Licitatie Publica - contrcat furnizare reactivi pentru analize de sange
Anunt de participare numarul 99071/04.05.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul de Pneumoftiziologie "Marius Nasta"
Adresa postala: Sos. Viilor nr.90, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050155, Romania, Punct(e) de contact: Daniel Agheboaiei, Tel.021.335.69.10 interior 507, Email: [email protected], Fax: 021.335.40.80, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institut
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contrcat furnizare reactivi pentru analize de sange
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sos. Viilor nr.90, sector 5, Bucuresti, Romania
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 9, 232, 151.32RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
contrcat furnizare reactivi pentru analize de sange
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696200-7 - Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea estimata fara TVA: 9, 232, 151.32RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare: lot 1 - 85095, 53 lei, lot 2 - 2139 lei, lot 3 - 5087 leigarantie de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitatea
- declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
- certificat care atesta plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor, in original sau xerocopie certificata "conform cu originalul"
- certificat care atesta plata impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, valabil la data deschiderii ofertelor, in original sau xerocopie certificata "conform cu originalul"
- certificat constatator eliberat de Registrul Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor, in original sau xerocopie certificata "conform cu originalul"
- certificat de inregistrare eliberat de Registrul Comertului, in original sau xerocopie certificata "conform cu originalul"
Modelele de declaratii/formulare sunt atasate documentatiei de atribuire.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- formular de informatii generale
- bilant contabil la 30.06.2009 sau 31.12.2009, vizat si inregistrat la organele competente, in original sau xerocopie certificata "conform cu originalul"
Modelele de declaratii/formulare sunt atasate documentatiei de atribuire.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista principalelor livrari din ultimii 3 ani (2007-2009)
- declaratie privind calitatea de participant la procedura.
- autorizatie de dealer din partea producatorului reactivilor ofertati, in original sau xerocopie certificata "conform cu originalul"
- marcaj CE pentru reactivii ofertati- certificarea sistemului de management al calitatii pentru producatorul reactivilor, in conformitate cu standardul ISO 9001, in original sau xerocopie certificata "conform cu originalul"
- autorizare din partea producatorului analizorului (Olympus/Orphee/Radiometer) pentru utilizarea reactivilor ofertati pe aparatul respectiv
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
- societatile admise : toate societatile care indeplinesc conditiile de calificare- numarul de runde: 1- durata unei runde: 1 zi
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5968/29.04.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.06.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.06.2010 09:45
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.06.2010 10:00
Locul: Sala Biblioteca a Institutului de Pneuymoftiziologie "Marius Nasta"
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor, pe baza de imputernicire scrisa, semnata si stampilata, in original
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavroploleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: +4021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.+4021.319.16.74, Email: [email protected], Fax: +4021.319.16.74, Adresa internet (URL): www.portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic al Institutului de Pneumoftiziologie "Marius Nasta"
Adresa postala: Sos. Viilor nr. 90, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050155, Romania, Tel.+4021.335.69.10, interior 510, Email: [email protected], Fax: +4021.335.40.80, Adresa internet (URL): www.marius-nasta.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.04.2010 14:45