Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Control Periodic la LEA de Medie si Joasa Tensiune pentru COR Bacau, Botosani, Iasi, Neamt, Suceava, Vaslui


Anunt de participare (utilitati) numarul 144205/08.06.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
E. ON MOLDOVA DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: str. Ciurchi, nr. 146-150, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700359, Romania, Punct(e) de contact: Bogdan Caramalau, Tel. +40 0232405620, In atentia: Bogdan Caramalau, Email: [email protected], Fax: +40 0232405316, Adresa internet (URL): www.eon-romania.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SC EON MOLDOVA DISTRIBUTIE SA
Adresa postala: Str. Ciurchi, nr. 146-150, Iasi - La Registratura, etaj 1, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700359, Romania, Punct(e) de contact: Registratura, In atentia: Bogdan Caramalau
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate pe actiuni
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Control Periodic la LEA de Medie si Joasa Tensiune pentru COR Bacau, Botosani, Iasi, Neamt, Suceava, Vaslui
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Bacau, Botosani, Iasi, Neamt, Suceava, Vaslui.
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 584, 130.1 si 3, 168, 260.2RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se preconizeaza incheierea unui contract subsecvent anual, primul incheindu-se in urma incheierii acordului cadru si a reofertarii. Anexele cu valorile minime si maxime ale unui contract subsecvent si cu cantitatile minime si maxime ale acordului cadru si ale unui ctr subsecvent pe fiecare lot se gasesc la sectiunea Documente. Val estimata a celui mai mare ctr subsecvent se gaseste la aceasi sect.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Control Periodic la LEA de Medie si Joasa Tensiune, procedura divizata pe 6 loturi, dupa cum urmeaza: LOT 1: Control Periodic la LEA de Medie si Joasa Tensiune COR Bacau - valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent = 253310.78 lei fara TVA;LOT 2: Control Periodic la LEA de Medie si Joasa Tensiune COR Botosani - valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent = 225304.06 lei fara TVA;LOT 3: Control Periodic la LEA de Medie si Joasa Tensiune COR Iasi - valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent = 264563.48 lei fara TVA;LOT 4: Control Periodic la LEA de Medie si Joasa Tensiune COR Neamt - valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent = 220928.01 lei fara TVA;LOT 5: Control Periodic la LEA de Medie si Joasa Tensiune COR Suceava - valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent = 332204.71 lei fara TVA;LOT 6: Control Periodic la LEA de Medie si Joasa Tensiune COR Vaslui - valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent = 287819.06 lei fara TVA.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71631000-0 - Servicii de inspectie tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 1: Control Periodic la LEA de Medie si Joasa Tensiune COR Bacau - valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent = 253.310, 78 lei, valoare minima Acord Cadru = 253.310, 78 lei, valoare maxima Acord Cadru = 506.621, 56 lei;LOT 2: Control Periodic la LEA de Medie si Joasa Tensiune COR Botosani- valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent = 225.304, 06 lei, valoare minima Acord Cadru = 225.304, 06 lei, valoare maxima Acord Cadru = 450.608, 12 lei;;LOT 3: Control Periodic la LEA de Medie si Joasa Tensiune COR Iasi- valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent = 264.563, 48 lei, valoare minima Acord Cadru = 264.563, 48 lei, valoare maxima Acord Cadru = 529.126, 96 lei;LOT 4: Control Periodic la LEA de Medie si Joasa Tensiune COR Neamt- valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent = 220.928, 01 lei, valoare minima Acord Cadru = 220.928, 01 lei, valoare maxima Acord Cadru = 441.856, 02 lei;
LOT 5: Control Periodic la LEA de Medie si Joasa Tensiune COR Suceava- valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent = 332.204, 71 lei, valoare minima Acord Cadru = 332.204, 71 lei, valoare maxima Acord Cadru = 664.409, 42 lei;
LOT 6: Control Periodic la LEA de Medie si Joasa Tensiune COR Vaslui- valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent = 287.819, 06 lei, valoare minima Acord Cadru = 287.819, 06 lei, valoare maxima Acord Cadru = 575.638, 12 lei;Nota: Autoritatea contarctanta precizeaza ca nu sunt aplicabile prevederile art. 28 alin. (7) din OUG 34/2006 astfel cum a fost completata si modificata prin OUG 77/2012.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 584, 130.1 si 3, 168, 260.2RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: Lot 1= 9625.81RON(pt IMM se poate plati doar 50% din garantie); Lot 2= 8561.55RON(pt IMM se poate plati doar 50% din garantie); Lot 3= 10053.41RON(pt IMM se poate plati doar 50% din garantie); Lot Lot 4= 8395.26RON(pt IMM se poate plati doar 50% din garantie); lOT 5= 12623.78RON(pt IMM se poate plati doar 50% din garantie); Lot 6= 10937.12RON(pt IMM se poate plati doar 50% din garantie). Echivalenta lei/alta valuta se va face la curs BNR din data de 24.05.2013. Valabilitatea Garantiei de Participare curge de la data limita de depunere a ofertelor si este valabila cel putin 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Mod de constituire: conform art. 86 alin.(1) din H.G. nr. 925/2006 prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in contul RO83BRDE040SV14134800400 deschis la BRD ? filiala Bacau, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada mai sus mentionata. Nu se accepta constituirea garantiei de participare prin depunere numerar la casieria autoritatii contractante.Se va prezenta si declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM(daca este cazul), in original.In masura in care CNSC respinge o contestatie, aut contractanta va retine contestatarului din garantia de particip in raport cu val estimata a contractului o suma in conf. cu art 278prim-(1) din OUG34/2006 pentru Lot 1= 4286.62 lei (calculat conform litera b), Lot 2 = 4230.61 lei (calculat conform litera b), Lot 3 = 4309.13 lei (calculat conform litera b), Lot 4 = 4221.86lei (calculat conform litera b), Lot 5 = 4444.41 lei (calculat conform litera b), Lot 6 = 4355.64 lei (calculat conform litera b). 10 % din valoarea contractului, fara TVA Conform L.346/2004, art.16, aln.2, I.M.M. pot depune doar 50% din valoarea garantiei mai sus mentionate. Modul de constituire a garantie de buna executie : - prin ret succesive din fact prezentate; -Scrisoare de gar bancara de buna executie(la solicitarea ofert)care va constitui anexa la ct.Sau-Instrum de garantare emis in condit legii de o soc de asigurari, care va respecta prevederile din HGR 925/2006 art 86 alin.(2)-(4). Restit gar de buna executie se va efectua conform HGR 925/2006 art.92 alin.(4).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Prezentare Formular 12A;2- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Prezentare Formular 12B;3-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Prezentare Formular 13 APersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Director General: Virgil Metea; - Director General Adjunct: Livioara SUJDEA ; Director General Adjunct Radu Petre;Persoanele implicate in organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri de achizitie: Bogdan Cirstea, Codruta Schwartz, Gabriela Pasarica, Bogdan Caramalau, Emilia Patrichi, Loredana Temneanu, Angela Vasile, Gheorghe Melinte, Darie Niculina.4. Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314 /2010, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta- Prezentare Formular 13 B;5. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale - (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul) - (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).Certificatele mentionate mai sus trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este de 25 a fiecarei luni, conf Prevederilor Legii 571/2003 privind Codul Fiscal cu modificarile si completarile ulterioare. Se vor prezenta esalonarile aprobate de organisme competente si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii. 1-Document edificator din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator- Persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului ? original/copie legalizata /copie lizibila, certificata ?conform cu originalul?. Se solicita ca informatiile cuprinse in certificatul constatator sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit in original/copie legalizata /copie lizibila, certificata ?conform cu originalul?. La etapa de evaluare aofertelor se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii priv rezultatul procedurii de atribuire, in cazul in care s-a depus certificat emis de ORC in copie, sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.Atestat ANRE in vigoare tip C2A pentru executarea lucrarilor in instalatiile electrice din prezentul caiet de sarcini.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul din asociati ? respectiv subcontractantul, daca este cazul, detine autorizarea respectiva si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri globala (CA) pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012).
Modalitatea de indeplinire
Completare formular F3 cuprins in Sectiunea III. Autoritatea Contractanta solicita ca Candidatul sa prezinte situatia privind cifra de afaceri realizata in ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012). Valoarea cifrei de afaceri se va actualiza la cursul mediu euro BNR stabilit pentru fiecare an in parte(si anume: 2012: euro=4, 4560lei, 2011: euro=4, 2379lei, 2010: euro=4, 2099lei). Atunci cand un grup de operatori economici (asociati) depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va prezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului. Structura minima a personalului: Personal tehnic: Conducator tehnic - 1 persoana, inginer Responsabil de lucrari - 1 persoana, cu minim studii medii in specialitatea electroenergetica / electrotehnica / electromecanica, grupa III NSSM (IPSSM ? 02 ? DEE-E.ON Moldova). Responsabil cu managementul calitatii - 1 persoana cu studii superioare/medii, instruita in domeniul calitatii - prin cumul de functii. Personal de executie: 1 persoana - sef echipa, electrician calificat, grupa IV NSSM (IPSSM ? 02 ? DEE-E.ON Moldova), 1 persoana ? electrician calificat grupa I SSM (Legea 319/2006, HG 1146/2006 si IP-SSM 02 DEE), Responsabil cu securitatea si sanatatea in munca, situatii de urgenta si protectia mediului: 1 persoana instruita periodic in aceste domenii, conform prevederilor legale, cu studii superioare/ medii in specialitatea electroenergetica /electrotehnica /electromecanica /instalatii/facultate cu profil tehnic, grupa III NSSM (IPSSM ? 02 ? DEE-E.ON Moldova) - prin cumul de functii/prin contract.
Modalitatea de indeplinire
Prezentare formular 12H si CV-uri diplome/atestate (in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
Declaratie privind informatiile referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii.
Modalitatea de indeplinire
Prezentare formular 12G si CV-uri diplome/atestate (in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
Ofertantul va prezenta o declaratie care contine informatii privind dotarile specifice (ex. aparat pentru masurarea prizei de pamant cu preluarea automata a datelor), utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.
Modalitatea de indeplinire
Prezentare formular 12E
Informatii privind subcontractantii (daca este cazul). In situatia in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze o parte din contractul de lucrari, are obligatia de a preciza :1.partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, respectiv indicarea procentajului din totalul lucrarilor 2.indicarea activitatilor ce vor fi realizate de subcontractanti si valoarea acestora, 3.datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si specializarea acestora 4.la incheierea contractului (in situatia in care este desemnat castigator) are obligatia de a prezenta contractul/contractele incheiate cu subcontractantii, care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexa la contract. 5. Odata cu prezentarea contractului, subcontractantul are obligatia de a prezenta Formularul F7 completat
Modalitatea de indeplinire
Prezentare formular F7
Cerinta privind experienta similara: Ofertantul trebuie sa faca dovada ducerii la bun sfarsit a unor contracte similare ca natura si complexitate cu obiectul achizitiei. Ofertantul va prezenta o lista a serviciilor prestate in ultimii 3 ani, a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 253310.78 lei fara TVA pentru LOT 1, 225304.06 lei fara TVA pentru LOT 2, 264563.48 lei fara TVA pentru LOT 3, 220928.01 lei fara TVA pentru LOT 4, 332204.71 lei fara TVA pentru LOT 5, 287819.06 lei fara TVA pentru LOT 6. Documentele prezentate vor contine valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic - cerinta minima de calificare.
Modalitatea de indeplinire
Prezentare formulare F4 si Formular 12D.Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. Ofertantul poate prezenta si distinct contracte/parti relevante din contracte conform prevederilor Ordinului ANRMAP nr 509/2011. Pentru echivalenta (leu/euro) se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.
Informatii privind asociatii (daca este cazul) In Formularul F6 se va specifica liderul asociatiei. Criteriile de calificare referitoare la situatia personala a ofertantului, la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), la standardele de asigurare a calitatii si standardele de protectie a mediului trebuie prezentate de fiecare asociat in parte. Situatia ec-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.
Modalitatea de indeplinire
Prezentare formular F6 si a propriului dosar de calificare
Informatii privind asigurarea protectiei mediului - Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de protectie a mediului SR EN ISO 14001:2005, sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene; orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului, caz in care se va prezenta si raportul de audit emis de un organism de certificare
Modalitatea de indeplinire
Certificat ISO 14001 sau echivalent
Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante - Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de calitate, conform ISO 9001:2008 sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene; orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, caz in care se va prezenta si raportul de audit emis de un organism de certificare
Modalitatea de indeplinire
Certificat ISO 9001:2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
90%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de executie
10%
Descriere: Compenenta tehnica
Punctaj maxim componenta tehnica: 10
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.07.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.07.2013 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.07.2013 13:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Raspunsurile la eventualele clarificari la documentatia de atribuire, solicitate de op ec se vor atasa prezentului anunt de participare la sectiunea Documentatie, clarificari si decizii. Conf. OUG 34/2006 - art.116- numarul minim preconizat al candidatilor calificati este 3. Conf. OUG 34/2006 - art.117- In cazul in care numarul candidatilor care indeplinesc criteriile de selectie este mai mic decat numarul preconizat indicat in anuntul de participare, autoritatea contractanta are dreptul: a)fie de a anula procedura de negociere cu publicarea prealabila a unui anunt de participare; b) fie de a continua procedura de negociere cu publicarea prealabila a unui anunt de participare numai cu acel/acei candidat/candidati care indeplineste/indeplinesc criteriile de calificare. Autoritatea contractanta nu doreste limitarea numarului de agenti economici. Toti agentii economici care indeplinesc cerintele de calificare vor fi selectati pentru etapa a II-a. Acordul cadru se va incheia cu operatorii economici de pe primele 3 locuri in clasamentul ofertelor. In caz de egalitate acordul-cadru se va incheia cu toti operatorii clasati pe locurile aferente numarului maxim de operatori economici cu care autoritatea contractanta a anuntat ca va incheia acordul-cadru. In cazul in care, la procedura de reofertare, vor fi punctaje totale, egale, departajarea ofertelor economice se va face in functie de cea mai avantajoasa oferta de pret. In situatia in care si ofertele financiare sunt egale, atunci departajarea acestora se va realiza in baza unei noi ofertari in plic inchis. Term de plata propus este de 45 zile de la inregistrarea facturii la autoritatea contractanta. Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP op ec tb sa detina un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in vederea anularii actului si/sau recunoasterii dreptului pretins ori a interesului legitim, in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al AC considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC EON MOLDOVA DISTRIBUTIE SA
Adresa postala: Adresa postala: STR. CIURCHI, NR. 146-150 - DEPARTAMENT JURIDIC, IN ATENTIA ANGELA VASILE, Localitatea: IASI, Cod postal: 700359, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.06.2013 16:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer