Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Controlul oficial al performantelor de productie la specia bovine cod CAEN 0142 Controlul oficial


Anunt de participare numarul 1199/01.02.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia pentru Agricultura si Dezvoltare Rurala Hunedoara
Adresa postala: Deva, str. 22 Decembrie nr. 222 jud Hunedoara, Localitatea: Deva, Cod postal: 330162, Romania, Punct(e) de contact: MIHAIELA MURES, Tel.0254217453, Email: [email protected], Fax: 0254212259
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Controlul oficial al performantelor de productie la specia bovine cod CAEN 0142 Controlul oficial
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Judetul Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Efectuarea serviciului de control al performantelor de productie la specia bovine in conformitate cu OM 19/2006
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
77500000-5 - Servicii de zootehnie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
In tot judetul Hunedoara pe 4 ani.
Valoarea estimata fara TVA: 274, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 1000 RON cu scrisoare de garantie bancara , OP sau CEC confirmate de banca emitenta . Garantie de buna executie 2% din valoarea contractului dupa atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat prin bugetul MAPDR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Persoane juridice asociatii, persoane juridice altele decit asociatii, persoane fizice autorizate.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Cresterea efectivului de vaci cuprinse in control cu cel putin 12, 5% anual fata de efectivul de vaci cuprins in controlul actual .
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente emise de catre autoritati competente din care sa rezulte ca : ofertantul nu a fost condamnat in ultimii 5 ani pentru participare la activiotatile unei organizatii criminale , pentru coruptie, frauda si/sau spalare de bani; ca in ultimii 3 ani nu a fost condamnat pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale;ca nu este in stare de faliment/lichidare ;ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Scrisoare de bonitate financiara ( original)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie referitoare la echipamente tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii serviciilor, informatii referitoare la personal: contract de munca inginer zootehnist sau medic veterinar. Pentru medic veterinar experienta in activitatea de ameliorare dovedita cu carte de munca , plan de organizare pentru executarea controlului, personal necesar, plan de investitii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Medic veterinar sau inginer zootehnist cu vechime in activitatea de ameliorare dovedita cu carte de munca .
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.03.2007 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: OP sau numerar
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.04.2007 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.04.2007 10:00
Locul: Sediul DADR Hunedoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii autorizati ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Bl. Dinicu Golescu nr. 38 Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Decizia Consiliului privind solutionarea contestatiei poate fi atacata cu plingere in termen de 10 zile de la comunicare la sediul Consiliului .
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DADR Hunedoara - Compartiment juridic
Adresa postala: Str. 22 Decembrie nr. 222, Localitatea: Deva, Cod postal: 330162, Romania, Tel.0254217453, Email: [email protected], Fax: 0254212259
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.02.2007 16:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer