / clienti
Recomandarea trebuie sa precizeze modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv.
Cerinta minima : prezentarea a cel putin 2 recomandari de la beneficiari diferiti
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
prezentarea a cel putin 2 recomandari de la beneficiari diferiti
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
2. Punctaj financiarP
70%
Descriere:
2.
1. Punctaj tehnicT
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
29314/04.09.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.10.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.10.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.10.2008 12:00
Locul: Sediul Primariei Municipiului Sebes
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluareReprezentanti imputerniciti ai agentilor economici ofertanti
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos , nr. 6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba
Adresa postala: Str IC Bratianu nr 1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510111, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Contencios Juridic / Primaria Municipiului Sebes
Adresa postala: Piata Primariei nr 1, Localitatea: Sebes, Cod postal: 515800, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.09.2008 16:07