Licitatie Publica - Covoare asfaltice pe DN 67 km 184+300 km 193+027
Anunt de participare numarul 31302/07.09.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: CALEA SEVERINULUI, nr.17, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200768, Romania, Punct(e) de contact: Birou Licitatii, Tel.0251408735, In atentia: Delia Nedelcu, Email: [email protected], Fax: 0251408770, Adresa internet (URL): www.drdpcv.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Covoare asfaltice pe DN 67 km 184+300 km 193+027
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DN 67 km 184+300 km 193+027
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intretinerea periodica a drumurilor nationale la DRDP Craiova: Covoare asfaltice pe DN 67 km 184+300 km 193+027
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233251-3 - Lucrari de reinnoire a imbracamintei rutiere (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Liste de cantitati din cadrul Documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 4, 026, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar de participare=50.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Program SWAP (BIRD 4842 RO)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Prezenta procedura se desfasoara cu respectarea Ghidului Bancii-BIRD si a legislatiei privind achizitiile publice in vigoare(Acord imprumut semnat la 27.11.06 intre Ministerul Finantelor publice si Banca Internationala pt. Reconstructie si Dezvoltare)
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181, certificate fiscale (in original sau copii legalizate) care sa ateste plata taxelor catre bugetul de stat inclusiv bugetul asigurarilor sociale, de sanatate, somaj si bugetele locale, emise cu cel mult 30 zile de la data limita de depunere a ofertelor, copii legalizate ale certificatelor de inregistrare emise de Oficiul National al Registrului Comertului;informatii referitoare la litigiile curente sau petrecute in ultimii trei ani, in care Ofertantul este implicat, partile implicate si suma disputata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
rapoartele despre situatia financiara a Ofertantului(Bilantul la 31.12.2006, 31.12.2005, 31.12.2004) pentru ultimii trei ani. Rapoartele de la ofertantii romani trebuie sa fie inregistrate si vizate de autoritatile fiscale competente;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea medie a cifrei de afaceri a ofertantului pe 2004, 2005, 2006 va fi de minim: 8.000.000 lei; Valoarea minima a lichiditatilor si/sau facilitatilor de creditare, exclusiv alte obligatii contractuale in derulare ale ofertantului castigator trebuie sa fie: 1.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta in calitate de contractant principal in executia in ultimii 5 ani, a cel putin unei lucrari similare; Manualul calitatii sau ISO 9001, sau echivalent; Prezentare echipament disponibil;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta in calitate de contractant principal in executia in ultimii 5 ani, a cel putin unei lucrari similare (pentru a respecta aceasta cerinta, lucrarile mentionate trebuie sa fie realizate in proportie de cel putin 70%); minim 2.013.463, 5 leiNota: - dovada experientei similare se poate face prin cumularea a cel mult 2 contracte;
- se vor prezenta copie dupa contracte , dupa procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor precum si recomandari din partea beneficiarului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.10.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 250 RON
Conditii si modalitate de plata: Cval se achita la casieria DRDP Craiova (250 lei fara TVA)
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.10.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.10.2007 11:00
Locul: Sediul DRDP Craiova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii operatorilor economici
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMUL SECTORIAL DE SPRIJINIRE AL TRANSPORTURILOR (SWAP)-finantat de BIRD 4842 RO
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de apel -sectia concencios administrativ si fiscal Craiova
Adresa postala: str. Nicolae Titulescu, nr.2 , ,Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul national de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic din cadrul DRDP Craiova
Adresa postala: str.Calea Severinului, nr 17 , ,Localitatea: Craiova, Cod postal: 200768, Romania, Tel.0251/408700, Email: [email protected], Fax: 0251/482231, Adresa internet (URL): www.drdpcv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.09.2007 13:45