Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contr.proiect.teh.si lucr.la "Man.reg.al des.urb.si ecolog.ramp.de des.din jud.Satu Mare"


Anunt de participare numarul 3649/28.02.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL SATU MARE
Adresa postala: P-TA 25 OCTOMBRIE NR.1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440026, Romania, Punct(e) de contact: JANETTA DELIA AURORA PATCAS, Tel.0261-713072, In atentia: Pataki Csaba, Email: [email protected], Fax: 0261-713072; 0261-710651
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Consiliul Judetean Satu Mare
Adresa postala: P-ta 25 Octombrie nr.1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440026, Romania, Punct(e) de contact: Directia Integrare Europeana si Dezvoltare Regionala, Tel.+40261711004, In atentia: Pataki Csaba, Email: [email protected], Fax: +40261710651
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Consiliul Judetean Satu Mare
Adresa postala: P-ta 25 Octombrie nr.1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440026, Romania, Punct(e) de contact: Directia Integrare Europeana si Dezvoltare Regionala, et.V, cam.2, Tel.+40261711004, In atentia: Pataki Csaba, Email: [email protected], Fax: +40261710651
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Consiliul Judetean Satu Mare
Adresa postala: P-ta 25 Octombrie nr.1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440026, Romania, Punct(e) de contact: Registratura, Tel.+40261711004, Email: [email protected], Fax: +40261710651
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contr.proiect.teh.si lucr.la "Man.reg.al des.urb.si ecolog.ramp.de des.din jud.Satu Mare"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Judetul Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de proiectare tehnica si executie de lucrari de constructie la obiectivul de investitie "Managementul regional al deseurilor urbane si ecologizarea rampelor de deseuri din judetul Satu Mare"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45222110-3 - Rampa de deseuri (Rev.1)
45232470-7-Statie de transfer de deseuri (Rev.1)
45233226-9-Drum de acces (Rev.1)
45262640-9-Lucrari de ameliorare a mediului (Rev.1)
74232200-6-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de constructie siproiectare (proiect tehnic) pentru obiectivul de investitie Managementul regional al deseurilor urbane si ecologizarea rampelor de deseuri din judetul Satu - Mare
Valoarea estimata fara TVA: intre 20, 000, 000 si 22, 000, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
43 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare de 250000 Euro;Garantia de buna executie in procent de 10% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul imprumutului Consiliului Judetean Satu Mare si bugetul de stat prin bugetul MMGA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaSolicitat
Cerinta minima : Ofertantul trebuie sa completeze Formularele A1 si B1 din Volumul III.(in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare)... vezi Fisa de date a achizitie (V.2.)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale SolicitatObligatii contractuale SolicitatBilant contabil SolicitatInformatii privind cifra de afaceri Solicitat
Solvabilitate patrimoniala (capital propriu/total pasiv x 100)Solicitat
Lichiditate generala(Active circulante/datorii curente x 100)Solicitat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima : Ofertantul trebuie sa completeze Formularul B.2 ... vezi Fisa de date a achizitie (V.3.)Cerinta minima : Se vor prezenta informatiile solicitate cu privire la obligatiile contractuale ... vezi Fisa de date a achizitie (V.3.)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principale livrari/prestatii/lucrari in ultimii 3 ani SolicitatFisa experienta similara SolicitatRecomandare Solicitat
Istoricul litigiilor Solicitat
Informatii privind dotarile specifice SolicitatResurse umane si structura managementului SolicitatInformatii privind subcontractanti / asociatii Solicitat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul (leaderul Asociatiei) va trebui sa prezinte un centralizator privind experienta similara si va completa Formularul B3.1 din Volumul III.... vezi Fisa de date a achizitie (V.4.)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
6/2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.04.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 5000 RON
Conditii si modalitate de plata: la Caseria Consiliului Judetean Satu Mare
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.04.2007 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.04.2007 14:30
Locul: la sediul Consiliului Judetean Satu Mare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant si comisia de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Oradea
Adresa postala: str.Parcul Traian, nr.10, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Tel.+40259426883
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Satu Mare - Biroul juridic si contencios
Adresa postala: P-ta 25 Octombrie nr.1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440026, Romania, Tel.+40261713072, Fax: +40261713072
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.02.2007 16:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer