Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRUIRE SEDIU OCPI GALATI


Anunt de participare numarul 89455/26.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Oficiul de Cadastru si Publicitate Imobiliara Galati
Adresa postala: GALATI, STR AL I. CUZA, BLOC CRISTAL, INTRAREA A, ET.1, Localitatea: Galati, Cod postal: 800830, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE RETI, Tel.0236311774, Email: [email protected], Fax: 0236312080, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARA
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRUIRE SEDIU OCPI GALATI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: STR. DOMNEASCA NR. 244 ZONA PARC CFR, GALATI, JUD. GALATI
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONSTRUIRE SEDIU OCPI GALATI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1
Valoarea estimata fara TVA: 4, 690, 579RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare va fi de 93.811 lei. GARANTIE DE BUNA EXECUTIE VA FI IN CUANTUM DE 10%DIN VALOAREACONTRACTULUI FARA TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
VENITURI PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE LEGALIZATA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
V.1) SITUATIA PERSONALA A OFERTANTULUI
Cerinte obligatorii :
a. Declaratie privind eligibilitateab. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006c. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul local si bugetul de stat
Cerinta minima : Certificat de atestare fiscala emise de organismele competente din tara valabile si sa ateste plata la zi la data de depunere a ofertelor in original sau copie legalizata.
Declaratii privind calitatatea de participant la procedura.Cazier judiciar/certificat echivalentV.2) CAPACITATEA DE EXERCITARE A ACTIVITATII PROFESIONALE (INREGISTRARE)
a. Persoane juridice romaneCerinte minime obligatorii :
1.Certificat constatator emis de ORC cu maxim 30 de zile inaintedata deschiderii ofertei (in original sau copie legalizata)
2.CUI emis de ORC in copie legalizata3.Statutul/actulconstitutiv (contract de societate sau statutul) in copie legalizata.
(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)b. Persoane juridice straine: Cerinta obligatorie: pentru a-si demonstra Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
V.3) SITUATIA ECONOMICO -FINANCIARA
Fisa Informatii generale- Cerinte obligatoriiCerinta min.: cifra de afaceri va fi egala sau mai mare decat 9.381.158 lei
Informatii privind situatia economico-financiara
Bilant contabil
Lichiditate generala medie din ultimii 3 ani
(Active circulante/datorii curente x 100)
Declaratie privind incidentele de plataAcces la credite
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Informatii privind situatia economico-financiaraBilant contabilCerinta minima numai pentru persoanele juridice : - rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani (bilanturi contabile in copie legalizata pentru anii 2006, 2007, 2008, vizate si inregistrate de organele competente) si rapoartele anuale de audit financiar si contabil.- situatia financiara conform bilanturilor contabile aferente ultimilor 3(trei) ani.(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular )Lichiditate generala medie din ultimii 3 ani(Active circulante/datorii curente x 100)Cerinta minima : intre 95 100 %Lichiditatea generala se va calcula la : - situatia financiara conform bilanturilor contabile aferente ultimilor 3 (trei) ani(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular si sa indeplineasca acest criteriu)Declaratie privind incidentele de plata : Ofertantul va prezentao declaratie pe propria raspundere prin care atesta faptul ca nu figureaza cu incidente de plata inregistrate la Centrala Incidentelor de Plata (C.I.P) in ultimile 12 luni .Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica autenticitatea declaratiei pe proprie raspundere, neconformitatea declaratiei duce la descalificarea ofertantului.Aceasta conditie este eliminatorie.(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligatsa prezinte aceasta declaratie)Acces la credite: Extras de cont in original cu cont disponibil neutilizat 85% din val. contractului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani.
Lista de experienta similara.Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii.
Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii:
a) Informatii cu privire la subcontractanti. b.Informatii privind asociatiic. Informatii privind tertii
V.5. Standardele de asigurare a calitatii
V.6. Standarde de protectia mediului
V.7.Standarde privind managementul sanatatii si securitatii ocupationale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Lista de experienta similara: Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati;Indeplinirea si finalizarea in ultimii 5 ani a unui contr. de executie lucrari constructie cu o val. mai mare sau egala cu 4.000.000 lei. 2.Declaratie privind echip. tehn, utilaje instalatii: Ofertantul trebuie sa detina urmatoarea dotare tehnica proprie sau inchiriere : - statii de betoane de minim 25 mc/ora min 1 buc, cilindru vibrator - min 1 buc, incarcator frontal min 1 buc , min 1 buc, buldoexcavator min 1 buc, autobetoniere min 1 buc, pompa turnat beton min 1 buc, autobasculante min 5 buc, schela autoridicatoare min 2 buc, cofraje constructii = min 2 seturi, laborator de gradul III, laborator de gradul II.3.Informatii privind personalul tehn. de spec.: declaratie pe proprie raspundere privind efectivele medii anuale ale personalului angajat pe ultimii 3 ani.4.Se va prezenta lista privind subcontractantii, insotita de acordurile de subcontractare (daca este cazul).5. Se va prezenta Acord de asociere6. Informatii privind tertii: angajament de sustinere din partea unui tert, daca este cazul.7.Standardele de asigurare a calitatii: ISO 9001/2000 sau echivalent.Nu se accepta in curs de certificare.8. Standarde de protectia mediului: ISO 14001/2004 sau echivalent.Nu se accepta in curs de certificare.9. Standarde privind managementul sanatatii si securitatii ocupationale: OHSAS 18001/1999 sau echivalent.Nu se accepta in curs in curs de certificare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.11.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.11.2009 10:45
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.11.2009 11:00
Locul: SEDIUL INSTITUTIEISTR. ALEXANDRU IOAN CUZA NR. 47BIS , BL CRISTAL, SC. A, ETAJ 1SECRETARIAT
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTI AI OFERTANTILOR, VOR FI PREZENTATE IMPUTERNICIRI IN SCRIS
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Stavropoleos Nr. 6 Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL GALATI
Adresa postala: STR. BRAILEI NR. 153, Localitatea: GALATI, Cod postal: 800367, Romania, Tel.0236460331
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic din cadrul OCPI Galati
Adresa postala: Str. Alexandru Ioan Cuza nr.47 bis, Bl. Cristal, intrare A, et.1, Localitatea: Galati, Cod postal: 800216, Romania, Tel.0236 311774, Email: [email protected], Fax: 0236 312080
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.10.2009 17:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer