Licitatie Publica - Costum salopeta doc
Anunt de participare (utilitati) numarul 107918/15.09.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: RTFC Timisoara, str.Garii nr.2a, Localitatea: Timisoara, Cod postal: RO-300166, Romania, Punct(e) de contact: 0256/292605, Tel. 0256/292605, In atentia: Makkai Manuela, Fax: 0256/292605, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
RTFC Timisoara
Adresa postala: str.Garii nr.2a, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300166, Romania, Punct(e) de contact: Birou achizitii, Tel. 0256/200476, In atentia: 0256/200476, Fax: 0256/200476
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
RTFC Timisoara
Adresa postala: str.Garii nr.2a, cam.12, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300166, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii, Tel. 0256/200476, In atentia: 0256/200476, Fax: 0256/200476
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Costum salopeta doc
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozit Regional, T-soara , str.Garii nr.2a
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de costume salopeta doc
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18130000-9 - Imbracaminte speciala de lucru (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
450 buc
Valoarea estimata fara TVA: 13, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare :140 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii si de la buget
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere in conditiile legii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind situatia personala a ofertantului (in original )
3Certificate de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile - la bugetul de stat, la bugetul asigurarilor sociale, taxe si impozite locale ? in original sau copie legalizata4.Declaratie pe propria raspundere ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la Art.5 alin. 1 din legea nr.21/1996 privind concurenta .
Agentii economici care intra sub incidenta legii 21/1996 si sunt implicati intr-o operatiune de concentrare economica pot participa la licitatie numai cu o singura oferta comuna, ca asociati, prezentand si acordul de asociere.
5.Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator in original sau copie legalizata (valabil la data licitatiei) emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial .6 .Pentru persoane fizice romane: -autorizatie de functionare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant contabil: 30.06.2010 , declaratie privind cifra de afaceri (cu titlu informativ)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista a principalelor produse furnizate ultimii3 ani, continand valori, perioade de furnizare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati ? prin care sa se faca dovada indeplinirii contractelor ;
-2 recomandari in original;Standarde de asigurare a calitatii: Ofertantii vor prezenta implementare in Sistemul de Calitate ISO 9001/2001 (copie in conformitate cu originalul) la producator.
Ofertantii vor depune odata cu depunerea ofertei si mostre pentru produsele ofertatepentru licitatie, mostra care va avea atasata o eticheta cu mentiunea ?Mostra pentru licitatie din data de ?..si denumirea societatii deponente?.
Certificat pentru conformitatea produselor.
Autorizatie de livrare in original sau copie legalizata (numai pentru comercianti) si copie Declaratie EC Aviz emis de la Ministerul Muncii(de la producator)
Declaratie EC sau Aviz emis de la Ministerul Muncii (producator)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
RTFC Tms P 52
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.09.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.10.2010 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.10.2010 12:00
Locul: Sediul RTFC T-soara, str.Garii nr.2a
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, reprezentanti UCVAP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National deSolutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti., Cod postal: RO-030084, ,Romania, Tel. 40 21 310 46 41, ,Email: [email protected], Fax: 40 21 310 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: P-ta Tepes Voda, Nr.2a, Localitatea: Timisoara, ,Cod postal: 300055, ,Romania, Tel. 0256/498054
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestatar despre un act al autoritatii contractante pe care-l considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul JuridicAdresa postala: Localitatea : Cod postal : Tel.
Adresa postala: Str.Garii, Nr. 2a, ,Localitatea: Timisoara, ,Cod postal: 300166, ,Romania, Tel. 0723/335246
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.09.2010 13:43