Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contrcat de achizitie publica de formulare de miscare F2, formulare de declarare eveniment F3, formulare de continuare F4, necesare pentru desfasurarea activitatii de identificare si inregistrare a animalelor


Anunt de participare numarul 49444/12.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor
Adresa postala: Strada Negustori, nr 1B, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 023951, Romania, Punct(e) de contact: Alexandra NICULESCU, Tel.3072449, Email: [email protected], Fax: 3072477, Adresa internet (URL): www.ansv.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Domeniul sanitar-veterinar
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contrcat de achizitie publica de formulare de miscare F2, formulare de declarare eveniment F3, formulare de continuare F4, necesare pentru desfasurarea activitatii de identificare si inregistrare a animalelor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sediul Directiilor Sanitare Veterinare si pentru Siguranta Alimentelor judetene.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie formulare tip - formulare de miscare F2, formulare de declarare eveniment F3, formulare de continuare F4, necesare pentru desfasurarea activitatii de identificare si inregistrare a animalelor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
22450000-9 - Imprimate nefalsificabile (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie formulare tip necesare monitorizarii si controlului miscarii animalelor - carnete formulare de miscare F2 -17.260 buc, carnete formulare de declarare eveniment F3 -23.200 buc, carnete formulare de continuare F4 - 21.380buc.
Valoarea estimata fara TVA: 811, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare la licitatie este de 9000 lei si se prezinta sub forma de scrisoare de garantie bancara prezentata in original.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de la bugetul de stat si venituri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici pot depune oferta individual sau in asociere cu alti operatori economici.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea- Formular 12A.
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prev. la art. 181 din OUG nr. 34/2006 -Formular 12B.
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Formularul 12C din documentatia de atribuire.
- Declaratie privind inexistenta starii de faliment, Formularul 12D din documnetatia de atribuire.
- Certificat fiscal eliberat de compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia societatea are sediul social si Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul general consolidat, in original sau copie legalizata, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor.
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, in original sau copie legalizata.
- Documente privind atestarea ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din Romania/sau din tara in care candidatul/ofertantul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generale - Formular A.
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani.
Autoritatea contractanta stabileste, ca cerinta minima, realizarea unei cifre medii anuale de afaceri pe ultimii trei 3 ani, egala sau mai mare de 1700000 lei, echivalentul a 460093 euro, calculat la cursul de 3, 6949 lei/euro valabil la data de 07.04.2008.Operatorii economici vor prezenta bilantul contabil la data de 31.12.2007, vizat si inregistrat de organele competente
Capacitatea economica si financiara a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa/fise de informatii privind experienta similara -Formularul E .Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima incheierea si finalizarea in ultimii trei ani a cel putin unui contract care a avut ca obiect furnizarea de produse similare cu cele specificate in documentatia de atribuire, in valoare egala sau mai mare de 244000 lei, echivalentul a 66037 euro, calculat la cursul de schimb valutar de 3, 6949 lei/euro, valabil la data de 07.04.2008.- o lista a principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari -Formularul 12E;
- autorizatie pentru tiparirea carnetelor cu elemente de siguranta;
- prezentarea de documente privind certificarea pe standardele ISO 9001:2000 sau ECHIVALENT;
- recomandari din partea altor beneficiari/clienti-cel putin 2 recomandari.
Capacitatea tehnica si/sau profesionalea operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.05.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.05.2008 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.05.2008 14:00
Locul: la sediul ANSVSA din str. Negustori, nr. 1B, sector 2, Bucuresti.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor pe baza de scrisoare/imputernicire valabila.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040001, Romania, Tel.3195180, Email: [email protected], Fax: 3311240, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul national de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0, Romania, Tel.3104641, Email: [email protected], Fax: 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ANSVSA -Biroul Litigii si Contencios
Adresa postala: Str. Negustori, nr. 1B, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 023951, Romania, Tel.3072449, Fax: 3124967, Adresa internet (URL): www.ansv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.04.2008 15:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer