Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Control si depozitare bagaje


Anunt de intentie (utilitati) numarul 20228/13.07.2011
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
CN Aeroporturi Bucuresti SA
Adresa postala:  Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, oras Otopeni, jud. Ilfov, Localitatea:  Otopeni, Cod postal:  075150, Romania, Punct(e) de contact:  Claudia Georgescu, Tel. 0212041293, Email:  [email protected];[email protected], [email protected], Fax:  0212041976, Adresa internet (URL):  www.otp-airport.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Activit??i aeroportuare
SectiuneaII & IV: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII) & Procedura si informatii administrative
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Control si depozitare bagaje
II.2) Tipul de contract
Servicii
20 - Servicii de transport anexe si auxiliare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Control si depozitare bagaje
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
63121000-3 - Servicii de depozitare si de recuperare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
72 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 10, 104, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Control si depozitare bagaje;Garantie de participare in suma fixa de pana la 2 % din valoarea estimata;Garantia de buna executie este de pana la 10% din valoarea contractului fara TVA;Perioada de valabilitate a ofertelor este de 120 zile de la primirea acestora.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
Valoarea: 10, 104, 000 Moneda: RON Fara TVA
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
11.07.2011 12:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer